Mamut ilmaiseksi Robinin konserttiin...ei ju**l****

• Viestiketjun aloittaja "eee"
  • Ensimmäinen viesti
??
[QUOTE="vieras";27490034]Maahanmuutto on räjähtänyt muutenkin lapasiin suomessa, kaikki vaan helvettiin täältä joilla ei ole sitä vakituista työpaikkaa suomessa. Tästä me varmasti ollaan kaikki samaa mieltä.[/QUOTE]

Kuinkahan monella suomalaisella nykypäivänä on vakituinen työpaikka. Eiköhän arvosteta näitä keikkatyöläisiä siinä missä muitakin kun sentään tekevät töitä toisin kuin monet (suomalaiset) pummit.

??
Henkilö, joka on nähnyt kyseisen perheen kaikki tukihakemukset- ja päätökset yms. on asiasta kertonut. Tämä perhe on myös itse kertonut että saivat ilmaiset matkat kotimaahan.
JOS joku virkailija on toiminut näin väärin, tietysti oletat, että kaikki virkailijat tekevät väärin?? Teidän "tietolähteet" tuntien, voin hyvin kuvitella, että tarina on muuttunut aikalailla matkan varrella. :D

"vieras"
Kuinkahan monella suomalaisella nykypäivänä on vakituinen työpaikka. Eiköhän arvosteta näitä keikkatyöläisiä siinä missä muitakin kun sentään tekevät töitä toisin kuin monet (suomalaiset) pummit.
Sehän se oliskin häpeän paikka jos tänne tulleilla mamuilla olisi töitä enemmän tarjolla kuin kantasuomalaisella. Somaleiden työttömyys prosentti on 86%. PArhaiten on työllistyneet Aasialaiset joilla työttömyys prosentti on 33%. Kyllä suomalaiset pitää työllistää ensin ennen kuin tänne otetaan yhtään ketään kielitaidotonta auringossa paahtunutta khatin syöjää päristelemään ja yllätys rakastelemaan kaduille.

??
[QUOTE="vieras";27490306]Sehän se oliskin häpeän paikka jos tänne tulleilla mamuilla olisi töitä enemmän tarjolla kuin kantasuomalaisella. Somaleiden työttömyys prosentti on 86%. PArhaiten on työllistyneet Aasialaiset joilla työttömyys prosentti on 33%. Kyllä suomalaiset pitää työllistää ensin ennen kuin tänne otetaan yhtään ketään kielitaidotonta auringossa paahtunutta khatin syöjää päristelemään ja yllätys rakastelemaan kaduille.[/QUOTE]

Sitä tilannetta ei nyt ikinä tule, moni suomalainen on työtön ihan omasta halusta!

Eikö ne ollut kenialaisia, jotka ovat parhaiten työllistyneitä.....

JOS joku virkailija on toiminut näin väärin, tietysti oletat, että kaikki virkailijat tekevät väärin?? Teidän "tietolähteet" tuntien, voin hyvin kuvitella, että tarina on muuttunut aikalailla matkan varrella. :D
Tässä ei ole kyseessä virkailija eikä kukaan joka olisi itse päätöstä mm. tuosta matkan maksamisesta tehnyt. Mainitsemani henkilö on omin silmin nähnyt ja kuullut (myös henkilöiltä itselään, jotka ovat ilmaisen matkan saaneet) mitä on maksettu ja mitä ei, tuntee kyseisen perheen eikä hänellä olisi mitään syytä valehdella tällaisista asioista.

Niitä junamatkojakin (ei mitään halpoja kun useamman tunnin yhdensuuntainen matka) on useammallekin pakolaisperheelle maksettu. Perusteena se, että heidän täytyy saada oman kulttuurinsa mukaista ruokaa ja sitä ei tuolta heidän asuinpaikkakunnaltaan kuulemma saa. Tästä oli paikallisessa lehdessäkin juttu kuvineen kun olivat lähdössä ruoanhakumatkalle.

Sitä tilannetta ei nyt ikinä tule, moni suomalainen on työtön ihan omasta halusta!

Eikö ne ollut kenialaisia, jotka ovat parhaiten työllistyneitä.....
Olivat kenialaisia mutta pitää muistaa myös että kenialaisten väestörakenne on Suomessa hyvin erilainen kuin suomalaisten. Suurin osa on nuoria opiskelijoita, jotka tulevat ilmaisen koulutuksen perässä tänne.

