"Kohtuutonta vaatia 31-vuotiasta perheenäitiä näyttämään 18-vuotiaalta"? Tuoko naisellinen vartalo:D

• Viestiketjun aloittaja harpya
  • Ensimmäinen viesti
harpya
Christina Aguileran naisellinen vartalo - näitä kurveja on vaikea kätkeä! - The Voice

Joo, on turha viihdeuutinen, mutta silti oli pakko tarttua.

Minusta tuo Christinan vartalo on ihan tavallinen, pikkuisen pulska ja ei erityisen hoidetun näköinen vartalo. Aivan tavallinen, sellainen peruslöllö hieman isommalla takamuksella. Ja tuo vyötärö näyttää siltä, että on kuristettu väkisin kokoon korsetilla/muotoilevalla alusasulla. Upeaksi ei ole se sana, jota käyttäisin tuota kuvaamaan..

Ja eikös jokaisen naisen vartalo nyt lähtökohtaisesti ole naisellinen vartalo?

Ja pitääkö 31-vuotiaan perheenäidin sitten olla löllö?;)

"jooo"
Aika kauhea vartalo tosiaan, ja on muitakin vaihtoehtoja kuin 18-vuotiaan kroppa. Eihän kukaan sitä edellytäkään. Minä olen 32v ja silti on hyvä ja hoikka vartalo edelleen. Kasvot on kyllä huomattavasti rumemmat kuin Aguileralla :)

"Vieras"
Painuppa sä katkera pulkan naru taas kuuseen. Kurvit on naisellisia ja isot kurvit vielä enemmän.

Christina Aguileran naisellinen vartalo - näitä kurveja on vaikea kätkeä! - The Voice

Joo, on turha viihdeuutinen, mutta silti oli pakko tarttua.

Minusta tuo Christinan vartalo on ihan tavallinen, pikkuisen pulska ja ei erityisen hoidetun näköinen vartalo. Aivan tavallinen, sellainen peruslöllö hieman isommalla takamuksella. Ja tuo vyötärö näyttää siltä, että on kuristettu väkisin kokoon korsetilla/muotoilevalla alusasulla. Upeaksi ei ole se sana, jota käyttäisin tuota kuvaamaan..

Ja eikös jokaisen naisen vartalo nyt lähtökohtaisesti ole naisellinen vartalo?

Ja pitääkö 31-vuotiaan perheenäidin sitten olla löllö?;)

harpya
[QUOTE="Vieras";27621230]Painuppa sä katkera pulkan naru taas kuuseen. Kurvit on naisellisia ja isot kurvit vielä enemmän.[/QUOTE]

Pulkan naru? Mä olen 168/72, joten ennemmin mä kuvailisin itseäni vähän pullaksi:D Mieluummin olisinkin pulkannaru. Aika paljon löytyy itseasiassa tuota Aguileran näköä kropasta, ikävä kyllä.

"juup"
[QUOTE="vieras";27621262]Ei ole kauhea vartalo. Kasvoistakaan ei näy, että olisi ylimääräistä. Uskoisin, että paremman näköinen kuin suurin osa palstalaisista.[/QUOTE]

Pyh, en usko. Harvoin näkee noin pullukoita. Kasvot ovat kyllä todella kauniit, mutta vartaloltaan palstalaiset hakkaavat varmasti tuon sata nolla.

No kyllä mua ahdistaa kun pitäs näyttää teinitytöltä että joku mies kiinnostuisi. Eikä oo yksinkertaisesti siihen mahdollisuutta. (ja kyllä yritän laihduttaa yms, mutta kun yh-äitinä sitä "omaa aikaa" ei valitettavasti ole niin paljoa :( )

hahaha
Pulskahan tuo on, ei kolmekymppisyyteen kuulu läski. Ihan turhaan ahdistutte kun on samat mahikset hoikkaan vartaloon kuin muillakin. Miten laihdutukseen tarvitaan aikaa?! :D

