Nyt en vain saa otetta mittanauhasta.Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27573418:No niin Lilii, nyt alkaa olla hommassa oikeanlaista otetta! =)
Jään epätietoisuuteen itsestäni.
Nyt en vain saa otetta mittanauhasta.Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27573418:No niin Lilii, nyt alkaa olla hommassa oikeanlaista otetta! =)
Kiitos! Kysyttiin . Olet oikeassa. Tosin 15 kg tuntuisi melko paljolta. Itse olisin erittäin tyytyväinen jo 5-7kg pudotukseenkin.Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27573396:BMI:n perusteella tässä ollaan lievän lihavuuden puolella. Jos minulta kysytään (ja hei, minultahan kysytään!), niin suosittelisin kyllä noin 10-15 kilon painonpudotusta. Kurvisi eivät tämän johdosta katoaisi minnekään, vaan kaikki mitat pienenisivät about samassa suhteessa.
Juu. Vyötäröltä haluaisin pois vielä kymmenisen senttiä eikä reisien yläosastakaan muutama sentti pois haittaisi. Muuhun olemukseeni en itse muutosta kaipaa .Niinno, minusta vyötärö-lantiosuhde ei ole kovinkaan hääppöinen.
omat mitat ovat r90-v70-l100, ja pois tahtoisin senttejä joka kohdasta, tai no en ehkä tisseistä
Höpö itsellesAlkuperäinen kirjoittaja Isämies;27573883:Höpö höpö. Muodokkaan pyllyn syynä on hyvin treenattu pakaralihas, ei rasva. Ja tisseissäkin sitä rasvaa on vain osa, loput sitten maitorauhasia ja sidekudosta.
eikös just ollu joku miestenpäivä. tais mennä palstalla ohi kokonaan.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27573179:Ahaa, tänään on läskipäivä.
Eilen oli kotiäitipäivä.
Hakuttaisko huomenna pitkästä aikaa mamuja?
Yritin kyllä, mutta aihe ei tainnut olla tarpeeksi mielenkiintoinen. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27574314:eikös just ollu joku miestenpäivä. tais mennä palstalla ohi kokonaan.
Mulle oli hirsutismi ihan uus ilmiö.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27573311:Siinä päästiin peräti hirsutismiin saakka.
Ihan ymmärrettävää. Mitä ihmeen mielenkiintoista miehissä (tai heidän nevö-hööd-päivissään) voisi olla?Yritin kyllä, mutta aihe ei tainnut olla tarpeeksi mielenkiintoinen. :xmas:
Mä olisin vastannut, mutta se ketju on mennyt ohi. Vietin koko päivän palvoessa miestäniYritin kyllä, mutta aihe ei tainnut olla tarpeeksi mielenkiintoinen. :xmas:
A day well spent indeed.Mä olisin vastannut, mutta se ketju on mennyt ohi. Vietin koko päivän palvoessa miestäni
ei mitään mielenkiintosta, tuolla vaan oli niitä haukkumispäiviä haussa muillekkin..Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27574342:Ihan ymmärrettävää. Mitä ihmeen mielenkiintoista miehissä (tai heidän nevö-hööd-päivissään) voisi olla?
Täällä joka päivä on miestenpäivä.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27574314:eikös just ollu joku miestenpäivä. tais mennä palstalla ohi kokonaan.