On sekin ollut täällä palstalla monesti. Kukaan ei ole epäillut feikiks vielä vierasta.No missä sun kuva on?
mulle kansopcorn:
Ottamatta nyt kantaa ko tyypin totuudellisuuteen, mutta noin yleensä, saahan kuka tahansa feikata mitä tahansa, toisten kuvat on vaan reilua jättää näistä pois.Mitä ihmettä tuollainen kuva todistaa? Ei kai kukaan nyt minkään AI:n kehittelemiksi kenenkään viestejä epäile, eihän? Eli riippumatta tyypin totuudellisuudesta omasta elämästään tai mielipiteistään kirjoittaessa, on siellä taustalla aina tyyppi. Naamakuva todistaa kuvassa olijan olevan (ehkä) sitä sukupuolta, mitä nimimerkillä kirjoittava väittää olevansa.
No tässä vähän niinkun odotellaan ton vieraan kuvaa, että voin väittää sitä feikiksiÄlkää ny saamari hyytykö heti ku mä tuun
vähän epäilyttävää että kun kuitenkin postaat tänne tunnistettavia kuvia niin tollaista et voi laittaa. kertoo siitä että sun laittamat kuvat ei ole oikeasti sun kuvia.No laita uudestaan niin tehdään asiaa muutos
Mä päätän jatkossakin itse mitä kuvia itsestäni palstalle laitan=)
mutta jos postaa tänne ensin jonkun muun kuvia ominaan niin tossahan sit paljastuisi ettei olekaan se kuka on väittänyt olevansa jos kuvisssa on selvästi eri ihminen. Lisäksi siinä paljastuisi tutuille oikeasti jos ei halua kertoa oikeaa henkilöllisyyttään.Mitä ihmettä tuollainen kuva todistaa? Ei kai kukaan nyt minkään AI:n kehittelemiksi kenenkään viestejä epäile, eihän? Eli riippumatta tyypin totuudellisuudesta omasta elämästään tai mielipiteistään kirjoittaessa, on siellä taustalla aina tyyppi. Naamakuva todistaa kuvassa olijan olevan (ehkä) sitä sukupuolta, mitä nimimerkillä kirjoittava väittää olevansa.
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27612698: