Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hämmästynyt;27638244:Jaa, minusta on vaan vähän ajattelematonta, kun kaikki kuitenkin tietävät, että lapset eivät tykkää yleensä syödä samaa kuin aikuiset. Muutamat lihapullat ei ihan oikeasti miljoonia kustanna. No, tää on vaan mun mielipide, otan varmaan omia eväitä sitten lapsille mukaan.
No tuosta toisesta ketjusta ainakin mulle jäi käsitys, että suurimmassa osassa perheitä lapset syövät samaa ruokaa kuin aikuisetkin. Vain harva siinä ketjussa kertoi tekevänsä lapsille eri ruuat.Alkuperäinen kirjoittaja Hämmästynyt;27638244:Jaa, minusta on vaan vähän ajattelematonta, kun kaikki kuitenkin tietävät, että lapset eivät tykkää yleensä syödä samaa kuin aikuiset. Muutamat lihapullat ei ihan oikeasti miljoonia kustanna. No, tää on vaan mun mielipide, otan varmaan omia eväitä sitten lapsille mukaan.
No joo mut ne onki jotai graavilohi-juures -freakazoideja. Kyllä normaaleille lapsille vaan maistuu taskulämmin nakki!
Niin juu ja en mä itsekään pidä yleensä mistään mitä häissä tarjotaan mutta ei mulle silti erikseen laiteta jotain mitä haluaisin syödä.
Kehtaanko edes mainita, millainen kuhina jääkaapin lähettyvillä käy kun teen perheelle juustotarjotinta rypäleineen ja eri juustoineen?![]()
Mä laitan ainakin vituillakseni miehen sukulaisille pelkän aikuisten menun. Mun lapset syö melkein mitä tahansa ja edes 3wee ei sano "hyi, mä en tykkää" vaan maistamisen jälkeen jättää syömättä. Miehen perheessä näitä "hyi mä en tykkää"-lapsia on ja jotenkin musta tuntuu että sillä syödään vaan lihapullia ja muussia kotona.
Mä laitan ainakin vituillakseni miehen sukulaisille pelkän aikuisten menun. Mun lapset syö melkein mitä tahansa ja edes 3wee ei sano "hyi, mä en tykkää" vaan maistamisen jälkeen jättää syömättä. Miehen perheessä näitä "hyi mä en tykkää"-lapsia on ja jotenkin musta tuntuu että sillä syödään vaan lihapullia ja muussia kotona.
Alkuperäinen kirjoittaja _äiti_;27638368:Kyllä kelpaisi meille ja meidän lapsille tuollainen menuMutta meillä syödäänkin monipuolisesti kaikenlaista ruokaa, muille erikoiset on meidän normaaliruokaa, jos näin voisi sanoa. Tässä talossa ei taideta vuoden sisällä kahtakertaa tehdä samaa ruokaa
![]()
NäinMinä en laittaisi juhlissani mitään tarjolle "vittuillakseni".
Toisaalta en tahtoisi loukata tuttuja pikkulasten vanhempia olettamalla, että heidän lapsensa syövät vain lihapullia ja perunamuusia eli parastamme tarjoaisimme, toivottavasti siten, että kaikille löytyisi edes jotain heillekin mieluista.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;27638493:Aikuiset saa rääppiä, raappia ja noukkia ruokansa, lasten oletetaan syövän sitä 'yhtäjasamaa' aina?
?
Eikö teillä sitten koskaan ole maustettua lihaa, graavattua kalaa, terriinejä tai etikkaisia kastikkeita? Meillä on, ja lapset kyllä syövät ihan mielellään. Esikoinen rakastaa graavilohta, pienempi taas juureksia.
Mitä ihmettä teillä oikein kotona sitten syödään, jos teidän lapselle pitää olla muussia ja lihapullia? Ja mehua? Vai onko meidän lapsissa jotain vikaa, kun he kilpailevat siitä kumpi saa maistaa äidin kuplavettä?![]()