Kiitos paljon! Toi lohtua, että elämällä on vielä jotain kivaa minulle jäljellä. Postitin nimittäin eropaperit tänään.Vasemmalla (menneisyydessa) nakyi repiva, valkea valo, kuin sirkkelintera ja oikealla (tulevaisuudessa) valo oli suoraa, tasaisempaa, useammassa kerroksessa, mustan erottamina vahvoina, selkeina palkkeina.
Minulle musta edustaa tyhjyytta, positiivisessa mielessa, mahdollisuutta.
Luultavasti liittyy juuri tuohon. Joskus kay niin, etta naen terveyteen tai fyysiseen oloon liittyvia asioita niin, etta muulle ei jaa tilaa.Hmmm, mitähän tarkoittanee.
Teen lähinnä istumatyötä, ja työpäivän jälkeen jalat ovat melko pökkelöt ja turvoksissa, ei meinaa mahtua pohkeet lahkeisiin. Liittyisikö tuo tarve siihen?
Kiitos paljon!
Kasivarsistani nousivat ihokarvat pystyyn, kun luin tuon... Ja se on aina merkki siita, etta jokin on oikein.Kiitos paljon! Toi lohtua, että elämällä on vielä jotain kivaa minulle jäljellä. Postitin nimittäin eropaperit tänään.
Mihin tuo vesiputous voisi liittyä, en osaa yhdistää sitä mihinkään?Luultavasti liittyy juuri tuohon. Joskus kay niin, etta naen terveyteen tai fyysiseen oloon liittyvia asioita niin, etta muulle ei jaa tilaa.
tarkoittaako tuo sitä, että alan päästä yli raskaasta kuolemantapauksesta? itsekin olen sellaisia merkkejä itsessäni näkevinäni. olisi ihanaa, jos niin olisi, että suru alkaisi hiukan helpotaa.Lampoa ja valoa oikealla, vasemmalta tyhjaa, mustaa, jonka keskelle valo etenee menettamatta luonnettaan.
Nöyrä kiitos! Osaat maalata kuvat todella kauniisti sanoiksi. Tässä onkin aika suuri elämänmuutos tulossa, joten ihmekkään jos pyörii.... mutta mitä tarkoittaa horisontin jäänti kaltevaksi? :O Toivottavasti ei epävakautta....Horisontti pyori ympari muutamaankertaan, sitten meno jatkui oikealle (tulevaisuuteen) valoisempana, nopeana. Horisontti jai kaltevaksi.
Minusta se edustaa energiaa, valoa, voimaaMihin tuo vesiputous voisi liittyä, en osaa yhdistää sitä mihinkään?
Ehka on vain tarpeen muuttaa nakokulmaa, ei sen kummempaa epavakautta.Nöyrä kiitos! Osaat maalata kuvat todella kauniisti sanoiksi. Tässä onkin aika suuri elämänmuutos tulossa, joten ihmekkään jos pyörii.... mutta mitä tarkoittaa horisontin jäänti kaltevaksi? :O Toivottavasti ei epävakautta....
Ok, kiitos. :hug:En oikein saa mitaan kiinni... pelkkaa tien piennarta, jota ajovalo valaisee. Useasti nakyni lahtee vasta "kayntiin' tuosta tilanteesta, mutta nyt ei ollut muuta.
kiitoksia kovasti! helpotti ajatus, että kuolemantapauksen ylle voisi olla laskeutumassa rauhallinen valo.Saattaa olla. Tuo oli tunnelma ymparillasi silla hetkella kun katsoin.
Voi se rumpu! En oo vieläkään saanut mahdollisuutta tehdä itse sitä. Mietin kyllä sitä varmaan päivittäin ja ajattelen kuinka ihanaa ois rummutella täällä. Turkoosi on hyvä. Laulu tuntuu sujuvan paremmin.Valoisalta.
Soikea, vaaleahko rumpu kyljellaan, kalvopuoli kohti katsojaa ja sen ylapuolella, puolivalissa turkoosi valopalkki pystyssa.
Kiitos. Tämä selvensi paljon... Parisuhde. Etsattuisi ratkaisua näkemään?Minulla heraisi kysymys, mita tekee aurinkokellolla, joka ei nayta aikaa? Eli mika asia elamassani on turha tai toimimaton, mutta olen siina kiinni.
Sitä varmasti sietääkin tarkastella. Kiitos!Ehka on vain tarpeen muuttaa nakokulmaa, ei sen kummempaa epavakautta.
KiitosMaaratietoisuutta. Sellaista maaratietoisuutta, etta kun naytti silta, etta matka sukeltaa tyyneen metsalampeen, lampi muuttuikin tahti taivaaksi, jossa jatkettiin. suunta, tai ainakin paamaara ja keinot olivat selkeat.