Mitä mieltä olet naisesta joka on ollut 130 miehen alla?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Se taannoinen lehtijuttu toi mieleeni asian. Perusteluhan naamioidaaan tuollaisessa touhussa usein "mä pidän seksistä". Ilmeisesti asia kyllä on, että kyseinen nainen pitää itsensä jakamisen tuomasta itsetunnon kohotuksesta ja pitää huonosta seksistä. Eihän täällä kukaan väitä etteikö seksi paranisi kun kumppania alkaa tuntemaan? Ja jos väittää niin taas on kyse siitä, että saa vain kiksit kun uusi mies panee ja antaa huomiota. Eli ei puhtaasti kyse seksinautinnosta.

Venakko Milanna
Tunnen vielä pahempaa tapausta, 300 miestä. Onneks en henkilökohtaisesti, vaikka jokainen tekee mitä halua, mutä ei sillä ole muuta elämässä kuin se. Eli sitä mieltä että voi voi

mulla
Mulla ollut alle 10 seksikumppania ja aikoinaan koin olevani jotenkin huono, kun niin vähän... Mutta eipä tuo seksin laatu ole onneksi kärsinyt ja iän myötä arvostan itsessäni sitä, että en ole mennyt sänkyyn kenen hyvänsä kanssa.

hmph
[QUOTE="höh";27620912]Olen kateellinen. Hän on varmaan saanut moooonta hyvää orgasmia.

Kylläpäs täällä ollaan tekopyhiä ja heti tuomitsemassa muita.[/QUOTE]

No mä en ainakaan niin epävarma ihmisluonne ole, et pitäis kaikille ihteään tyrkyttää :rolleyes:

Venakko Milanna
[QUOTE="höh";27620912]Olen kateellinen. Hän on varmaan saanut moooonta hyvää orgasmia.

Kylläpäs täällä ollaan tekopyhiä ja heti tuomitsemassa muita.[/QUOTE]

Mä en tuomitse enkä ole tekopyyhä. Mutta mua oksettaa ihmiset kellä monta kumpaania ja sitten ne vielä kertoo että hei mulla oli yli 100

aiva
Mä en tuomitse enkä ole tekopyyhä. Mutta mua oksettaa ihmiset kellä monta kumpaania ja sitten ne vielä kertoo että hei mulla oli yli 100
Ihan samaa mieltä! Mitä tuollaisella tavoitellaan? Hyväksyntää? Mielestäni on jotain mennyt pahasti pieleen, jos ei kykene luomaan pidempiaikaista parisuhdetta vaan kaikki suhteet ovat aika varmasti tällaisella vain seksiä.

Venakko Milanna
Ihan samaa mieltä! Mitä tuollaisella tavoitellaan? Hyväksyntää? Mielestäni on jotain mennyt pahasti pieleen, jos ei kykene luomaan pidempiaikaista parisuhdetta vaan kaikki suhteet ovat aika varmasti tällaisella vain seksiä.
Niinpä. Mulla se yks tuttu aina kaikille kerro, että hän on niin vahva ja ihanaa nainen, sillä on ollut 300miestä. 33 vuotias, ei lapsia eikä ikinä pidempää parisuhdetta, elämää sekaisin ja niin hukassa, en enää oo sen ihmisen kaa tekemisessä, ei sen takia. Mutta on paljon muuta miks en voi sen ihmisten kaa olla. Sekä sain tiedä noin 1v sitten, sillä 2 sukupuolitautia, eli sellaista leikimistä sillä on

"Vieras"
No luulis siihen olevan muitakin ratkaisuita kuin olla melkein aina eri ihmisen kanssa.
Muistaakseni se nainen oli jotain 30v sanoi etsivänsä perhe-elämää muttei vaan ollut oikein löytynyt. :/

[QUOTE="vieras";27620967]Ehkä se vain tykkää harrastaa seksiä, eikä ole vakituisessa suhteessa? Nunnaksiko pitäis ruveta? Minkä takia?[/QUOTE]

Emmä osaa sanoa, riippuu motiiveista ja siitä, mitä mieltä itse on.

Tiedän yhden miehen, jolla on ollut yli 120 seksikumppania ja häntä pidän jokseenkin sekopäisenä todellisuudenpakoilijana.
Sit tunnen yhden naisen, jolla on seksikumppaneita about 100, häntä pidän ja olen aina pitänyt olosuhteiden uhrina. Sympatiat hänelle.

"Sanna"
Ja sinä kuvittelet olevasi jotenkin parempi ihminen. Sädekehä oikein loistaa kauas. Silti vielä haukut tätä ihmistä. Se on tuomitsemista. Olet jeesustelija. Mielestäsi sun päässäsi on jokin mennyt pahasti pieleen.

Yhteistyössä