Morriganin oma ketju

Tulin vain pikaisesti kurkistamaan, kuuluuko tanne mitaan. :)

Saattaa olla, etta reilun tunnin kuluttua olen enemman paikalla.

Tiesitteko muuen, etta viiden viikon tauko tanssitunneissa on aloitteijalle aika haastava juttu? Opettajalle se vasta haastavaa onkin... saaliksi oikein kavi. :whistle: Mutta minulla oli ihan uskomattoman hauskaa!

Minua kiinnostaa, pystytkö Morrigan katsomaan jotain tiettyä asiaa? Esim. parisuhdetta. Jos minulla olisi jokin tietty alue, mitä haluan katsottavan, niin pitääkö se sanoa etukäteen? Mielenkiinnosta kyselen, ja kenties seuraavalla kerralla kun olet paikalla/katsomassa (tai miten se nyt sanotaankaan), tulen taas huhuilemaan. :)

Minua kiinnostaa, pystytkö Morrigan katsomaan jotain tiettyä asiaa? Esim. parisuhdetta. Jos minulla olisi jokin tietty alue, mitä haluan katsottavan, niin pitääkö se sanoa etukäteen? Mielenkiinnosta kyselen, ja kenties seuraavalla kerralla kun olet paikalla/katsomassa (tai miten se nyt sanotaankaan), tulen taas huhuilemaan. :)
Yritin vastata eilen, mutta palsta tokki niin, etta hermoni ei kestanyt... :saint:

Luultavasti pystyisin katsomaan jotain tiettya osa-aluetta tarkemmin kuin jotain muuta. En tieda, enka haluakaan tietaa. Sen tiedan, etta voin katsoa joko pelkkaa fyysista tilannetta tai tunnelmaa ihmisen ymparilla - tai molempia. Selin vaihtelee tilanteen mukaan, toiset paastavat nakemaan eri asioita, toiset pitavat eteisyytta.

Eli lyhyesti: en halua katsoa yksityiskohtaisesti jotain tiettya seikkaa. Se tulee, mika tulee. Mutta kuitenkin voin pyynnosta keskittya esim. pelkkaan sen hetkiseen fyysiseen tilaan.

Mitaan takuita en voi antaa. Aina en onnistu nakemaan tai tuntemaan mitaan. :) Ja muistutan viela, etta en ole ennustaja. Mina vain peilaan sen hetken tilannetta.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Empuuu
Näetkö siis lähinnä sellaisia asioita, jotka itsestään kohtuullisen kärryillä oleva ihminen luultavasti tietää itsekin vain jotain muutakin "ulottuvuutta"?
Riippuu tilanteesta. Naen yleensa kuvina, symboleina, tunnelmina ihmisen sen hetkisen olon ja tilanteen. Useimmiten asioista, jotka ovat ihmisen alitajunnassa ja haluavat esille. Toisaalta terveyteen liittyvia asioita voin nahda eri tavalla, kuin magneettikuvassa lahinna. Raskauteen liittyvia asioita olen myos pystynyt nakemaan hyvinkin yksityiskohtaisesti, esim. istukan kiinnittymiskohdan, lapsen sukupuolen, terveydentilan ja sen sellaista.

Kuten olen monesti yrittanyt kuvailla nakemistani, sen on lahinna peilina toimimista. Olen peili, portti, ovi. Auttaessani ihmista parantamaan itseaan olen portti tai ovi, ohjaan energiaa.

Kaikista ihmisista en saa mitaan otetta, enka halua vakisin yrittaa, se olisi tunkeilemista. Eli lahinna naen sen, mika minulle halutaan nayttaa. :) Kuulostiko kovin sekavalta?

Olen vuosia ennakkoluuloineni ( en avaa niitä, eivät kohdistu sinuun ) vältetellyt kysymästä keneeltäkään mitään, mitä voisi olla nähtävissä.Ehkä siksi etten tiedä pidänkö vastauksesta.
mutta jos kysyn nyt, näetkö mitään?

Olen vuosia ennakkoluuloineni ( en avaa niitä, eivät kohdistu sinuun ) vältetellyt kysymästä keneeltäkään mitään, mitä voisi olla nähtävissä.Ehkä siksi etten tiedä pidänkö vastauksesta.
mutta jos kysyn nyt, näetkö mitään?
Merta, tyynta merta, keskella kolme yksittaista kalliosaareketta kehana, lahella toisiaan. Niiden keskustasta levisi veteen renkaita, kuin kivi olisi pudotettu. Suoraan ylapuolella kirkas auringonpaiste. Saarekkeet tuntuivat ajelehtivan kauemmas toisistaan.

Hei vaan taas :) Ei ole syksy minun vuodenaikani, niveliä jäytää ja palelee ytimiä myöten. Joutaisitkos jossain vaiheessa kurkkaamaan mitä täällä suunnalla näkyy? Onko tiedossa valoa pimeyteen.
Ensin oli arktinen maisema, kanjoni jaassa. Sita lahestyttiin ilmasta kasin, kunnes alettiin ikaan kuin zoomata kuvaa kauemmaksi. Samalla se muuttui trooppisemmaksi, maisema vihertyi ja matka jatkui takaperin veden yli, pitkin sen pintaa. Pyorteita, kirkasta vetta, suomuista kuviota, valon valketta veden pinnassa ja alla. Sitten kultainen, tulinen lohikaarme ja sama suomukuvio sen nahassa. Tunnistaminen. Se on sana, joka tuli voimakkaasti lohikaarmeen kanssa. Tunnistaminen.

• Tykkää
Reactions: miata

Yhteistyössä