"ktr"
Saunailtoihin yleensä kai varataan tialussauna (yksityissauna) hotellista tai muualta ja sauna monesti on suurempi kuin kotisauna. Tilaussaunassa ei läheskään aina ole erikseen naisten ja miesten puolta.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;27484967:Missä te sitten saunotte, jos 15-20 henkeä yhtä aikaa istuu saunassa? :O Tuotakin mietin äsken, että kun sauna on kuitenkin yleensä niin pieni, ettei sinne montaa ihmistä kerrallaan mahdu ja jotenkin se porukka pitää kuitenkin jakaa, niin luontevimminhan se menee juuri niin, että miehet menee vuorollaan ja naiset vuorollaan.
Kotona saunoa voidaan ystävä- tai naapuripariskunnan kanssa ja ainakin meillä saunomaan mahtuu hyvinkin neljä. Itse voisin (ja olen saunonutkin) miespuolisen ystävän tai miehen ystävän kanssa, syystä tai toisesta muut eivät saunaan esim. juuri silloin halua. Mies voisi hyvin saunoa naispuolisen ystävän kanssa.
Ylipäätään minulle on vähän kummallista että asiasta saadaan suuri ongelma. Minulle on täysin ok asia jos joku ei yhteissaunaan halua, samoin kuin se että se jollekin on täysin luonnollista.