Onko teistä OK että mies menee saunailloissa sekasaunaan?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
On ookoo, jos siellä on muitakin paikalla. Olen saunonut sekasaunassa kaveriporukalla, en menisi työporukalla sekasaunaan. Tossa kohdalla menee mun yksityisyyteni rajat.

siippuli
No olisi se ok. Sauna on suomalaisessa kulttuurissa niin seksitön juttu. En tosin pysty kuvitteleen vastaavaa tilannetta, mielestäni aika harvat edes haluaa mennä sekasaunaan. Se on miehille varsinkin niin "miesten juttu", ettei sinne usein naisia edes huolittais.

jupajumi
En olis hyvilläni. Tämä siksi, että emme harrasta sekasaunoja muutenkaan kuin perheen kesken. Me tehdään ystävien kanssa muuta kun saunotaan. Mökkireissuilla ym. saunoo naiset keskenään ja miehet keskenään.

En usko, että mieskään tykkäis asiasta toisinpäin. Voithan ap kysäistä, että oisko miehelle ok, jos sinä saunoisit omien miespuolisten työkavereiden kanssa?

"mimmi"
Mä en ymmärrä mihin kulttuuriin nämä sekasaunojat kuuluu kun itse en tunne yhtään suomalaista joka kävis sekasaunassa kenenkään muun kuin oman puolisonsa ja lastensa kanssa. Täältä palstalta olen tämänkin asian oppinut. :O

"vieras"
No olisi se ok. Sauna on suomalaisessa kulttuurissa niin seksitön juttu. En tosin pysty kuvitteleen vastaavaa tilannetta, mielestäni aika harvat edes haluaa mennä sekasaunaan. Se on miehille varsinkin niin "miesten juttu", ettei sinne usein naisia edes huolittais.
Älä valehtele, kyllä se niin on että miehet haluaisi sekasaunoja mutta naiset ei vaan uskalla tulla samaan aikaan miehen kanssa.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
"alma"
Sekasaunu sinällään ok, mutta odolta tuntuu, että sitä työkavereiden kanssa harrastetaan. Vaikea uskoa, että se kaikille heille on ok. Luultavast siellä on pari päällepäsmäriä, jotka ovat tuon idean keksineet, ja muut ei sitten kehtaa vastustaa niuhon maineen pelossa.

Mikä oletus se on, että nämä työkaverit on jotain himokkaita nuoria naisia? Entä jos siellä on joku keski-ikäinen roikkutissinen perustantta rämemajavineen? Veikkaan, että noita "ihan tavallisia" naisia on työpaikoilla enemmän kuin stringeissä keikisteleviä parikymppisiä.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
"vieras"
Minusta ei ole ok jos mies menee pikkujouluissa sekasaunaan. Enkä menisi itse sekasaunaan, sen verran pidän omaa kroppaani arvossa ja säästän sitä muunlaisille katseille vain yhden miehen taholta.

hoikka
Mä itse en halua olla muiden (miesten tai naisten) kanssa alasti saunassa, mutta vaan siksi että haluun pitää yllä illuusiota hyvästä kropasta. Mulla on nimittäin vaatteet päällä tosi kiva vartalo, mutta riisuessa paljastuu roikkuvat tissit ja kurttuinen maha. Muut saa kyllä olla puolestani alasti saunassa mun kanssa, ja mieskin saa saunoa miten huvittaa. Kunhan nyt ei kahdestaan jonkun naisen kanssa oo. Tuskin isossa porukassa kukaan alkaa mitään hommailemaan, ja katsominen on mun mielestä ihan ok.

[QUOTE="Vieras";27482448]Mies vielä sanoi sen jotenkin, että on ihan hauskaa "tarkistaa" (silmämääräisesti) muijien tissit ja tussut mutta mitään ei aio tehdä. Turvallinen mies, mutta on vähän alastomuuden perään.[/QUOTE]

Just. No en tykkäisi jos mies olisi innoissaan tarkistamassa muiden tissejä ja tussuja...
Mun mielestä muuten alastomuudessa ei ole mitään ihmeellistä. Mies saa saunoa missä seurassa tykkää. Tosin olen kai vähän jäävi näin sanomaan kun mies ei tykkää saunomisesta lainkaan... :D

Mies ei varmaan pitäisi ajatuksesta että mä menisin, en ikinä kuunaan milloinkaan kyllä edes menisi sekasaunaan duunikavereiden kanssa - EN! Yhh. En muutenkaan tykkää saunomisesta ja ärsyttää kaikki ne tapahtumat joissa tuo saunominen on "se juttu". Juhlin mielummin vaatteet päällä.

En pahastuisi jos mies menis sekasaunaan.

Yhteistyössä