"Kohtuutonta vaatia 31-vuotiasta perheenäitiä näyttämään 18-vuotiaalta"? Tuoko naisellinen vartalo:D

• Viestiketjun aloittaja harpya
  • Ensimmäinen viesti
hiuhgul
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27621402:
Saako kysyä miten sä treenaat sen 5krt viikossa? Ja tätä mä just tarkoitin. Vitsi kun olis ihanaa kun sais jonkun vahtimaan lapsia tuon 5x/viikko. :)
En ole sama, mutta vastaan omasta puolestani. En ole yh mutta en käy kodin ulkona urheilemassa joten voinen vastata. :D
Minulla on kaksi erilaista jumppavideota, kahtena iltana viikosta teen peppu-selkävideon jumpan ja kahtena taas keskivartalo-kädet jumpan. Lisäksi saatan iltaisin sängyssä vaikka hetken vetää vatsoja, kävelen aina portaissa kun mahdollista ja teen iltalenkin lapsen kanssa. Nyt esimerkiksi pulkkailu ylämäessä on huippuhyvää treeniä johon uskoisin aikasi riittävän edes kerran viikossa? :)

"kolmen äiti"
No jos tosta naisesta nyt lihavan leivotte, niin olen sanaton. Pyöreähkö, painoindeksi notkahtanut jonnekin 26/27 kohtaan, mutta en kyllä lihavasta puhuisi tossa kohtaa. Ja otsikon kysymykseen, kyllä mielestäni nimenomaan erittäin sinut itsensä kanssa olevan ihmisen erittäin naisellinen vartalo. :)

"jarna"
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27621402:
Saako kysyä miten sä treenaat sen 5krt viikossa? Ja tätä mä just tarkoitin. Vitsi kun olis ihanaa kun sais jonkun vahtimaan lapsia tuon 5x/viikko. :)

Välillä käyn salilla tai sitten treenaan kotona. Ihan normaalia voimaharjoittelua salilla tai sitten käyn ryhmäliikuntatunneilla (attack, tabata, bodystep...). Lapset on kotona miehen kanssa tai sitten otan mukaan lapsiparkkiin. Välillä hoidan liikkumiset jo aamulla niin aikaisin, että muu perhe vielä nukkuu. Eli lähden jo klo 6 jälkeen salille ja tulen kotiin sopivasti kun mies lähtee töihin.

Tämähän ei tietenkään yh:lle ehkä ole mahdollista, jos ei ole rahaa salijäsenyyteen tai paikkakunnalla ei ole lapsiparkillista salia. Mulla on paljon kokemusta treenaamisesta myös silloin kun ei tuohon ole mahdollisuutta, esim. silloin kun perheessä on ollut vauva enkä ole voinut kauas lähteä. Silloin treenasin aamulla tai illalla lasten nukkuessa kahvakuulalla, netissä on pilvin pimein hyviä treenivinkkejä siihen ja kuulat ei paljoa maksa. Ulkoillessa lasten kanssa voi myös treenata. Esim. hiekkalaatikon reunalla voi hyvin tehdä askelkyykkyä, punnertaa, tehdä dippejä ja lankkua, ihan mitä vaan. Talvella voi laittaa lapset pulkkaan ja lähteä juosten vetämään heitä vaikka järven jäälle. Tai sitten uppohankeen voi mennä juoksemaan kun lapset peuhaa vieressä. Sisällä voi tehdä vaikka minkälaista jumppaa, jos on portaat, voi tehdä vaikka "steppiä". Lapsia voi käyttää jumpassa painona jne.

"niin"
Äitiys = venynyt vatsanahka = normaalia

Ei kaikki ole himotreenaajia, toisille jää isotkin muutokset. Se on ihan luonnollista! Te olette jotkut vaan niin vieroittuneet siitä mikä on luonnollista.
Jep, se onkin normaalia kuten myös se ettei toiselle käy mitään. Löllyvä läski sensijaan on luonnollista lauskuutta, ei äitiyden syy. :)

• Tykkää
Reactions: fortunate
[QUOTE="niin";27621458]Jep, se onkin normaalia kuten myös se ettei toiselle käy mitään. Löllyvä läski sensijaan on luonnollista lauskuutta, ei äitiyden syy. :)[/QUOTE]

No jotkut on lapsesta asti läskejä kun äidit syöttää niitä liikaa. Eipä ne rasvasolut siitä helpolla pysy loppuelämää kutistuneena ilman rasvaimua. Mietipä sitä.

