P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En jättäs omaa poikaani kotia yksin vasta ,kun on n.17v.
Minä menin naimisiin kun olin 17.
Sitä ennen toki asunut omillani muutaman vuoden.
![]()
Minä menin naimisiin kun olin 17.
Sitä ennen toki asunut omillani muutaman vuoden.
![]()
Lisättäköön, että avioliitto oli onnellinen ja päättyi miehen äkilliseen kuolemaan 19 vuota myöhemmin - muuten olisi lie jatkunut vuosikymmeniä eteenkinpäin. Ei katumisia siis siinä kohdin eikä sitä edeltäneeltäkään ajalta.
![]()
Meidän poikamme oli 13v ja hyvin pärjäsi kun me olimme mökillä. Seinän takana asui naapuri, jonka luokse voi mennä jos hätä tulee ja alhaalla talkkari jolta sai avaimen jos olisi sattunut unohtumaan. Ja kännykkä on aina hyvä turva.
Me oltiin siskon kanssa 6-ja 7-vuotiaita, kun hoidettiin vauvaikäistä pikkuveljeä yöllä, kun äiti ja isä oli tansseissa.
Mitä niin täekeää voi 13-cuotiaalla olla, ettei kulje perheensä mukana? En ikinä jättäisi, vaikka kuinka viisas ja hyvätapainen:lapset vain ei ole yksin. Kyllä he haluavat ilya ja aamupalat laitettavan ja ruoan myös. Yksin on ikävä syödä.
Ei ole mitään tarvetta jättää lapsia nuoria yksin yöksi.
Millainen 13 v ei halua saati osaa, tehdä omaa aamu- tai iltapalaansa?
Lapset ovat ihan omia ihmisiään, joilla oma elämänsä ja arvonsa itsessään, eivät aikuisten leikkikaluja tai traumanhoitovälineitä.
Mitä niin täekeää voi 13-cuotiaalla olla, ettei kulje perheensä mukana? En ikinä jättäisi, vaikka kuinka viisas ja hyvätapainen:lapset vain ei ole yksin. Kyllä he haluavat ilya ja aamupalat laitettavan ja ruoan myös. Yksin on ikävä syödä.
Ei ole mitään tarvetta jättää lapsia nuoria yksin yöksi.