N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voipi olla, mutta ei sekään firma niitä kerrostaloja rakenna! Kerrostalon hinta kun tuppaa olemaan suurempi kuin EU:n hankintailmoituksen/julkisen kilpailutuksen raja ja olisi siten julkista tietoa EU:ssa. Oletan, että tiedät Viron olevan myös EU-maa ja siten kerrostalourakoiden urakoinnit ovat kilpailutuksen ja EU-ilmoituksen alaisia. Jostain kummasta syystä miehesi nimeä/firmoja ei ole noissa tarjouspapereissa....
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27542023:Äh, ei se mitään stockan pomoja ole kuljetellut. Ottanut kyytiin jonkun rivimyyjän turun tavaratalosta, ja luulee tekevänsä nyt isojakin bisneksiä. Ei tajua, että stockmannin ostotoiminnot sijaitsevat helsingissä.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27542023:Äh, ei se mitään stockan pomoja ole kuljetellut. Ottanut kyytiin jonkun rivimyyjän turun tavaratalosta, ja luulee tekevänsä nyt isojakin bisneksiä. Ei tajua, että stockmannin ostotoiminnot sijaitsevat helsingissä.
Ei, ei tämä pitää paikansa![]()
ei oo todellista taas, jopa ikävä. Ei ihmee että Suomessa tapetaan toinen toista, väkivalta on Europpan suuri ongelma täällä. Kun ei ihmisetkään osaa kuin kiusata. Vai onko naisten luonne vai sellainen. Ei mulla ainakaan ole ongemlia miesten kanssa. Totta on nainen on toisella naiselle susi
ei oo todellista taas, jopa ikävä. Ei ihmee että Suomessa tapetaan toinen toista, väkivalta on Europpan suuri ongelma täällä. Kun ei ihmisetkään osaa kuin kiusata. Vai onko naisten luonne vai sellainen. Ei mulla ainakaan ole ongemlia miesten kanssa. Totta on nainen on toisella naiselle susi