Morriganin oma ketju

mulle ja!

ja moi :wave:
Ensin oli tietokoneruutu, jossa naytonsaastajana iltainen kuva metsasta, kuvakkeita vain muutama vasemmassa reunassa. Sitten mentiin kuvaan sisaan, punertavassa valossa, joka kuljetti syvemmalle, pidemmalle jonkin sisaan. siella vauhti hidastui ja valo alkoi hajota, kipinoida. Jostain syysta yhdistaisin taman jollain tasolla munasarjoihin tms.

Ensin oli tietokoneruutu, jossa naytonsaastajana iltainen kuva metsasta, kuvakkeita vain muutama vasemmassa reunassa. Sitten mentiin kuvaan sisaan, punertavassa valossa, joka kuljetti syvemmalle, pidemmalle jonkin sisaan. siella vauhti hidastui ja valo alkoi hajota, kipinoida. Jostain syysta yhdistaisin taman jollain tasolla munasarjoihin tms.
NO mul on menkat :D ja ilta meni metsässä makkaraa paistaen... Niin ja jospa munasarjoissa ois elämää, vauvakuumetta...

Mulle kans! Huutelin jo aikasemmin :snotty:
Ensin oli kaksi ratasta, joiden reunat olivat pyoristyneet, ne eivat koskeneet toisiinsa ja vain oikean puoleinen pyori. Sitten kuva muuttui tummemmaksi ja ylapuolella oli lasinen katto, jonka alla linnut lensivat. Ne eivat huomanneet, etta keskella kattoa oli aukko, josta paasi pois - tai eivat uskaltaneet lahtea lasikaton alta.

Valoisa kaari, kuin sateenkaari, mutta pelkkaa valoa, ensimmainen reilu neljannes nakyi ja sitten etsimista, jonkinlaista suunnan tarkistamista, majakan hakemista.
Kiitos! Tässä on järkeä. :heart:

Vaikka tässä ja nyt on hyvä olla niin tulevaisuus auki (työkuviot, perhe jne.) Myös henkistä etsimistä. Semmosta aistien virittämisyritystä asioille mitä ei yleensä huomaa. Olkootkin se sitten vaikka rauhallinen tunnelma tai muuten selittämätön hyvä olo. Matkalla ollaan.

"elina"
hei morrigan

emme "tunne" toisiamme, mutta tämän ketjua lukiessani huomasin useasti ajattelevani, että oletpas sympaattisen oloinen ja lämmin ihminen. haluan toivottaa sinulle kaikkea mahdollista hyvää "uudessa elämässäsi".

mitä minun elämässäni, tässä vanhassa ja ehkä urautuneessakin,näkyy? vai eikö mitään mainittavaa?

Vesiputous, joka muodostui valosta. Suvannosta se lahti uudelleen ylospain. Taustalla oli rauhallisia poutapilvia.

Ja minulle tuli tarve hieroa pohkeitasi ja nilkkojasi.
Hmmm, mitähän tarkoittanee. :)

Teen lähinnä istumatyötä, ja työpäivän jälkeen jalat ovat melko pökkelöt ja turvoksissa, ei meinaa mahtua pohkeet lahkeisiin. Liittyisikö tuo tarve siihen? :D

Kiitos paljon!

Yhteistyössä