K
keinot loppu
Vieras
Eli tyttö nyt reilu 3v. ja ollut päiväkuiva vuoden päivät. Viimeiset pari kuukautta alkanut pissailemaan housuun useita kertoja päivässä. Ei malta eikä halua mennä vessaan. Pistää vastaan joka asiassa ja myös kehoitukset vessaan menosta menee ihan kuuroille korville ja saa kauheat raivarit(kuten myös muistakin asioista) jos pakottaa. On pissannut sohvat, sängyn, oman turvaistuimensa jo ihan piloille ja pyykki konee pesee jatkuvasti pissapyykkiä kun useammat housut menee päivässä. Yövaippa laitettiin takaisin kun sänky alkoi olla märkänä joka yö vaikka oli jo ueamman kuukaudenkin yökuiva. Tänään tuli mitta täyteen kun 3 housut oli jo menossa ja laitoin vaipan johon päätti sitten kakatakkin..
Osaisiko joku auttaa?? Olen itse aivan neuvoton, kun ei tilanne tunnu korjautuvan hyvällä eikä pahalla. Meillä on itkuinen vauva ja esikoinen on totta kai turhautunut jo jatkuvaan huutoonkin, mutta saako lapsen antaa bäin vaan taantua vai voiko tälle tehdä jotain???
Osaisiko joku auttaa?? Olen itse aivan neuvoton, kun ei tilanne tunnu korjautuvan hyvällä eikä pahalla. Meillä on itkuinen vauva ja esikoinen on totta kai turhautunut jo jatkuvaan huutoonkin, mutta saako lapsen antaa bäin vaan taantua vai voiko tälle tehdä jotain???