Miksi sä et poistaa tuo. On kauhee.Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;27667012:
Ettei se olisi kuitenkin Castaneda. Ja kyllä olen lukenut kaikki kirjansa.Carlos Castanetan kirjasta vapaasti muistellen: ainoa todellinen ystavasi on Kuolema. Se seuraa sinua vasemman olkapaan takana, se ei ikina jata sinua ja kun sen hetki tulee, se koskettaa sinua olkapaalle ja kutsuu mukaansa. Jos olet elanyt soturin elaman, Kuolema antaa sinun tanssia viimeisen tanssin, elamasi tanssin. (Don Juanin, Castanetan opettajan kertomuksen mukaan)
onpas huonosti tehty ei oo vissiin ammattilainen tehnyt?Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;27667012:
Vaikka onkin vähän suttuinen, niin tämä on jotenki tosi symppis. Tykkään Miksi harakan jalat on sidottu?Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;27667012:
Voi ollakin. Olen molempiin kirjoitusasuihin tormannut. Castaneda on varmaan oikeampi, mutta eihan minun paani osaa erottaa t:ta ja herrasvaen-t:ta. :saint: Nakomuistissa sokea piste?Ettei se olisi kuitenkin Castaneda. Ja kyllä olen lukenut kaikki kirjansa.
No on se hyvä, ettet nimeänsä tatuoittanut.Voi ollakin. Olen molempiin kirjoitusasuihin tormannut. Castaneda on varmaan oikeampi, mutta eihan minun paani osaa erottaa t:ta ja herrasvaen-t:ta. :saint: Nakomuistissa sokea piste?
No on se hyvä, ettet nimeänsä tatuoittanut.
Se ei ole harakka ja vaan yhdessä jalassa on nauha. Kohta 10 vuotta vanha ja tarttisi ehostusta kun on haalistunut, mutta muuten on tehty juuri niinkuin halusin enkä ole sitä poistamassa. En halunnut mitään "kalkitoskuvaa" vaan kunnolla piirretyn.Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;27667134:Vaikka onkin vähän suttuinen, niin tämä on jotenki tosi symppis. Tykkään Miksi harakan jalat on sidottu?
Näin se juuri menee. Kiitos.Vahva tämä.
Ehkä se töhry on otettu hetken mielenhäiriössä, ja se tarina alkaa pakosta muotoutua myöhemmin.
Ja lisäsotkuilla vahvistetaan sitä minäkuvaa, jota ei voi enää kääntää, koska se on liian kallista ja nöyryyttävää.
Koristella, lol.No, mina sain unessa ensimmaisen lohikaarmeeni, Taivaslohikaarmeen. Toinen lohikaarme, alunperinkin Taivaslohikaarmeelle seuraksi tarkoitettu Vesilohikaarme, aloitettiin paivaa ennen Tapaninpaivan tsunamia. Ovat osa minua ja kertovat minulle tarinaa.
Ja taydellista naista kelpaakin koristella!
Kihelmöikö pimppiäsi, kun imetät miehiäsi?Joo. Parin miehen nimet niskasta ja läväri nokassa , miehet=omat poikani.
Mulla ei ole tatuointeja eikä lävistyksiä, ja sanoisin ettei tulekaan. Mutta nämä ovat minusta todella kauniit. Koskaan en kenelläkään muulla ole nähnyt tatuointeja joista pitäisin.Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;27667145:
Kaikki ok?Kihelmöikö pimppiäsi, kun imetät miehiäsi?