Millaisia blogeja luet? Tai lukisit, jos et nyt lue?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiinnostaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiinnostaa

Vieras
Minkätyyppisistä blogeista ihmiset täällä tykkäävät? Aihepiiri? Huumoria vai ei, enemmän kuvia vai tekstejä, tms.?

Ja millaista blogia lukisit mieluusti, jos et ole sellaista vielä löytänyt?

Hyvin kirjoitettuja ruokablogeja, muutamaa kirjallisuusblogia (erinomaisesti kirjoitteja nekin), jotain liikuntaan ja matkailuun liittyviä. Jos on kuvia, niiden suon olevan ainakin kohtuullisen hyviä, mieluiten tietysti upeita:)

Mulla on listoilla lähinnä käsityöblogeja, oman uskonnon edustajien blogeja löytyy myös, ulkosuomalaisten blogeja, poliittisia blogeja on muutama...ei tosin käsittele Suomen politiikkaa. Eli vaihtelee paljon...kuvia saa olla paljonkin tai sitten ei ollenkaan, riippuu siis aihepiiristä. Itse kirjoitan tuollaista sekametelisoppaa jossa on niin lapsia, käsitöitä, ruokaa ja vaikka ja mitä...Alunperin se oli käsityöblogi mutta se sitten vian jotenkin levähti käsiin koko touhu :D

Mulla on listoilla lähinnä käsityöblogeja, oman uskonnon edustajien blogeja löytyy myös, ulkosuomalaisten blogeja, poliittisia blogeja on muutama...ei tosin käsittele Suomen politiikkaa. Eli vaihtelee paljon...kuvia saa olla paljonkin tai sitten ei ollenkaan, riippuu siis aihepiiristä. Itse kirjoitan tuollaista sekametelisoppaa jossa on niin lapsia, käsitöitä, ruokaa ja vaikka ja mitä...Alunperin se oli käsityöblogi mutta se sitten vian jotenkin levähti käsiin koko touhu :D

Tuosta tuli muuten mieleeni, että todella moni kirjoittaa sekameteliblogeja, mutta kuinka moni tykkää niitä lukea? Millainen on hyvä sekametelisoppablogi?

Kun minusta usein vaikuttaa siltä, että ihmiset tykkäävät lukea blogeja, jotka keskittyvät ainakin enimmäkseen siihen yhteen aihepiiriin.

Tuosta tuli muuten mieleeni, että todella moni kirjoittaa sekameteliblogeja, mutta kuinka moni tykkää niitä lukea? Millainen on hyvä sekametelisoppablogi?

Kun minusta usein vaikuttaa siltä, että ihmiset tykkäävät lukea blogeja, jotka keskittyvät ainakin enimmäkseen siihen yhteen aihepiiriin.

Itse ainakin kyllästyn nopeasti jos blogi käsittelee vain ja ainoastaan sitä yhtä ja samaa. Muutamat tosin kirjoittaa montaa blogia joiden aihepiiri vaihtelee. tuo reformiblogi jota luen niin siinä on laidasta laitaan kaikkea mikä liittyy tosin uskontooni, lisäksi sisältää muita ajankohtaista asiaa. Blogia kirjoittaa moni eri blogisti.

Toiset tykkää lukea yhtä, toiset taas vähän laajemmin. MEitä on moneen junaan :D

Yhteistyössä