A
a.p..
Vieras
Mikset mene kirjastoon opiskelemaan ja komenna miestä katsomaan lapsia sillä aikaa?
Ihan mielenkiinnosta, mitä sä opiskelet?
Laitossiivoojan perustutkintoa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mikset mene kirjastoon opiskelemaan ja komenna miestä katsomaan lapsia sillä aikaa?
Ihan mielenkiinnosta, mitä sä opiskelet?
Onpas kehno tekosyy. Ensinnäkään tenttiin ei tartte valmistautua viikkokausia, toisekseen miten lapset estävät opinnot?
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;27522303:KAIKKI aika lasten kanssa? :O
niin,mitä :O siinä on? toinen lapsista on erityislapsi joka tarvitsee jatkuvaa valvontaa! lähes joka hetki.
noi asiat on mulle aika vaikeita, el iei auta jos mulla on 15-20min sieltä täältä epäsäännöllisesti aikaa,ei auta jos koetan niitä väsyneenä puurtaa. pakk oolla skarppi ja mielummin useampi tunti hiljaisuudessa aikaa jotta voin tajuja noi asiat ja oikeasti opiskella. Kyllä mä oon opiskellut yhden lapsen yh äitinä joskus mutta silloin ala oli sellanen että tartti kerran lukee ja se oli siinä.
Nyt täytys osaa laskee hapetuslukui, reaktioyhtälöitä, normaalipotentiaaleja. pitäs osaa tasapainottaa rektioyhtälöt. osaa kaikki alkuaineet, ymmärtää mitä muodostuu kahdesta alkuaineesta. muistaa kemialliset sidokset ja osaa antaa esimerkkei. yms.yms.yms
ei mee mun järkeen tosta noin vain, vaan oikeesti pitäs tehä töitä että tajuaa ja osaa ja muistaa noi.
Mä veikkaan että kovin moni ei tajuaisi noita juttui ihan *naps* vaan
Mut ei tietenkään miesten tartte ajatella muita sehän on akkojen tehtävä ymmärtää ja tukee ukkoi, ukot tekee sit mitä lystää. se on se tämän palsata mielipide.
ps. Mä en ala soittelee millekkään anopille/apelle... ei ne oo mulle mitään sukua tai mitenkään läheisiä!
Auts. Just tuolleen mulle on 'pari' krt käynyt tässä opiskeluvuosien aikana :snotty:On oikeasti tainnut käydä niin, että viiden viikon aikana lukeminen ei ole ollenkaan kiinnostanut ja nyt kun tentti tuli ajankohtaiseksi ja lukeminen tuli mieleen viimeisenä iltana, alkoi kiukuttelu, että ei koskaan ehdi lukemaan kun ei ketään auta.
onpas taas avuliasta palstaväkeä. tekis mieli huitaista. ollaan niin supermammoja, vaan kukas se onkaan oikeasti super kun opiskelee noin hankalaa tutkintoa tuollaisten paineiden alla?!!tsemppia rva hillevi! ravistele vähän sitä miestä ja sano että jos se ei halua olla lopun ikäänsä perheen pääelättäjä niin vois pikkasen alkaa miettiä muutakin kuin että "minä olen ollut töissä koko päivän, olen siis ansainnut saada pelkkää lepoa kotona". tuli jotenkin tuttu tunne viestejäsi lukiessa. teilläkin taitaa olla sellainen tilanne että työ, talous ja perhe-elämä kaikki aiheuttaa hirveää stressiä ja masennustakin, mutta sitä ei tietenkään sovi kelleen näyttää. ei siinä tilanteessa auta kuin hyvä keskustelu sen puoliskon kanssa, että ymmärtääkö se ettei sinunkaan elämä mitään lomaa ole vaikka saatatkin olla kotona enempi. työssäkäyvillä miehillä tuntuu muutenkin olevan sellainen käsitys että koulu on suunnilleen lomaa ja ettei ammattitutkintoa opiskellessa tartte oikeasti tehdä läksyjä. sanot sille ukolle että nyt järki käteen ja ymmärtää että perhe-elämä ei ole gvain sitä perheen elätystä vaan yhteistyönä pitäis ne lapsetkin kasvattaa. kyllä teilläkin on pian ero edessä tuota menoa. tukiverkostoakin tarvisit lisää. kehtaisitko vaikka soskusta kysyä olisiko jotain vapaaehtoistyöntekijää tai jotain joka vois tulla autteleen tarpeen vaatiessa jos ei ystävistäkään ole avuksi?
sillälailla. poimitaan se yksi juttu mikä ei mitenkään liity ap.n asiaan. hei ihmiset yleensä tekee tällaisia aloituksia jos nillä on oikeasti ongelma ja haluasivat asiallisia mielipiteitä ja neuvoja. tukea peräti. mutta eihän täällä ikinä.
ps. Mä en ala soittelee millekkään anopille/apelle... ei ne oo mulle mitään sukua tai mitenkään läheisiä!
kaikkien perhe-elämä ei ole samanlaista. kaikki ei voi luottaa siihen että ukko edes pitää lapsia silmällä jos ite vaan päättää lähteä jonneki oman rauhan toivossa. sitte jos jotain sattuiskin niin tietenkin se oli äidin syy kun lähti. eihän äiti saa olla itsekäs.
Onko tuollainen sitten perhe-elämää? Se, että ei voi luottaa perhettään sille toiselle aikuiselle. Ei, se on sitten jotain yh:na olemista jonkun "aikuisen" loisen kanssa. Sopii varmaan jollekin, mutta eikös parempi olisi sitten yksin?
No minusta monikaan ei ole olettanut ap:n olevan täydellinen. Keskustelusta ei myöskään selviä pyysikö ap miestä ottamaan lapset ja menemään mummolaan (pyytäminen toimii paremmin kuin vihjailu lähestyvästä tentistä) ja jos pyysi niin miksi mies ei tehnyt niin. Jos mies ei tule vastaan, voi mennä kirjastoon lukemaan. Jos ei pysty irtoamaan, niin menee johonkin huoneeseen, sulkee oven (lukkoon jos mahdollista), tulpat korviin ja lukee.On se niin kamalaa jos mies joskus voisi hoitaa omia lapsiansa. Olisi teilläkin akat varmasti eri ääni kellossa, jos mies olisi se opiskelija. "Tottakai rakas mieheni lähden lasten kanssa ulos, jotta saat opiskella rauhassa". Mutta kun nainen sattuu olemaan se opiskelija, niin heti pitäisi olla kapasiteettia tehdä sata asiaa samaan aikaan, eihän muuten ole täydellinen mamma.