Mitä mieltä olet naisesta joka on ollut 130 miehen alla?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Ei ole kyse sun tai mun pieruverkkairesta tai niiden repimisestä, vaan siitä että sulla ei riitä, noh sanotaan vaikka kärsivällisyys, kirjoittaa asiaa. Alat räveltää vihkoas ja revit sieltä jotakin haista kakka tietoja:rolleyes:

Eiks tiimarinvihko oo jo vähän lääst siisön:rolleyes:
Joo. Eikoo nyt kamalaa ja vakavaa.

Tietysti taustalla on jumalattomat ärsytykset, katkeruus ja ties mitkä vihkoset, jos ratkeaa nauruun jonkun kirjoituksen nähdessään ja muistaa siitä jotain muutakin. ;)

Kieltämättä fortunate on nykyään kärkkäämpi kuin aiemmin, oon huomannu. :D Mut sähän olit Lispetti sillon vähän kuin "tukemassa" siinä yhdessä ketjussa erästä, joka palstakiusasi aika rankastikin täällä mua usean päivän ajan, banniin asti. Sanoit, ettei tarvitse ottaa palstaa niin vakavasti vaikka se oli jo tosi törkeää käytöstä ko. henkilöltä. Pata kattilaa soimaa siis.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Kieltämättä fortunate on nykyään kärkkäämpi kuin aiemmin, oon huomannu. :D Mut sähän olit Lispetti sillon vähän kuin "tukemassa" siinä yhdessä ketjussa erästä, joka palstakiusasi aika rankastikin täällä mua usean päivän ajan, banniin asti. Sanoit, ettei tarvitse ottaa palstaa niin vakavasti vaikka se oli jo tosi törkeää käytöstä ko. henkilöltä. Pata kattilaa soimaa siis.
Hyvä kun otit puheeks. En edes muistanut koko juttua. Kun kirjottelin siihen ketjuun niin en edes tiennyt kenestä oli kyse:ashamed:
Voin vilpittömästi sanoa että en oikein ollu kartalla vielä silloin. Nyt olen:)
Menin tyhmänä mukaan juttuun, josta en oikeastaan mitään tiennyt. Mä olen pahoillani.

Olen nyt jokseenkin valaistunut:D Olin aika noviisi vielä joku aika sitten kun en ees tienny mikä on yksäri:D Noh palsta koulii noviisit aika hätäseen.

• Tykkää
Reactions: tytsi-89
"vieras"
Eikö oudompaa olisi, jos mulla olisi lukuisia irtosuhteita taustalla ja sanoisin, että kymmeniä seksikumppaneita kokeneet olisivat mt-ongelmaisia? :rolleyes: Sano mitä sanot, en usko, että tuossa on vain seksi taustalla enää, jos luku on 130. Ei sillä, että pitäisi ollakaan aina. Harva vain nautinnon takia etsii irtosuhteita. Vakituiset seksisuhteetkin kun on olemassa.
Mun käsittääkseni sulla ei ole yhtään seksikokemusta, JA sulla on mt-ongelmia. Mitä se kertoo neitsyistä sitten?

Ja minä taas uskon, että siinä voi hyvinkin olla seksi taustalla. Minä ainakin harrastin irtosuhteita nautinnon takia, minkäs sitten? Tai älä vastaa, voin kuvitella sun vastauksen... :LOL:

lucifer
En mä tiedä muiden neitsyyksistä, kumppaneista ja sen aikaisesta elopainosta.

Voi olla, etten ole vain huomannut ja sun juttus jostain syystä olen (niinku jotku muutkin), mutta turha ruveta repiin pelihousuja jos joku toistaa tismalleen saman minkä olet itse kertonut useaan otteeseen. :D
kuule et ole mikään niin tärkeä että repisin mitään sinun takiasi:D

• Tykkää
[QUOTE="vieras";27622473]Mun käsittääkseni sulla ei ole yhtään seksikokemusta, JA sulla on mt-ongelmia. Mitä se kertoo neitsyistä sitten?

Ja minä taas uskon, että siinä voi hyvinkin olla seksi taustalla. Minä ainakin harrastin irtosuhteita nautinnon takia, minkäs sitten? Tai älä vastaa, voin kuvitella sun vastauksen... :LOL:[/QUOTE]

No mitkä nyt lasketaan mt-ongelmiksi. Ei ole mitään suurempia mt-ongelmia, pakkoajatuksia ollut, mutta nehän ei vaikuta mun arkeen ym. oikeastaan ollenkaan. Opiskelen, teen töitä lasten parissakin (mitä en saisi tehdä, jos pahoja mt-ongelmia olisi), en ole läheisriippuvainen tai hae mitään pönkitystä mihinkään seksillä tai huonoilla ihmissuhteilla jne. Hyvä itsetunto on ja täysin vakaa tausta. Pakko-oireiden syistä en tiedä, mistä siis johtuvat.

Yhden illan jututko tuo suurimman nautinnon? Suuremman kuin vakituisemmat seksisuhteet (vakipanot tai parisuhteet), joissa jo tietää, mistä toinen pitää? En tiedä, onko tehty tutkimusta neitsyyden ja mt-ongelmien korrelaatiosta. En kiistäisi siinä(kään) yhteyttä, jos sellainen löytyisi. Sen sijaan lukuisat irtosuhteet liittyy joskus muihin ongelmiin.

