Kuinkas monta feikkiä palstalla on? Listaa esille!

• Viestiketjun aloittaja Geetzu
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27611445]"Ota kuva, johon olet kirjoittanut tämän päivämäärän, kaksplussan ja sit ne samat kasvot jotka laitoit niissä ikivanhoissa kuvissa."

Tuollaisia kuvia tarkoitin. Muutkin ovat niitä tänne laittaneet.[/QUOTE]

No missä sun kuva on?

[QUOTE="vieras";27611473]On sekin ollut täällä palstalla monesti. Kukaan ei ole epäillut feikiks vielä vierasta.[/QUOTE]

No laita uudestaan niin tehdään asiaa muutos:D

Mä päätän jatkossakin itse mitä kuvia itsestäni palstalle laitan=)

[QUOTE="vieras";27611445]"Ota kuva, johon olet kirjoittanut tämän päivämäärän, kaksplussan ja sit ne samat kasvot jotka laitoit niissä ikivanhoissa kuvissa."

Tuollaisia kuvia tarkoitin. Muutkin ovat niitä tänne laittaneet.[/QUOTE]

Mitä ihmettä tuollainen kuva todistaa? Ei kai kukaan nyt minkään AI:n kehittelemiksi kenenkään viestejä epäile, eihän? Eli riippumatta tyypin totuudellisuudesta omasta elämästään tai mielipiteistään kirjoittaessa, on siellä taustalla aina tyyppi. Naamakuva todistaa kuvassa olijan olevan (ehkä) sitä sukupuolta, mitä nimimerkillä kirjoittava väittää olevansa.

"vieras"
kun tiedän mitä huijaus on!Feikkaan mutta joskus puhun totta. Joten ette tiedä mitä oikeasti olen(palstalla)! En huijaa niitä joita tapaan oikeassa elämässä ja kasvotusten.

"vieras"
Mitä ihmettä tuollainen kuva todistaa? Ei kai kukaan nyt minkään AI:n kehittelemiksi kenenkään viestejä epäile, eihän? Eli riippumatta tyypin totuudellisuudesta omasta elämästään tai mielipiteistään kirjoittaessa, on siellä taustalla aina tyyppi. Naamakuva todistaa kuvassa olijan olevan (ehkä) sitä sukupuolta, mitä nimimerkillä kirjoittava väittää olevansa.
Ottamatta nyt kantaa ko tyypin totuudellisuuteen, mutta noin yleensä, saahan kuka tahansa feikata mitä tahansa, toisten kuvat on vaan reilua jättää näistä pois.

[QUOTE="vieras";27611685]Ottamatta nyt kantaa ko tyypin totuudellisuuteen, mutta noin yleensä, saahan kuka tahansa feikata mitä tahansa, toisten kuvat on vaan reilua jättää näistä pois.[/QUOTE]

Toi on kyllä väärin jos toisten kuvia esitellään omina! Tästä ollaan täysin samaa mieltä.

Kepsis
[QUOTE="vieras";27611685]Ottamatta nyt kantaa ko tyypin totuudellisuuteen, mutta noin yleensä, saahan kuka tahansa feikata mitä tahansa, toisten kuvat on vaan reilua jättää näistä pois.[/QUOTE]

Noh, sanoohan sekin jotain "totuudellisuudesta" että syytellään kovasti mutta kukaan ei tue syytöksiään todisteilla.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
"hmmm"
mutta jos postaa tänne ensin jonkun muun kuvia ominaan niin tossahan sit paljastuisi ettei olekaan se kuka on väittänyt olevansa jos kuvisssa on selvästi eri ihminen. Lisäksi siinä paljastuisi tutuille oikeasti jos ei halua kertoa oikeaa henkilöllisyyttään.

[QUOTE="hmmm";27611713]vähän epäilyttävää että kun kuitenkin postaat tänne tunnistettavia kuvia niin tollaista et voi laittaa. kertoo siitä että sun laittamat kuvat ei ole oikeasti sun kuvia.[/QUOTE]

Kuvat on omia:D Ai miten niin toistan itseäni:LOL:

Sen lisäksi että laitan sellaisia kuvia itsestäni mitä itse haluan, laitan
niitä myös sellaisessa tahdissa kun itse haluan:LOL:
Ja seuraavan kerran kun kuvan laitan, se menee suoraan Päättömälle, meil on diili=)

Yhteistyössä