Onko teistä OK että mies menee saunailloissa sekasaunaan?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Johann_a
[QUOTE="vieras";28894677]Pettäminen voi tapahtua myös päässä, eli jo kauan ennen kun toiseen ihmiseen koskeekaan. Tämmösessä sekasauna-tilanteessa vaimo saattaa tuntee tulleensa vähän niinkun petetyks kun mies haluaa innoissaan mennä toisten naisten tissejä ja alapäitä tsiikaileen. Eli vaimolle tulee sellainen tunne että: "enkö minä riitä tai kelpaa sinulle".[/QUOTE]

Mä en kertakaikkiaan voi tajuta näitä ikuisia sekasaunakeskusteluja! Mies käy sekasaunoissa alasti ja niin käyn mäkin. Jossain mökkireissulla käydään myös yhdessä. Jälkeen päin saatetaan puhua toisten karvojenajelutyylistä tai jostain ruumiinosista jotka yllättivät. Totta kai sekasaunoissa katsellaan vastakkaista sukupuolta tai vierekkäistä. Vähän kuin jos et ole nähnyt työkavereiden vatsoja ikinä ja sitten kaikilla on uikkarit niin tietysti niitä tsekkaillaan. Mikä ero?

Sitäpaitsi melkein kaikki meidän kaverit töissä ja vapaa-ajalla on yli 25v ja olen samaa mieltä mieheni kanssa, että kertaakaan en ole nähnyt yli 25v naista, joka olisi alasti kauniimpi kuin vaatteet tai biksut päällä! Kuulemma olivat olleet miehet pettyneitä yhden saunan jälkeen kun eräskin oli paljastunut vain push-upien ystäväksi :) Päin vastoin siinä ne miehellä halut vähenee työkavereita kohtaan kun näkee ne ilman vaatteita.

Myönnän siis että jos menisin mieheni kanssa sekasaunaan, jossa olisi jotain urheilijateinejä paikalla niin pelkäisin mieheni vertailevan mua niihin. Luulen, että mies tuntisi samoin jos onkun fudisjengin saunailtaan eksyisimme.

Musta on ihan vaan mielenkiintoista nähdä jätkien kroppia. Välillä ne on ihan kauniita. Välillä... :)

Mun miestä puolestaan ei yhtään haittaa että käyn sekasaunoissa. On kuulemma vaan kiva tehdä muut miehet kateellisiksi :) Ja mulle on aika sama tuijottaako joku mies mun tissejä bikineissä vai ilman niitä. Kunhan ei häiriöksi asti kyylää.

"vieras"
Siis miten niin?

Mielestäni toisen tunteidenhuomioon ottaminen kuuluu keskeisesti parisuhteeseen. Jos ne tunteet otetaan huomioon kysymällä toisen lupaa/mielipidettä asioihin joiden epäillään aiheuttavan toiselle mielipahaa ja ahdistusta.

Minun mieleni ja uskontoni mukaan avioliitossa oleva pari on liitetty yhteen jolloin ei ole enää sinä+minä asetelmaa vaan on vain me eli perhe.

Kun olemme "me"-moodissa siinä yhtälössä on kaksi ihmistä jonka tunteet pitää ottaa huomioon.

Minä en usko että kaikki asiat pitää parisuhteessa sallia se on kahden ihmisen liitto missä toisen tekemiset vaikuttaa toiseen.
Mä olen täysin samaa mieltä! Näin se tosiaan on.

Daniel42
Sitäpaitsi melkein kaikki meidän kaverit töissä ja vapaa-ajalla on yli 25v ja olen samaa mieltä mieheni kanssa, että kertaakaan en ole nähnyt yli 25v naista, joka olisi alasti kauniimpi kuin vaatteet tai biksut päällä! Kuulemma olivat olleet miehet pettyneitä yhden saunan jälkeen kun eräskin oli paljastunut vain push-upien ystäväksi :) Päin vastoin siinä ne miehellä halut vähenee työkavereita kohtaan kun näkee ne ilman vaatteita.
Miehenä sanon että toi on todellakin totta! En itsekään ole tajunnut, oho. Muistan teini ja opiskeluaikoina, että sekasaunoissa sattu tilanteita että joku ihan tavis tyttö oli aivan huikea kropaltaan alastomana. Nyt kun miettii niin eipä tosiaan enää tuollaista satu, että riisuminen tuottaisi positiivisia yllätyksiä. Kauniita naisia toki voi olla kolmekymppisissäkin, mutta ei sillai, että olisivat kauniimpia kuin vaatteet päällä. sori nyt vaan.

Yhteistyössä