Viimeksi muokattu:
"vieras"
Tunnen vielä pahempaa tapausta, 300 miestä. Onneks en henkilökohtaisesti, vaikka jokainen tekee mitä halua, mutä ei sillä ole muuta elämässä kuin se. Eli sitä mieltä että voi voi
Jos et tunne henkilökohtaisesti, niin toivottavasti ei ole ilkeistä juoruistä kyse. Olet itsekin pahoitellut, kun sinusta puhutaan takanapäin p:tä. Ajattele, jos ko nainen samanlaisen panettelun uhri :/

"vieras"
No mitkä nyt lasketaan mt-ongelmiksi. Ei ole mitään suurempia mt-ongelmia, pakkoajatuksia ollut, mutta nehän ei vaikuta mun arkeen ym. oikeastaan ollenkaan. Hyvä itsetunto on ja täysin vakaa tausta. Pakko-oireiden syistä en tiedä, mistä siis johtuvat.
En ole koskaan kuullut stalkkerista, jolla on vakaa tausta :) Ja pakko-oireet kuuluu kyllä mt-ongelmiin, ihan sama siitä minkäasteisia ne olisivat.

Mutta se siitä. Sulla on sun mielipiteet ja "tiedot", mulla on omat kokemukset :)

Voi tietäsitpä vain;) Soot kaunis nainen ja mä niin tykkään kauniista naisista:p
Tarkoituksenahan on saada susta mulle kiusaaja:D:kiss:
Joten, miten olis;)
Sulla on iso nenä, yltää moneen paikkaan.
Tai nopeat sormet, miten vain.

Harmi kun mulla ei oo aikaa kiusata sua, saattaisin tehdä sitä joskus ihan ilostakin. :D
*tähän se pusuhymiö jota en muista miten tehdään*

Ai niin ja moni kakku päältä kaunis. :LOL:

• Tykkää
Sulla on iso nenä, yltää moneen paikkaan.
Tai nopeat sormet, miten vain.

Harmi kun mulla ei oo aikaa kiusata sua, saattaisin tehdä sitä joskus ihan ilostakin. :D
*tähän se pusuhymiö jota en muista miten tehdään*

Ai niin ja moni kakku päältä kaunis. :LOL:
No ei nyt sanota ainakaa ei, tiedä mitä tästä kehkeytyy:rolleyes:
Mua saat kiusia ihan millon vaan:D

en kai mä jo ala vaikuttaa epätoivoselta:D

[QUOTE="vieras";27622504]En ole koskaan kuullut stalkkerista, jolla on vakaa tausta :) Ja pakko-oireet kuuluu kyllä mt-ongelmiin, ihan sama siitä minkäasteisia ne olisivat.

Mutta se siitä. Sulla on sun mielipiteet ja "tiedot", mulla on omat kokemukset :)[/QUOTE]

Ahaa, olen stalkkeri, kun vrs sanoi niin. :D En ole stalkkeri, sori vaan. =) Vakaalla taustalla tarkoitan "normaalia" lapsuutta ja nuoruutta, hyviä vanhempia ja kotioloja, ei mitään suuria vastoinkäymisiä jne. Kyllä, pakko-oireet ovat lieviä mielenterveyden häiriöitä, joita voi esiintyä melkein kenellä tahansa jossakin elämänvaiheessa. Mä tarkoitin kuitenkin vähän isompia häiriöitä viestissäni. Mä en kiistä koskaan tutkittuja asioita siksi, että olen itse poikkeus. Jos lukuisiin irtosuhteisiin liittyy usein muita ongelmia elämänhallinnassa, en kiistäisi sitä vain siksi, että olisin itse poikkeus asiassa. :)

No ei nyt sanota ainakaa ei, tiedä mitä tästä kehkeytyy:rolleyes:
Mua saat kiusia ihan millon vaan:D

en kai mä jo ala vaikuttaa epätoivoselta:D
No ei, kyl mä tiedän et sun kanssa ois livenä kivaa (niinku useimman palstalaisen varmaankin?), palstalla ja netissä yleensäkin vaan korostuu tietyt puolet ihmisestä ja sit ollaan vaan yks iso läjä persereikiä leikkikentällä. :D

Kepsis
[QUOTE="Vieras";27620878]Se taannoinen lehtijuttu toi mieleeni asian. Perusteluhan naamioidaaan tuollaisessa touhussa usein "mä pidän seksistä". Ilmeisesti asia kyllä on, että kyseinen nainen pitää itsensä jakamisen tuomasta itsetunnon kohotuksesta ja pitää huonosta seksistä. Eihän täällä kukaan väitä etteikö seksi paranisi kun kumppania alkaa tuntemaan? Ja jos väittää niin taas on kyse siitä, että saa vain kiksit kun uusi mies panee ja antaa huomiota. Eli ei puhtaasti kyse seksinautinnosta.[/QUOTE]

Mitäs vikaa tuossa on? Jokainen tehköön niinkuin itselle on hyvä, semmoinen turha tuomitseminen asioissa mitkä ei oikeasti kenenkään elämään vaikuta on, noh, turhaa.

En ole lukenut tätä taannoista lehtijuttua eikä aloituksessa ollut linkkiä tai mainintaa mistä sen voi lukea, niin teenpä ihan oman esimerkin.

Jos ihminen on vaikkapa 30 vuotias, seksuaalisesti ollut aktiivinen vaikkapa iästä 16.

Tämä tekee 14 seksuaalisesti aktiivista vuotta. Jaetaanpa 14 tuo 130.

Tämä tekee 9,28 kumppania per vuosi, eli alle yksi kumppani per kuukausi.

Ei kuulosta minusta enää kovinkaan lutkailulta tai huoraamiselta.

Jos ei ole vain ollut suhteessa pitkiä aikoja, tai edes halunnut parisuhdetta, ei tuommoinen lukumäärä ole ihmiseltä edes paljon.

Toki sellaisen korvaan kuulostaa tosi rajulta joka elää uskonnollisten arvojen mukaan, ei vain paasaa niistä. Tai on sattunut löytämään sen sopivan kumppanin jo teininä eikä muita ole kokeillutkaan.

Yhteistyössä