??
Tässä ei ole kyseessä virkailija eikä kukaan joka olisi itse päätöstä mm. tuosta matkan maksamisesta tehnyt. Mainitsemani henkilö on omin silmin nähnyt ja kuullut (myös henkilöiltä itselään, jotka ovat ilmaisen matkan saaneet) mitä on maksettu ja mitä ei, tuntee kyseisen perheen eikä hänellä olisi mitään syytä valehdella tällaisista asioista.

Niitä junamatkojakin (ei mitään halpoja kun useamman tunnin yhdensuuntainen matka) on useammallekin pakolaisperheelle maksettu. Perusteena se, että heidän täytyy saada oman kulttuurinsa mukaista ruokaa ja sitä ei tuolta heidän asuinpaikkakunnaltaan kuulemma saa. Tästä oli paikallisessa lehdessäkin juttu kuvineen kun olivat lähdössä ruoanhakumatkalle.
No, sitähän sanoinkin ,virkailija on toiminut väärin! :D Eipä se uutta ole, näkeehän sen jo tämän ketjun alkuperäisestä aiheesta, millaisia tolloja näissä viroissa on! :D

??
Olivat kenialaisia mutta pitää muistaa myös että kenialaisten väestörakenne on Suomessa hyvin erilainen kuin suomalaisten. Suurin osa on nuoria opiskelijoita, jotka tulevat ilmaisen koulutuksen perässä tänne.
En minä heitä suomalaisiin verrannutkaan.
Moni kenialainen on työllistynytkin Suomessa opintojen jälkeen, useampi lähtenyt muualle Eurooppaan parempien mahdollisuuksien takia.

??
[QUOTE="vieras";27490690]Ajattele, tavalliset ihmiset halveksivat sua, sun poikasia ja sun jihadistia kun näkevät teidät kaupungilla.:D[/QUOTE]

Voi voi....tiedätkö edes, mikä jihadisti on? :D

..
[QUOTE="vieras";27490683]ja suomi taas maksajana näillekin puskaraiskaajille :([/QUOTE]

Okei, rauhoitutaan vähän.
Haluan kertoa esimerkin idiotismista.
Pikani on 9 vuotias ja joku seko äiti puistossa ärhenteli kun poika oli iltapäiväkerhossa siellä pelaamassa sählyä kavereiden kanssa.
Huuteli sieltä että "mee xxx raiskaaja". Poikani on intialais-suomalainen.
Wt mutsi siis kysymyksessä.
Poika tuli itkien kotiin ja mun olis tehny mieli päästää höyryjä.
Kuinka idiootti voi olla ja millä oikeudella avautua lapselle!!
Pojan omat suomalaiset kaverit oli yrittäny huudella muijalle takas.

"vieras"
Ihan vaan knoppi tietona tähän väliin että Helsingissä tehdyistä raiskauksista on tehnyt joku muu kuin syntyjään suomalainen 48%. Raiskauksista.
Raiskauksiahan nyt ei tapahdu joka päivä ja maahanmuuttajia on vielä vähemmän helsingissä kuin syntyperäisiä suomalaisia asukkaina. Maahanmuuttajia on ~3% Helsinkilisistä.

..
[QUOTE="vieras";27490913]Ihan vaan knoppi tietona tähän väliin että Helsingissä tehdyistä raiskauksista on tehnyt joku muu kuin syntyjään suomalainen 48%. Raiskauksista.
Raiskauksiahan nyt ei tapahdu joka päivä ja maahanmuuttajia on vielä vähemmän helsingissä kuin syntyperäisiä suomalaisia asukkaina. Maahanmuuttajia on ~3% Helsinkilisistä.[/QUOTE]

Ja sekö oikeuttaa huudella lapsille? Kannattais miettiä vähän järjellä!
Lapsuudessako se leima saadaan otsaan? hyi helv millasta porukkaa.

• Tykkää
Reactions: MorbidMama
[QUOTE="vieras";27490913]Ihan vaan knoppi tietona tähän väliin että Helsingissä tehdyistä raiskauksista on tehnyt joku muu kuin syntyjään suomalainen 48%. Raiskauksista.
Raiskauksiahan nyt ei tapahdu joka päivä ja maahanmuuttajia on vielä vähemmän helsingissä kuin syntyperäisiä suomalaisia asukkaina. Maahanmuuttajia on ~3% Helsinkilisistä.[/QUOTE]

Taitaapi kuitenkin olla niin, että maahanmuuttajan tekemästä raiskauksesta raportoidaan herkemmin kuin kantasuomalaisen.

