[QUOTE="vieras";27591155]En lukenut kovin tarkkaan, mutta kai ap tekee sitten itse myös yhtä hienot lahjat miehelleen ja mies sitten hänelle ja yhdessä vielä nikkaroivat lapsille jotain mukavaa?[/QUOTE]
Tuntuu edelleenkin tosi pahalta lukea näitä teidän kommentteja. Sopii vain toivoa, että lahjojen saajat ovat sydämmeltään avarampia, eivätkä materialisteja, niinkuin täällä on suurin osa ihmisitä. Hienot sukka lumiukot oli joku askarellut ja vinkeä tuo muovipullo harja, mutta liikaa nypräämistä omaan makuuni.
Osaan neuloakkin, ei tässä ole siitä kysymys, mutta minä en neulo, koska neulomuksia tulee jouluna joka tuutista. Halauan antaa jotain erityistä ja kierrätettyä. Niin vastaan nyt useampaan kohtaan ja kohta lainaukseenkin.
EN OLE ALKOHOLISTI!!! Tyhjissä viinipulloissa panttina vain 10 senttiä niin jäävät usein nurkkiin pyörimään ja niitä on kertynyt vuoden mittaa. En juo etes joka viikko!!! Laittaisivat esim. 50 senttiä panteiksi, niin viittisi lähteä palauttamaa pitemmän matkan päähän Alkoon. Olen kirppareillaki sitä paitsi nähnyt tälläsiä kivi-pullo-lamppuja. Mieheltä kysyin nikkarointi apua lampun tekemiseen, mutta ei auttanut, niin päällystin vain pullot kivillä ja huomasin että ihan kätsä maljakko siinä.
Mie olen sanonutki, että mietin onko itse värkätyn näköinen vauvalle tehty himmeli, ja onhan se. MUTTA voin sanoa, että on lapsen tekemä, jos opettaja sitä ihmettelee tai muutenkin varmasti sanon. Minun mielestä ihan OK viedä opelle lapsen tekemää. Minä ainakaan laita rahojani siihen, että opelle ostan suklaata, kun kunta maksaa sille kuitenkin palkan ja antaa varmasti myös JOULUTERVEHDYKSEN!! Sekä ope saa muilta oppilailta suklaata.
Sen takia minä yritän säästää näissä lahja jutuissa, että haluan omille lapsille ostaa kerrankin kivoja lahjoja. Niitä, joita ovat toivoneet. Sen lisäksi haluan laittaa jouluaattona pöydän koreaksi ja ostaa kaikkia joulu ruokia kerrankin, että on laatikkoa joka sorttia jne. EN SÄÄSTÄ SIKSI ETTÄ OLISIN AH!!
Samalla halusin antaa teille vinkkejä lahjojen tekoon, mutta jos nämä minun lahja ideat ei teitiä miellytä, niin antaa olla sitten.