niimpä, kukaan ei huomaa muita ko LipsetinUuuuu-uu tämä on yksitoikkoinen ketju.
niimpä, kukaan ei huomaa muita ko LipsetinUuuuu-uu tämä on yksitoikkoinen ketju.
Miksei mua oo mainittu? :O Lispetti, mitä mä teen väärin?niimpä, kukaan ei huomaa muita ko Lipsetin
Nii kun mäkin voisin olla vaikka feikki tai sinä.niimpä, kukaan ei huomaa muita ko Lipsetin
kiistän jyrkästi että olisin KouvolastaNii kun mäkin voisin olla vaikka feikki tai sinä.
Sinä voit olla se lihava, mutta silti pientissinen kotirouva Kouvolasta ja minä esipuberteettissa oirehtiva Jone 13v tai vaikka Reiska 47...
oota yritän kirjottaa....joo voin antaa linkin omasta...käykö?:?No tässä vähän niinkun odotellaan ton vieraan kuvaa, että voin väittää sitä feikiksi
Nää on näitä huomiohupakon etujaMiksei mua oo mainittu? :O Lispetti, mitä mä teen väärin?
no ei tuo nyt niin kaukana kouvolasta ole.kiistän jyrkästi että olisin Kouvolasta
Koria ei ole siellä päinkään
onhan se aika etäällä..Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27612986:no ei tuo nyt niin kaukana kouvolasta ole.
kokeilee viimesen kerran! Ite kestän paskan mutta jos toista haukutaan!!!!Nää on näitä huomiohupakon etuja
juu, muistaakseni jotain kuuden kilometrin paikkeilla.onhan se aika etäällä..
Kokeilepa kävellä Korialta Kouvolaan rollien jälkeisessä olotilassa, niin tiedät, onko matka pitkä...Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27612986:no ei tuo nyt niin kaukana kouvolasta ole.
eli siis ei ei ollenkaan samassa paliskunnassaAlkuperäinen kirjoittaja päätön;27613030:juu, muistaakseni jotain kuuden kilometrin paikkeilla.
mutta joillekin se voi olla pitkä matka, riippuu kuka siitä kertoo.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27613030:juu, muistaakseni jotain kuuden kilometrin paikkeilla.
no en ihan huvikseni ainakaan kävellen menis kouvolasta korialle.eli siis ei ei ollenkaan samassa paliskunnassa
olen kokeillu ihan rapulassa. rollista en tiedä että mitä se on.Kokeilepa kävellä Korialta Kouvolaan rollien jälkeisessä olotilassa, niin tiedät, onko matka pitkä...
en mäkään:OAlkuperäinen kirjoittaja päätön;27613049:olen kokeillu ihan rapulassa. rollista en tiedä että mitä se on.
Koria-Roll WikipediaAlkuperäinen kirjoittaja päätön;27613049:olen kokeillu ihan rapulassa. rollista en tiedä että mitä se on.
mä taas en korialta kouvolaanAlkuperäinen kirjoittaja päätön;27613045:no en ihan huvikseni ainakaan kävellen menis kouvolasta korialle.
olin jo muilla mailla sillon kun tuo on ekaa kertaa järjestetty.
tietsikka!Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27613074:olin jo muilla mailla sillon kun tuo on ekaa kertaa järjestetty.
Vuonna 1976?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27613074:olin jo muilla mailla sillon kun tuo on ekaa kertaa järjestetty.
sanoit auto...mikä on auto!!!!ehkä sen vaan osaat!Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27613144:ennemmin syön matoja kun ajan ladalla.
en kattonu niin tarkkaan, tuon luin linkistä.. "Koria-Roll aloitti toimintansa 1990-luvun puolivälissä."Vuonna 1976?