[QUOTE="vieras";27488080]Tutkimuksessa kävi ilmi että lapsille syötetään päiväkodeissa yms. tavallista ruokaa ja kotonaan ne syöttävät kotimaansa maustettuja ruokia, ihmettelevät miksi lapselle ei ruoka maistu.[/QUOTE]

Mun lapseni käyttäytyi myöskin näin- kotona söi valkosipulia ja chiliä ruuassaan, mutta päiväkodissa sai liki suolatonta 'ikäiselleen soveltuvaa ja suositeltua ruokaa'. Ei syönyt, mutta ei selityksenkään jälkeen saanut sitä 'isommille' tarkoitettua ruokaa.

Poikani on ihan diagnoosilla ruuasta kieltäytyjä- häntä sopeutetaan päiväkodin keinoin syömään sitä ihan tavallista ruokaa.

Näin suomalaislapsilla, miksei siis myös maahanmuuttajalapsilla?

[QUOTE="vieras";27490034]Maahanmuutto on räjähtänyt muutenkin lapasiin suomessa, kaikki vaan helvettiin täältä joilla ei ole sitä vakituista työpaikkaa suomessa. Tästä me varmasti ollaan kaikki samaa mieltä.[/QUOTE]

Ollaanko? Muistat varmaankin, että kaikilla suomalaisillakaan ei ole vakituista työpaikkaa. Ei minullakaan. Olen pätkätyöläinen.:)

karua
[QUOTE="vieras";27487909]Kun koulusta tuli tieto, että afrikkalaisperheen tytärtä oli lyöty ja perhe kutsuttiin asiasta kouluun neuvotteluun, isä vetosi siihen, että tytär ei opi läksyjään, mistä syystä hän löi kepillä lastaan. Isä väitti, että näin tehdään hänen kotimaassaan ja se toimii. Häntä itseäänkin on lapsena lyöty ja hän alkoi sen jälkeen oppia.
-Ja kaikki tämä pitäisi hyväksyä? huh huh...

Maahanmuuttajat sosiaali- ja terveyspalvelujen asiakkaina, luku 11[/QUOTE]

Karua luettavaa ja tämä on vuodelt 2000. Mulla pisti silmään toi materin vaatiminen monessa
tapaukssa.

"vieras"
Okei, rauhoitutaan vähän.
Haluan kertoa esimerkin idiotismista.
Pikani on 9 vuotias ja joku seko äiti puistossa ärhenteli kun poika oli iltapäiväkerhossa siellä pelaamassa sählyä kavereiden kanssa.
Huuteli sieltä että "mee xxx raiskaaja". Poikani on intialais-suomalainen.
Wt mutsi siis kysymyksessä.
Poika tuli itkien kotiin ja mun olis tehny mieli päästää höyryjä.
Kuinka idiootti voi olla ja millä oikeudella avautua lapselle!!
Pojan omat suomalaiset kaverit oli yrittäny huudella muijalle takas.
Voih! :(

Mä muistan kun mun pikkusisko (jolla on marokkolainen isä) tuli 1.luokalla itkien koulusta kotiin ja sanoi: "Ne haukku mua neekerihuoraksi". Myöhemmin häntä haukuttiin kumivenepakolaiseksi. Opettaja (joka oli myös koulun rehtori) ei puuttunut. Sanoi vaan ettei pidä leikistä suuttua. Sisko vaihtoi koulua.

mä vai
[QUOTE="vieras";27499866]Voih! :(

Mä muistan kun mun pikkusisko (jolla on marokkolainen isä) tuli 1.luokalla itkien koulusta kotiin ja sanoi: "Ne haukku mua neekerihuoraksi". Myöhemmin häntä haukuttiin kumivenepakolaiseksi. Opettaja (joka oli myös koulun rehtori) ei puuttunut. Sanoi vaan ettei pidä leikistä suuttua. Sisko vaihtoi koulua.[/QUOTE]

Tästä taitaa olla jo aika paljon aikaa? Tänä päivän reksi ei sanoisi noin ja hyvä niin. Koulukiusaamislle
nollatoleranssi.

Onko pahempi asia jos kiusaaminen liittyy etnisyyteen kuin esim. ulkonäköön muutoin?

"hippi"
Se on suuressa osassa tulijoista näin. Suomalaiset oli tuolla listalla sijalla 11. kun jätettiin pois ne kansalaisuudet joista ei ollut riittävää otantaa.

Ulkomailta tullut ihminen on nettomaksaja suomessa keskimäärin vajaassa 6 vuodessa, vaikka tulee ongelmallisesti työllistyviä ja lapsia. Suomeen syntynyt vajaassa 30 vuodessa.

Yhteistyössä