[QUOTE="jarna";27621372]No mielestäni on ihan typerää ajatella, että synnyttäneen äidin kuuluu ja on lupa näyttää tukevalta. Ihan kuin olisi mahdottomuus perheenäidin näyttää timmiltä ja hyvältä, ja ihan ilman niitä "kurveja"=läskiä. Itse olen 3 alle kouluikäisen lapsen äiti ja näytän yhtä hoikalta ja timmiltä kuin nuorenakin. Treenaan 5 krt viikossa ja katson vähän mitä suuhuni pistän. Ei ole edes vaikeaa. Ja ikää on 36v, että en mikään nuori neitonen enää ole.[/QUOTE]

Miten niin ei ole lupa näyttää pyöreältä? Kuka näitä lupia sitten jakelee? Joitakin kiinnostaa urheilu ja oma ulkonäkö enemmän, ja joitakin sitten vähemmän. Se, että itse tykkäät viettää aikaasi treenaten, ei tarkoita, että muidenkin pitäisi niin tehdä.

Kuvassa oli ihan nätti ja muodokas nainen. Ei milestäni vielä mikään läski. Itse tykkään hoikemmasta vartalosta, mutta eihän tuo Christina silti ruma ole(vartaloltaankaan).

Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;27621462:
No iik kun onkin kamala. Nätimpi mun silmälle kuin sellainen ennenaikaisesti kuivettunut riuku.

Mun silmään ei todellakaan näytä pahalta edes. Mut mä tykkäänki pyöreämmistä naisista, miehilläkin saa olla pieni maha ei haittaa, päinvastoin.

fdfg
No jotkut on lapsesta asti läskejä kun äidit syöttää niitä liikaa. Eipä ne rasvasolut siitä helpolla pysy loppuelämää kutistuneena ilman rasvaimua. Mietipä sitä.
Pitääkö aina päästä kaikesta tosi helpolla? Kyllä sitä joutuu itsekin miettimään syömisiään ja liikkumisiaan vaikka helpompaa ja kivempaa olisi päästää itsensä valloilleen joka päivä karkkien ja pekonien ääressä liikkumatta lainkaan.

Huonoja selityksiä. Jos ei halua olla lihava niin turha valittaa, kuka tahansa siihen pystyy. Jos taas haluaa niin olkoot sitten, epäterveellistä se on, mutta omapa on asiansa. :)

[QUOTE="jarna";27621454]Välillä käyn salilla tai sitten treenaan kotona. Ihan normaalia voimaharjoittelua salilla tai sitten käyn ryhmäliikuntatunneilla (attack, tabata, bodystep...). Lapset on kotona miehen kanssa tai sitten otan mukaan lapsiparkkiin. Välillä hoidan liikkumiset jo aamulla niin aikaisin, että muu perhe vielä nukkuu. Eli lähden jo klo 6 jälkeen salille ja tulen kotiin sopivasti kun mies lähtee töihin.

Tämähän ei tietenkään yh:lle ehkä ole mahdollista, jos ei ole rahaa salijäsenyyteen tai paikkakunnalla ei ole lapsiparkillista salia. Mulla on paljon kokemusta treenaamisesta myös silloin kun ei tuohon ole mahdollisuutta, esim. silloin kun perheessä on ollut vauva enkä ole voinut kauas lähteä. Silloin treenasin aamulla tai illalla lasten nukkuessa kahvakuulalla, netissä on pilvin pimein hyviä treenivinkkejä siihen ja kuulat ei paljoa maksa. Ulkoillessa lasten kanssa voi myös treenata. Esim. hiekkalaatikon reunalla voi hyvin tehdä askelkyykkyä, punnertaa, tehdä dippejä ja lankkua, ihan mitä vaan. Talvella voi laittaa lapset pulkkaan ja lähteä juosten vetämään heitä vaikka järven jäälle. Tai sitten uppohankeen voi mennä juoksemaan kun lapset peuhaa vieressä. Sisällä voi tehdä vaikka minkälaista jumppaa, jos on portaat, voi tehdä vaikka "steppiä". Lapsia voi käyttää jumpassa painona jne.[/QUOTE]

Kiitos vinkeistä. :)

"Vieras"
Ota silmä käteesi ja katso kumpi leiri täällä aina aloittaa tämän touhun.
Kun ei nainen saa enää olla muodokaskaan vaan pitää olla hoikka kuin teinipoika...

Kuinka moni mamma luulisi saavansa enemmän ihailevaa huomiota baarissa kuin tuo linkin nainen ja huom. katsomaan vain muotoja ja olemusta.

