[QUOTE="vieras";27488529]Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Meillä saunomiskulttuuri juontaa jo lapsuudesta enkä koskaan, lapsenakaan, muista kenenkään intiimiosia tuijotelleeni.
Teini-iässä jätin perhesaunat pois, kuten kai useimmat.
Jos meidän kaveriporukassa joku fantasioi niin ei se ainakaan näy saatikka kuulu ja ei siis mitenkään häiritse. Mutta kuten sanoit, lie nuo naisia/miehiä ennenkin nähneet.
Nää vouhkaajat on niitä joilla ei ole mitään omakohtaista kokemusta asiasta, pelkkiä fantasioita alastomista vartaloista, unohtaen hien, liimautuneet hiukset, punaisen naaman ja meikittömyyden ja sen, että tosisaunojat osaavat etiketin
[/QUOTE]
Ei mun mielestä siinä ole mitään vouhkaamista jos ei asiasta pidä. En ajattele esim. isäni veljeä mitenkään seksuaalisesti ja toivon ettei hänkään minua,mutta en silti tunne tarvetta mennä hänen kanssaan saunaan. Mikä siinä on niin ihmeellistä? Enkö saa saunoa eri aikaan jos minä niin haluan? Eikö nää muutenkin ole sellaisia asioita jotka sovitaan parisuhteessa keskenään sen oman puolison kanssa,eikai muihinkaan päätöksiin tai tekemisiin kysytä ensin ulkopuolisten mielipidettä? Jokainen tehköön niinkuin hyvältä tuntuu ja jos ei tunnu hyvältä niin olkoon tekemättä. Sen enempää vouhkaamatta. Se vasta typerää onkin jos joku alkaa illanvietossa suuren ääneen mölistä että "MITÄ,EIKÖ UKKOS ANNA TULLA ALASTI SAUNAAN,HÄH,NO ON SIINÄ RAJOTTUNUTTA MEININKIÄ PERKELE,ÖRIÖRIÖRI!"
Vaikka se tuntuu joillekin olevan niin helvetin vaikea kuvitella niin kaikki eivät nauti alastomuudesta muiden ihmisten keskellä vaikka siinä ei olisi mitään seksuaalista.