Limusiinin ajelulla 9 tuntia eilen.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
se stokkan ja lastensairaalan pomo varmaan tykkää kun täällä mainostat että ovat olleet eilen päivällä kännissä ja ajelleet limolla. Montakos lastensairaalaa suomessa onkaan..?

Kyllä mäki nauttisin elämästä matkustelemalla/shoppailemalla ja
Ravintoloissa syöden jos mulla olis varaa :)
Mitä pahaa siinä on? Elämästä pitää nauttia !
Toinen tykkää käydä lenkillä, toinen baarissa..
Hei, me ollaan kaikki omia persoonia :)

[QUOTE="hmmm";27541944]se stokkan ja lastensairaalan pomo varmaan tykkää kun täällä mainostat että ovat olleet eilen päivällä kännissä ja ajelleet limolla. Montakos lastensairaalaa suomessa onkaan..?[/QUOTE]

Ne ole ole Stockalta, ne on eri hlöt....

Ihme että taas väärikäsitys on tullut. Tuskin olisin sen huutanut jos ne oli Stockan pomoja

[QUOTE="hmmm";27541944]se stokkan ja lastensairaalan pomo varmaan tykkää kun täällä mainostat että ovat olleet eilen päivällä kännissä ja ajelleet limolla. Montakos lastensairaalaa suomessa onkaan..?[/QUOTE]

Äh, ei se mitään stockan pomoja ole kuljetellut. Ottanut kyytiin jonkun rivimyyjän turun tavaratalosta, ja luulee tekevänsä nyt isojakin bisneksiä. Ei tajua, että stockmannin ostotoiminnot sijaitsevat helsingissä.

[QUOTE="hmmm";27541998]Miksei sun mies ole sillä 150 000 tienanneiden listalla?[/QUOTE]

No jos firmallakin on Svea-perinnällä TalSan mukaan tonnin tratta, niin aika huolimatonta touhua. Onneksi on edes limo tallissa.

Voipi olla, mutta ei sekään firma niitä kerrostaloja rakenna! Kerrostalon hinta kun tuppaa olemaan suurempi kuin EU:n hankintailmoituksen/julkisen kilpailutuksen raja ja olisi siten julkista tietoa EU:ssa. Oletan, että tiedät Viron olevan myös EU-maa ja siten kerrostalourakoiden urakoinnit ovat kilpailutuksen ja EU-ilmoituksen alaisia. Jostain kummasta syystä miehesi nimeä/firmoja ei ole noissa tarjouspapereissa....

Ei yksityisten rakennuttajien tarvitse kilpailuttaa, julkinen kilpailutus koskee julkisia hankintoja, eli valtion, kuntien ja vastaavien

Jos vaikka sinä haluat rakennuttaa omilla rahoillasi jonkun kerrostalon, saat valita urakoitsijan aivan vapaasti :D

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27542023:
Äh, ei se mitään stockan pomoja ole kuljetellut. Ottanut kyytiin jonkun rivimyyjän turun tavaratalosta, ja luulee tekevänsä nyt isojakin bisneksiä. Ei tajua, että stockmannin ostotoiminnot sijaitsevat helsingissä.

Joo ja se "lastensairaalan pomokin" on varmaan ollut joku puistokemisti :).

ei oo todellista taas:(, jopa ikävä. Ei ihmee että Suomessa tapetaan toinen toista, väkivalta on Europpan suuri ongelma täällä. Kun ei ihmisetkään osaa kuin kiusata. Vai onko naisten luonne vai sellainen. Ei mulla ainakaan ole ongemlia miesten kanssa. Totta on nainen on toisella naiselle susi

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27542023:

Plus että Stocka tekee tietääkseni hankinnat suoraan itse, ei välikäsien kautta.

ei oo todellista taas:(, jopa ikävä. Ei ihmee että Suomessa tapetaan toinen toista, väkivalta on Europpan suuri ongelma täällä. Kun ei ihmisetkään osaa kuin kiusata. Vai onko naisten luonne vai sellainen. Ei mulla ainakaan ole ongemlia miesten kanssa. Totta on nainen on toisella naiselle susi

Öö.. eli luulet että se että jopa Suomessa tapetaan ihmisiä johtuu siitä ettei kaikkien mielestä ole hienoa dokata keskellä päivää ja ajella limusiinilla? Ja kenenköhän palstalaisen isä oli murhattu eikä tainnut olla Suomessa.. Ja voin sanoa että erittäin pieni prosentti suomalaisista miehistä suostuisi ottamaan puolisokseen venäläisen stripparin, mutta hyvä että olet löytänyt onnen :).

[QUOTE="Kuluttaja";27542177]Plus että Stocka tekee tietääkseni hankinnat suoraan itse, ei välikäsien kautta.[/QUOTE]

Tästä olen erimieltä. Stockmann ostaa myös tuotteita suoraan maahantuojilta. Suvustamme löytyy muutama tällainen esimerkki.

Toistaiseksi miehet kuitenkin tekevät suurimman osan niistä henki- ja väkivaltarikoksista.

Älä vertaa näitten tosiasioitten etsijöitä tappajiin!
Mikä sinut saa tänne palaamaan aina vaan? Tietää sen miten käy.
Ja kaikille jotka haukutte: Tässä on nyt kyse kulttuurieroista. Meillä ei ole tapana rahalla kerskua mutta naapurimaassa on ihan toinen meno. Venäläinen nainen on täysin erilainen kun me "suomitytöt". Tässä lähiaikoina tuli ohjelmakin telkkarista aiheesta.

[QUOTE="Kanelipulla";27542220]Tästä olen erimieltä. Stockmann ostaa myös tuotteita suoraan maahantuojilta. Suvustamme löytyy muutama tällainen esimerkki.[/QUOTE]

Aivan, totesinkin erehtyneeni :)

Yhteistyössä