Kateus pt. 179.

Eli sinustakin on ok haukkua toisia läskeiksi ja valaiksi? :) Hyvää käytöstä.

jdhfkds
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;27621478:
Metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan.
Nii'in turha sitten valittaa kun haukutaan läskipalleroiksi jos itse teette ihan samalla tavalla. Ette osaa käyttäytyä sen paremmin, joten kestäkää jatkossa se haukkuminen. :)

Pitääkö aina päästä kaikesta tosi helpolla? Kyllä sitä joutuu itsekin miettimään syömisiään ja liikkumisiaan vaikka helpompaa ja kivempaa olisi päästää itsensä valloilleen joka päivä karkkien ja pekonien ääressä liikkumatta lainkaan.

Huonoja selityksiä. Jos ei halua olla lihava niin turha valittaa, kuka tahansa siihen pystyy. Jos taas haluaa niin olkoot sitten, epäterveellistä se on, mutta omapa on asiansa. :)

Mitä toisten paino sun napaasi oikein kaivelee? Hanki vaikka joku harrastus.

hehehe
[QUOTE="Vieras";27621488]Ota silmä käteesi ja katso kumpi leiri täällä aina aloittaa tämän touhun.
Kun ei nainen saa enää olla muodokaskaan vaan pitää olla hoikka kuin teinipoika...

Kuinka moni mamma luulisi saavansa enemmän ihailevaa huomiota baarissa kuin tuo linkin nainen ja huom. katsomaan vain muotoja ja olemusta.

Kateus pt. 179.[/QUOTE]

Muodokas voi olla terveenkin hoikka ihminen. Kaikki hoikat eivät ole anorektisia pojanvartaloisia. :)

Nii'in turha sitten valittaa kun haukutaan läskipalleroiksi jos itse teette ihan samalla tavalla. Ette osaa käyttäytyä sen paremmin, joten kestäkää jatkossa se haukkuminen. :)

Haukkuminen kuuluu ääliöiden suuhun, eli siitä vaan, olkaa ääliöitä. Oikein hienoja ja upeita roolimalleja lapsillenne! *aplodit*

Kyllä hävettäis jos olisitte mun kakaroita.

fdgsdfg
Mitä toisten paino sun napaasi oikein kaivelee? Hanki vaikka joku harrastus.
Jos siitä valitetaan. Ei kiinnosta yhtään ja minusta kuvan nainen on kaunis kuten moni muukin. Sitä faktaa se ei kuitenkaan poista että ylipaino on epätrveellistä tai sitä, että kuka vaan pystyy kyllä saamaan hoikan kropan JOS haluaa. Kaunis voi olla vaikka 140kg nainen, mutta terveempi ja mun silmissä kauniimpi olisi aivan varmasti hoikempana. Jos joku on minusta liian lihava, se ei tarkoita että pitäisin henkilöä kamalan näköisenä.

Minusta tuntuu, että ainakin tällä palstalla, niistä läskeistä valittavat ne hoikat ihmiset. Siis tekevät aloituksia tyllin"hyyyyi, katsokaa tässä kuvassa on ylipainoinen.Onpas se ruma.". En ole nähnyt ketjuja, jossa ap kertoisi olevansa törkeä läski ja susiruma, mutta ei aio asialle mitään tehdä.

Eli miksi pitää valittaa TOISTEN ulkonäöstä?

"jarna"
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27621483:
Kiitos vinkeistä. :)
Ollos hyvä vaan! Ja vaikka voi kuulostaa vähän tyhjänpäiväiseltä puuhastelulta jotkut punnerrukset ja askelkyykyt siellä hiekkalaatikon reunalla, niin oikeasti se on tehokasta! Jos vaan tekee säännöllisesti ja niin että tuntuu. Samoja juttuja siellä ohjatuissa ryhmissä tehdään, mutta vaan ohjaajan ja musiikin avustuksella. Ja mun täytyy tunnustaa vielä yksi juttu tuosta kotiharjoittelusta... Olin 5kk kuopuksen syntymän jälkeen paljon paremmassa kunnossa kotitreenin ansiosta kuin nyt, 1v3kk synnytyksestä kun olen taas käynyt salilla. Kahvakuula on oikeasti tosi tehokas väline ja netistä löytyy hirmu hyviä valmiita sarjoja jne. Niillä saa jo puolessa tunnissa itsensä vedettyä ihan piippuun jos vaan haluaa...

Yhteistyössä