"hmmm"
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27621331:
No kyllä mua ahdistaa kun pitäs näyttää teinitytöltä että joku mies kiinnostuisi. Eikä oo yksinkertaisesti siihen mahdollisuutta. (ja kyllä yritän laihduttaa yms, mutta kun yh-äitinä sitä "omaa aikaa" ei valitettavasti ole niin paljoa :( )
Miten siihen tarvitaan aikaa? T. hoikka 24v äiti ajan puutteesta huolimatta ;)

"jarna"
No mielestäni on ihan typerää ajatella, että synnyttäneen äidin kuuluu ja on lupa näyttää tukevalta. Ihan kuin olisi mahdottomuus perheenäidin näyttää timmiltä ja hyvältä, ja ihan ilman niitä "kurveja"=läskiä. Itse olen 3 alle kouluikäisen lapsen äiti ja näytän yhtä hoikalta ja timmiltä kuin nuorenakin. Treenaan 5 krt viikossa ja katson vähän mitä suuhuni pistän. Ei ole edes vaikeaa. Ja ikää on 36v, että en mikään nuori neitonen enää ole.

"hmm"
[QUOTE="Vieras";27621363]Ihan sama millainen kaunotar tänne linkitetään niin aina saa haukut, varsinkin jos on muodokkaampi kuin palstan pystyyn jäätyneet kusiset pulkan narut. :)

Kateus...[/QUOTE]

Onko sinusta sitten enemmän oikeutettua haukkua hoikkuudesta kuin lihavuudesta/kurveista mistälie? Kun itsehän syyllistyt tuohon kateuteen ihan omalla logiikallasi sitten?

Osta kotiin kahvakuulia, zumbavideoita ja käy mahdollisuuksien mukaan juoksemassa tai muuta vastaavaa.

Treenata voi kotonakin. :)

"hmm"
[QUOTE="jarna";27621372]No mielestäni on ihan typerää ajatella, että synnyttäneen äidin kuuluu ja on lupa näyttää tukevalta. Ihan kuin olisi mahdottomuus perheenäidin näyttää timmiltä ja hyvältä, ja ihan ilman niitä "kurveja"=läskiä. Itse olen 3 alle kouluikäisen lapsen äiti ja näytän yhtä hoikalta ja timmiltä kuin nuorenakin. Treenaan 5 krt viikossa ja katson vähän mitä suuhuni pistän. Ei ole edes vaikeaa. Ja ikää on 36v, että en mikään nuori neitonen enää ole.[/QUOTE]

Niinpä. Äitiys ei ole = lihavuus normaalimpaa.

Ihan samalla tavalla sitä tallataan oltiin äitejä tai ei, tai 23v, 33v vai 43v

[QUOTE="hmmm";27621347]Miten siihen tarvitaan aikaa? T. hoikka 24v äiti ajan puutteesta huolimatta ;)[/QUOTE]

No mä haluaisin saada myös kiinteän ja seksikkään vartalon, en pelkästään laihtua. Jotenkin oon kuvitellut että sitä pitäs harrastaa liikuntaa ja paljon. :ashamed: Mutta juu, otan kyllä vinkkejä mielelläni vastaan, miten saan seksikkään ja hoikan vartalon ilmankin. :D

"Vieras"
Minä vastasin, en aloittanut.

Kateus se on joka muodottomilla aina pilkistää, kun tajutaan että ei olla yhtä naisellisia. No pääasia että on HOIKKA, kuin vaatehenkari.

[QUOTE="hmm";27621377]Onko sinusta sitten enemmän oikeutettua haukkua hoikkuudesta kuin lihavuudesta/kurveista mistälie? Kun itsehän syyllistyt tuohon kateuteen ihan omalla logiikallasi sitten?[/QUOTE]

järki päässä sinulla
Osta kotiin kahvakuulia, zumbavideoita ja käy mahdollisuuksien mukaan juoksemassa tai muuta vastaavaa.

