Kuinkas monta feikkiä palstalla on? Listaa esille!

• Viestiketjun aloittaja Geetzu
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Sinisulka ja Oikea ammattivalittaja tuli ihan ekana mieleen... :D Ihan vaan sen takia, että kukaan ei VOI olla oikeesti niin tyhmä, kun nuo kaksi on. Ainakin kirjoitusten perusteella kummaltakin puuttuu kanootista aika monta inkkaria... :D

Muistan ketjun, jossa erään palstalaisen keskosen ja uuden lapsen laskettujen aikojen ero ei voinut pitää paikkaansa. Selittää aina moniongelmaisista lapsistaan. Ei toki silti tarkoita että olisi feikki.

Jos uskomattominta tarinaa saa ehdottaa niin astrolabe ja data. Taitavat kuitenkin olla ihan tosi tapauksia :)

Nää on hauskoja ja mukavia:D

Lisää vaan alotuksia MINUSTA:cool: *huomiohupakko*

3/10 ettekö parempaan pysty *huokailee levottomana* I´m loosing my touch:LOL::rolleyes:

Viimeksi muokattu:
Muistan ketjun, jossa erään palstalaisen keskosen ja uuden lapsen laskettujen aikojen ero ei voinut pitää paikkaansa. Selittää aina moniongelmaisista lapsistaan. Ei toki silti tarkoita että olisi feikki.

Jos uskomattominta tarinaa saa ehdottaa niin astrolabe ja data. Taitavat kuitenkin olla ihan tosi tapauksia :)
Jennan Unelma, feikki oli, varasti ilmeisesti jonkun toisen tarinan.

Munki palstapersoona on niin feikki ku olla ja voi. Todellisuudessa oon huumorintajuton syöjätär joka tappaa kaiken pelkällä katseella.

Noee vais. Olettamukseni mullakin on, mut en näe syytä lähteä nimeämään heitä. Tehkööt mitä lystäävät.

köhö
Siis millä tavalla "feikki". Ei ole lainkaan / kokonaan / osittain sitä, mitä antaa ymmärtää olevansa? Missä menee feikkiyden raja?
Höpöhöpö. Kaikkihan nyt itsestään antaa netissä valikoidun kuvan, rehellisetkin, ja hienoimpaankin huijaukseen tulee totuutta väkisin mukaan.

Kyllä sinä feikit tiedät. Sinisulka, Milanna, Lispetti, Jennan Unelma.
Motiiveja on monia, hulluudesta hauskanpitoon, mutta törkeää silti. Harmaana olkoon kuka mitä on, mutta järjestelmällinen huijaaminen vähän pelottaa.

Minkähänlainen tyyppi minun alter egoni olisi? Joku lapseton uraohjus, joka käy "hienoilla" kutsuilla ts. ylemmän keskiluokan ryyppäjäisissä jatkuvalla syötöllä ja heiluttelis toisessa kädessä Vuittonia ja toisessa pinkkiin puettua chihuahuaa. Ruiskurusketuksesta plussaa.

Ei hitsit, ei mitään ylempää keskiluokkaa vaan rikas. Minun alter egoni vois olla
Paris Hilton.

Pahoittelut ap:lle aiheesta eksymisestä.

Alkuperäinen kirjoittaja köhö;27602389:
Höpöhöpö. Kaikkihan nyt itsestään antaa netissä valikoidun kuvan, rehellisetkin, ja hienoimpaankin huijaukseen tulee totuutta väkisin mukaan.

Kyllä sinä feikit tiedät. Sinisulka, Milanna, Lispetti, Jennan Unelma.
Motiiveja on monia, hulluudesta hauskanpitoon, mutta törkeää silti. Harmaana olkoon kuka mitä on, mutta järjestelmällinen huijaaminen vähän pelottaa.
Njääh, musta toi "feikkiys" ei vaan ole yhtään niin mustavalkonen asia. Tunnen IRL useitakin todella.... noh, erikoisia ihmisiä, jotka, jos palstailemaan toimettuisivat, tuomittaisiin suoralta kädeltä feikeiksi, kun jutut on niin ufoja.

Tai esim. yksikin patologinen valehtelija... Olen tuntenu tyypin jo vuosia, ja ammattipsykologin diagnoosi olisi varmaan sama, eli mistään harmittomasta "värittäjästä" ei ole kysymys. Ja ihan oikea ihminen tuo on ja melko mukavakin, kun vaan osaa suhtautua juttuihin aika isolla varauksella. Heebo jää siis jatkuvasti kiinni valheistaan, mutta uskoo silti itse niihin ja omaan seikkailuntäyteiseen elämäänsä ihan täysillä ja tosissaan. Onko hän feikki?

Ymmärsin kyllä, mitä ap ajoi takaa ja Hukkapiru sen ääneen tuossa sanokin, mutta mua kiinnostais just tietää, missä menee se raja, koska joku palstalainen on ns. "feikki-feikki", ja koska vaan ei-ihan-niin-todenmukanen palstapersoona. Itsekin sen sanoit:"Heinoimpaankin huijaukseen tulee totuutta väkisinkin mukaan". Ja toisaalta: "Kaikkihan nyt itsestään antaa netissä valikoidun kuvan, rehellisetkin".

Sori suht kepeän aiheen synkistäminen köökkifilosofialla, mutta mua nyt vaan simona kiinnostaa manipulaatio noin ylipäätään, ja varsinkin nämä suht anonyymit nettiympyrät, jotka mahdollistaa sekä muiden palstailijoiden, että erityisesti oman elämän ja persoonan (tietoisen tai tiedostamattoman) manipuloinnin.

Yhteistyössä