Venakko Milanna
Luulin etten bilettä varma 6kk tai enemmän, koska luvassa oli työt, mutta pahoja uutisia sain enkä saanut paikkoja yrityksen varten, työt muutenkin meni, pahaa mieli vaan jäi, oli kaikki mulle luvattu hienosti ja kaunisti, täällä vkolla ei ollut kun ison rahan menetys, kuljetus firmalle, kaalusteihin tiaan, vuokraan, mihin odotin anniskelu luvan. Pakko odottaa seurava vko ja vastaukset, uudet vastaukset, toivon että ne olisi hyväät. Tänään lapset lähtee iskän luo, nin pidän vapaa kun vielä mahdollista ja en halua miettiä, rahaa, menetykset, luulen jokaista olisi myös se oksentanut. En ole odottanut siitä, vaikka valmis mihin vaan, kaikki vaan olisi pitänyt olla eri tavalla, en tykkä kun luvataan muuta. Mutta kuitenkin, nyt haluan unohda kaikki, bailata pää tyhjäksi, jos joku halua tulkaa vaan mukaan. Mä en muuta toivo kun hyväät uutiset ens viikoks. Koska haluan mun unelma työpaikka ja en halua enää menetykset rahojen suhteen, en halua enää että mule luvataan ihan jotain muuta. Olen välillä niin pettynyt. Miksi ihmiset vaan lupa ja mä innoissaan teen kaikki tämän varteen, mutta en saa mitään takas. Sorry pakko taas tunteista puhua. Ehkä otan liian vakavasti työt, mutta haluan olla hyvää kaikissa mitä teen