Morriganin oma ketju

[QUOTE="Minna";27479303]Mulle kans, pyytelin jo aikasemmin muttet ehtiny.. :)[/QUOTE]

Kolme hahmoa, jotka muodostivat pyramidin. Sen takan puu, joka kannatteli kuuta tai jotain muuta valoa. Puusta nojautui ulos kolme hahmoa. Kolme tuntuu tarkealta.

Vasemmalla (menneisyydessa) nakyi repiva, valkea valo, kuin sirkkelintera ja oikealla (tulevaisuudessa) valo oli suoraa, tasaisempaa, useammassa kerroksessa, mustan erottamina vahvoina, selkeina palkkeina.

Minulle musta edustaa tyhjyytta, positiivisessa mielessa, mahdollisuutta.
Kiitos paljon! Toi lohtua, että elämällä on vielä jotain kivaa minulle jäljellä. Postitin nimittäin eropaperit tänään.

[QUOTE="elina";27479399]hei morrigan

emme "tunne" toisiamme, mutta tämän ketjua lukiessani huomasin useasti ajattelevani, että oletpas sympaattisen oloinen ja lämmin ihminen. haluan toivottaa sinulle kaikkea mahdollista hyvää "uudessa elämässäsi".

mitä minun elämässäni, tässä vanhassa ja ehkä urautuneessakin,näkyy? vai eikö mitään mainittavaa?[/QUOTE]

Lampoa ja valoa oikealla, vasemmalta tyhjaa, mustaa, jonka keskelle valo etenee menettamatta luonnettaan.

Piitero
Horisontti pyori ympari muutamaankertaan, sitten meno jatkui oikealle (tulevaisuuteen) valoisempana, nopeana. Horisontti jai kaltevaksi.
Nöyrä kiitos! :) Osaat maalata kuvat todella kauniisti sanoiksi. Tässä onkin aika suuri elämänmuutos tulossa, joten ihmekkään jos pyörii.... mutta mitä tarkoittaa horisontin jäänti kaltevaksi? :O Toivottavasti ei epävakautta....

[QUOTE="elina";27479532]tarkoittaako tuo sitä, että alan päästä yli raskaasta kuolemantapauksesta? itsekin olen sellaisia merkkejä itsessäni näkevinäni. olisi ihanaa, jos niin olisi, että suru alkaisi hiukan helpotaa.[/QUOTE]

Saattaa olla. Tuo oli tunnelma ymparillasi silla hetkella kun katsoin.

Valoisalta. :D

Soikea, vaaleahko rumpu kyljellaan, kalvopuoli kohti katsojaa ja sen ylapuolella, puolivalissa turkoosi valopalkki pystyssa.
Voi se rumpu! En oo vieläkään saanut mahdollisuutta tehdä itse sitä. Mietin kyllä sitä varmaan päivittäin ja ajattelen kuinka ihanaa ois rummutella täällä. Turkoosi on hyvä. Laulu tuntuu sujuvan paremmin.

Ja ehkä näit minun kirkasvalolampun. :snotty: Valoisa ei nimittäin kuulosta siltä, miten minua voisi tähän aikaan vuodesta (ja kuukaudesta!) kuvata. :D :saint:

Kiitos! :heart:

Vieläkö fibro on ollut kiusanasi vai helpottiko uusien maisemien ja seesteisemmän elämän myötä?

Itse sain fibro-diagnoosin vuoden vaihteessa ja oli helpottava saada edes jonkinlainen nimi tälle olotilalle. Kevät ja kesä menivät suht kivuttomasti, mutta tämä kamala syksy toi kurjuuden korkojen kanssa. Jatkuvasti pimeää ja kylmänkosteaa. Välillä tekisi mieli sanoutua irti kaikesta kun kroppa pistää vastaan ja uupumus turruttaa.
Onneksi aurinkoisina päivinä kuitenkin tuntuu että elämä voittaa ja osaan nauttia lasteni kanssa touhuamisesta. Myös vanhan rakkaan harrastuksen elvyttäminen on ollut voimaannuttavaa.

Ei tässä kirjoituksessa tainnut olla mitään pointtia, mutta tuli tarve purkaa mieltä kun uskoisin sinun ymmärtävän missä mennään ;)

• Tykkää
Reactions: Morrigan
Koputikop :wave:

Voi hitsinpimpulat, sullahan on ihan oma ketju!

Ookkonää näkijä?

Muakin saa luodata joskus, jos viittii/jaksaa.

Yhteistyössä