Näin Värikkään Pipsan eilen Porissa katsomassa vaunuja!

• Viestiketjun aloittaja "ohikulkija"
  • Ensimmäinen viesti
"ohikulkija"
Värikäs Pipsa ja miehensä bongattu eilen Porissa lastentarvikeliikkeessä, katselivat vaunuja! Perheenlisäystä siis ilmeisesti tulossa, juuri kertoi fb:ssä että etsivät isompaa asuntoakin.

että näin
Pipsa on tämän asian tehnyt ajat sitten selväksi,ettei ole raskaana.Miksi näitä tälläisiä aloituksia pitää tehdä,joissa ei ole totuuden hiventäkään?Mitä kiksejä sinä aloittaja saat noista jutuistasi?

vierass
Huh! Onneksi en oo mikään Pipsan kaltainen "julkkis". Just kävin kattelees siskolle vaunuja ja turvaistuinta ja nythän jo joku olisi täällä palstalla selittämässä, että mä oon raskaana :(

"vieras"
[QUOTE="Kirsi";27502747]Pipsan blogista "Lauantaina nautittu viimeiset Siniset enkelit ja oltu vain yhdessä <3"
Tuskin sekään niin idiootti on että raskaana juo..[/QUOTE]

Katsoppa se video missä se seisoo pellon keskellä ja selittää jotain outoa. Kyllä mä ainakin uskoisin että vetää viinaa kaksinkäsin vaikka oliskin raskaana.

Professori
[QUOTE="Kirsi";27502862]Jos näin on, niin v***u mikä idiootti. Ite en plussaamisen jälkeen joisi enää tippaakaan.[/QUOTE]
Tiedätkö mitä "vela" tarkoittaa, vai avaanko käsitettä? :)

[QUOTE="vieras";27503858]mistä sinä tiedät mikä on valheellista juttua ja mikä totta?[/QUOTE]

Niin. Liekö sillä väliä?

Ihmiset luulevat, että voivat kirjoitella nikittömänä mitä sattuu eivätkä tajua, että voivat siitä huolimatta joutua vastuuseen :)

[QUOTE="vieras";27503939]Kyllähän jokainen voi kirjoittaa mitä haluaa mutta mistä joku olettaa että se ei voisi olla raskaana? :)[/QUOTE]

Oletus tai ei.
Itseasiassa, ei voi kirjoittaa mitä haluaa, jos ei halua joutua edesvastuuseen. Täällä on väitetty, että on raskaana ja ryyppää raskausaikana. Millaista leimaamista se on?

"Lissu"
[QUOTE="vieras";27503939]Kyllähän jokainen voi kirjoittaa mitä haluaa mutta mistä joku olettaa että se ei voisi olla raskaana? :)[/QUOTE]

Ehkä siitä, että kyseinen bloggaaja on sanonut monesti ettei niille tule lasta.

"vieras"
Oletus tai ei.
Itseasiassa, ei voi kirjoittaa mitä haluaa, jos ei halua joutua edesvastuuseen. Täällä on väitetty, että on raskaana ja ryyppää raskausaikana. Millaista leimaamista se on?
Miksi se ei voisi olla raskaana. Sitä et sinä tiedä enkä minä, voidaan vain olettaa ja itseasiassa kuka vaan voi kirjoittaa mitä haluaa. Ei ole rikos juoda alkoholia jos on raskaana.

[QUOTE="vieras";27504017]Miksi se ei voisi olla raskaana. Sitä et sinä tiedä enkä minä, voidaan vain olettaa ja itseasiassa kuka vaan voi kirjoittaa mitä haluaa. Ei ole rikos juoda alkoholia jos on raskaana.[/QUOTE]

Ei, ei se ole rikos. Netissä ei siltikään voi kirjoittaa ihan mitä sattuu.

Yhteistyössä