Kuinkas monta feikkiä palstalla on? Listaa esille!

• Viestiketjun aloittaja Geetzu
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27603620]Sanoinko, että minulla on jotain tätä nimimerkkiä vastaan?! En mielestäni edes arvostellut - tai no ehkä rivien välistä sitä, että ei ole kovin laadukasta työtä.

Vaikka en olekaan musta, voin todeta olevani täysin sanojeni takana.[/QUOTE]

Pärsk, kiits, sinne män tsufet, totaaaaaaaali:LOL:

laadukasta työtä, ei hittolainen:LOL:

*ventiloi paperipussiin*

huooooh...sun sanavalinnat on kultaa!! Tulee ihan mieleen Sinisulan "Henkeäsalpaavasti koristellut piparit" :LOL:

Viimeksi muokattu:
"vieras"
niimpä, Lispetti taitaa ollakin kepsiksen alter ego

*auttaa kaverille taksaripusakkaa ylle*
Olen tuo alkuperäinen "taksaripusakka"-vieras. Niin sitä vaan, että onko Kepsis ilmoittanut olevansa mies vai nainen täällä palstalla? Mulle ei ole ikinä oikein jäänyt tuosta nimimerkistä mieleen kromosomikoordinaatteja. Tai sitten ilmeisesti sekotan Kepsiksen ja jonkun muun?

Kepsis
[QUOTE="vieras";27603620]Sanoinko, että minulla on jotain tätä nimimerkkiä vastaan?! En mielestäni edes arvostellut - tai no ehkä rivien välistä sitä, että ei ole kovin laadukasta työtä.

Vaikka en olekaan musta, voin todeta olevani täysin sanojeni takana.[/QUOTE]

kuvittele tähän minut kirjoittamassa vieraana "minä myös".

Kepsis
[QUOTE="jeps";27603629]Samaa mieltä.

Kepsis on kova puolustamaan Lispettiä tosin.. :)[/QUOTE]

No, voin minä jotain muutakin puolustaa joka mielestäni saa turhaa paskaa niskaansa verrattuna siihen miten harmiton on.

Kepsis
[QUOTE="vieras";27603691]Olen tuo alkuperäinen "taksaripusakka"-vieras. Niin sitä vaan, että onko Kepsis ilmoittanut olevansa mies vai nainen täällä palstalla? Mulle ei ole ikinä oikein jäänyt tuosta nimimerkistä mieleen kromosomikoordinaatteja. Tai sitten ilmeisesti sekotan Kepsiksen ja jonkun muun?[/QUOTE]

Se on kuulemma hermafrodiitti, että miehet ja naiset käy molemmat.

[QUOTE="jeps";27603655]Just tälläsiä viestejä mä ihmettelen, jotenkin niin lapsellisen räiskyvää, teinimäistäkin meininkiä.[/QUOTE]

me ihmiset ollaan erilaisia...
Eihän sitä ole helppo aina muistaa, niin että sen oikein sisäistäisi, mulle ainakin käy usein niin, että kompastun harhaan, sellaiseen, etten siis tajua, että kaikki muut eivät tosiaan ajattele kuin mä.

Joudun "peruuttamaan" ajatuksissani, aloittamaan alusta, ottamaan huomioon tämän jutun. Kun alussa lähden väärin sitä funtsimaan, omien väärien oletusteni kanssa, huomaamattani. Tarkoitan nyt irl tällä.

Mutta esimerkkinä taas näistä eroista toimii juuri tämä Lispetin kommentti, ajattelen samoin kuin Lispetti näistä kaikista.

Näin ne piparikuvatkin ja... :LOL:

• Tykkää
Reactions: Lispetti
[QUOTE="jeps";27603655]Just tälläsiä viestejä mä ihmettelen, jotenkin niin lapsellisen räiskyvää, teinimäistäkin meininkiä.[/QUOTE]

No se on mun tyyli, ei saa olla rasisti! Pthyi:D
Töissä saa olla vakava ja joskus vapaa-ajallakin. Miksi ihmeessä
täällä pitäis:O
Rentoo lentoo vaan, ja joskus ihan kiva kirjotella tosissaankin:)

[video=youtube_share;RVmG_d3HKBA]http://youtu.be/RVmG_d3HKBA[/video]

Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;27603735:
feikeillä vai ilman - mutta LISPETTI on HAUSKA ja vauhdikas :D

onko se niin kauheaa, jos katkeroituneet kalkkunat saa vähän hymyä huuleen, hei?
:kiss:

[QUOTE="hmmm";27603740]rasisti? Onks lapsellisuus nykyään rotu?[/QUOTE]

No nimetään se sellaiseksi nyt!

Täällähän kaikki on niin kuin palsta kirjoittaa, eiks se niin ollu:)?

[QUOTE="vieras";27603702]Helppohan se on todistaa, ettei ole feikki. Kaikki te, jotka ette ole feikkejä, niin kirjoittakaa paperille 2+ ja ottakaa siitä kuva pärstänne kanssa. Ei ole vaikeaa?[/QUOTE]

No tee sitten niin:)

Yhteistyössä