K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Itse tein viime vuonna paljon lahjoja tuolla periaatteella, että vanha ja käytöstä postettu tavara laitetaan uudeksi.
Itse tein viime vuonna paljon lahjoja tuolla periaatteella, että vanha ja käytöstä postettu tavara laitetaan uudeksi.
Idea ei olekaan huono, vaan toteutuksen pitää olla hyvä. Esim. nuo sun linkittämät on vähän eri tasoa kuin...ööö...ei niin hyvin toteutetut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja älä;27591850:No mitä teit ja oisko kuvia?
Ne on sellaiselta sivustolta mihin voi laittaa noita trash design juttuja. Ihan mielettömiä ideoita siellä. Ihan noita pikku juttuja ja sitten isompiakin.
Nuo ap:n pefletit oli paras idea noista. Itsekkin olen lasten kanssa tehnyt myös tyynyliinoja aikanaan.
Kuulostaa kamalille lahjoille. Saattaisin jopa loukkaantua saadessani jotain tuon tyyppisiä lahjoja. Minusta nuissa ei ole takana "ajatus on tärkein" vaan kuhan on jotain hutastu halvalla. Pakkoko se on antaa mitään, jos esim. raha mietityttää. Koen tyynyliinatkin jotenkin henkilökohtaisiksi, etten kyllä haluaisi niitä käytettynä.