Paulanna kiva, että löysitte pojalle housut. Ikävää, että sinulla ollut noin paha migreeni. Minullakin joskus hieman meinannut päälle tulla, mutta ei koskaan kovana.
Perimää kyllä olis lähisuvussakin. Toivotaan, että se siihen jäi, eikä sinun tarttis enää siitä kärsiä. :hug:
Ihanan reipas poika sinulla
mur-mur. Opettaja on kyllä ihan joutava, sais ottaa asian ihan kunnolla puheeksi. Aivan tarpeeksi elämiä on kiusaamisen takia pilattu. Kurja miten ope kohteli sun esikkoa. Toivottavasti hänellä on nyt kaikki hyvin.
Hienosti paino tippunut sinulta. Onnea !!:kiss:
Minulla kestää vuoto melkein viikon nykyään ja on tosi runsas ja vieläpä melko säännöllinen ÄÄK. Loppuis jo, kun kohta olen jo 5-kymppinen.
Mahtaneeko se sitten joillakin runsastua ennen kuin loppuu tykkänään ?
Varmaan sinunkin vuoto johtuu vaihdevuosioireiluista , näin toivomme.
Oivikki minulta on sappikivet leikattu. Epäilen kyllä, että johtuu ruoansulatuksesta, kun syön vähän liikaa herkkuja ja sitten aika epäsäännöllisesti.
Pitäis myös liikkua paaaalljooon enemmän. Samarin on vähn auttanut, mutta kyllä se pompottaa edelleen.
Sinulla vasta vanha kissa, mahtavaa. :heart:
Marza varmaan poika jotenkin mustasukkaisuutta oireilee. Ero voi olla lapselle vaikea, kun perhe hajoaa ja joutuu kahdessa paikassa asumaan, sitten kun äidillä on vielä pienempi hellittävä, niin voi olla vaikeaa, kun ei olekaan siinä kodissa enää se äidin "vauva".
Paljon aikaa ja kärsivällisyyttä sekä ymmärrystä vaatii ja ennen kaikkea rakkautta. Kyllä se vielä ajan kanssa helpottaa. Voimia sinulle runsaasti sinne arjen keskelle. :hug:
Voi rähmä toivotaan, että et nyt kovasti sairastu. Onneksi voitte koti pihalla ihan nuotioida. Lämmintä juomaa vain kovasti ja lämmintä päälle.
Kiva kuva !!
Pieni Tähtönen Ei osaa ennakoida milloin Onni hyppelee, muuten oliskin ihana saada siitä kuvia. Videokamera, kun olis niin tulis hyviä pätkiä.
Ottis Heippa. Ymmärrän hyvin, että haluat ottaa etäisyyttä. Kiva, että käyt silti joskus moikkaamassa. Rauhaisaa joulunalusaikaa sinullekin. :kiss:
Lillis mulle kävis varmaan kanssa zumbassa noin. Voin ihan kuvitella miten eriparia mun kädet ja jalat olis. Joskus, kun koulussa jumpattu ja pitäneet jalat ja kädet tehdä eri juttua niin ei mun rytmi pysy yhtään.
Kivoja unia sinulle possuista edelleenkin. Vaan on kuule livenä tosi hupaisa ei olis uskonut. :heart:
Bugsy heipat sinullekin sinne arjen keskelle. :wave: Mahtavaa, kun sinulla on noita eri-ikäisiä lapsosia paljon. Jos minun elämäni oilsi mennyt toisin. (lue sopivampi eka mies) Niin olisin halunnut monta lasta.
No niin eläinlääkärissä käyty. Onnin tikit poisti ja koiran kasvain onneksi rasva-sellainen. Pitäis vielä tehdä Onnin kanssa vanhainkotireissu, kun toinen ryhmäkin haluais nähdä.
Meidän asiakkaalle kävin Onnia näyttämässä, kun oli kiinnostunut, niin tykkäs niin kovin, että iloa tuotimme hänelle. Kyllä possu kovin täällä huomiota herättää, kun tässä kunnassa ei ainakaan pitäis olla muita.
Eläilääkäriltä kysyin, että onko kuullut olisko kaupungissakaan johon kuulumme, niin meinasi ettei hän ainakaan ole kuullut.
Sellaista täällä tänään. Anteeksi jos jonkun jo väsytän näillä possujutuilla. Sanokaa vaan niin vähän vähennän.
Kirjastosta kirjoja kävin taas tilaamassa ja hakemassa. Nyt olen kiinnostunut matkakirjoista. Jännä lukea toisten seikkailuista vaikkapa Etelämantereella.
Hyvät Yöt Tv Uudi