Treenata voi kotonakin. :)
Niinpä, itse mm teen puolen tunnin jumppavideon neljä kertaa viikossa, kävelen töihin, kauppaan jne jos mahdollista ja valitsen portaat hissin sijaan lasta kantaen. :) Kaikkea tuollaista pientä joten peruskunto pysyy hyvänä. Mikään lihaksikas ei tarvitse olla, mutta terve hoikka kroppa kyllä pysyy jos vähän viitsii hyötyliikkua ja syödä vähemmän kuin kuluttaa. Läskiä kertyy ainoastaan syömällä liikaa, ei itsestään.
Hoikaksi pääsee jo pelkästään ruokavaliolla ja jos haluaa siitä normaalin, pienikin liikunta tekee tämän. Jos taas tosi timmin niin sitten treeniä lisäämään.

mmmm.....
Mun mielestä on kyllä jotenkin tosi naisellinen vartalo... Ei liian lihava, kun kurveja kerran on, mutta ei siis todellakaan mikään laiheliini. Jotenkin niin tervetullut ilmestys, kun vertaa näitä nykypäivän kauneusihanteita! Tää siis on minun mielipiteeni vain...

[QUOTE="jarna";27621372]No mielestäni on ihan typerää ajatella, että synnyttäneen äidin kuuluu ja on lupa näyttää tukevalta. Ihan kuin olisi mahdottomuus perheenäidin näyttää timmiltä ja hyvältä, ja ihan ilman niitä "kurveja"=läskiä. Itse olen 3 alle kouluikäisen lapsen äiti ja näytän yhtä hoikalta ja timmiltä kuin nuorenakin. Treenaan 5 krt viikossa ja katson vähän mitä suuhuni pistän. Ei ole edes vaikeaa. Ja ikää on 36v, että en mikään nuori neitonen enää ole.[/QUOTE]

Saako kysyä miten sä treenaat sen 5krt viikossa? Ja tätä mä just tarkoitin. Vitsi kun olis ihanaa kun sais jonkun vahtimaan lapsia tuon 5x/viikko. :)

"hmm"
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27621385:
No mä haluaisin saada myös kiinteän ja seksikkään vartalon, en pelkästään laihtua. Jotenkin oon kuvitellut että sitä pitäs harrastaa liikuntaa ja paljon. :ashamed: Mutta juu, otan kyllä vinkkejä mielelläni vastaan, miten saan seksikkään ja hoikan vartalon ilmankin. :D
Oikeasti ei tarvitse paljoakaan tehdä että saat sellaisen terveen motoisen timmin kropan. Pienetkin lihakset kyllä tekevät ihmeitä jos kropassa ei ole löllyvää. :) Muista se, lihavassa kropassa ne todellakin pysyvät piilossa. Hoikan ei tarvitse paljoa liikkua edes näyttääkseen hyvältä, temppiä! :)

Alkuperäinen kirjoittaja järki päässä sinulla;27621400:
Niinpä, itse mm teen puolen tunnin jumppavideon neljä kertaa viikossa, kävelen töihin, kauppaan jne jos mahdollista ja valitsen portaat hissin sijaan lasta kantaen. :) Kaikkea tuollaista pientä joten peruskunto pysyy hyvänä. Mikään lihaksikas ei tarvitse olla, mutta terve hoikka kroppa kyllä pysyy jos vähän viitsii hyötyliikkua ja syödä vähemmän kuin kuluttaa. Läskiä kertyy ainoastaan syömällä liikaa, ei itsestään.
Hoikaksi pääsee jo pelkästään ruokavaliolla ja jos haluaa siitä normaalin, pienikin liikunta tekee tämän. Jos taas tosi timmin niin sitten treeniä lisäämään.
No ehkä mä vaan sitkeästi yritän jatkaa. :D Mä niin haluaisin olla ensi kesänä n. 12kg kevyempi ja muutenkin edes vähän paremmassa kunnossa kun nyt. :)

Täh? No eikä pidä!

Yhteistyössä