Morriganin oma ketju

Joku kaveli kohti avointa ovea. Ovesta nakyi valoa, pehmeaa, kirkasta valoa.Kavelijalla oli pienet siivet selassaan.

(En usko, etta talla on mitaan tekemista kuolemisen, enkelien tai "valoonlahtemisen kanssa", tunnelma oli verkkaisen rauhallinen, utelias, odottava ja helpottunutkin)
rauhallisuuden tunnistan itsekin, jotenkin helpottavaa kuulla että se 'välittyy' poiskinpäin. pitkästä aikaa edes nykyhetki alkaa olla uomissaan.

kiitos, tulipa hyvä mieli! ja oikein hyvää matkantekoa =)

[QUOTE="Pikan";27445844]Palaatko joskus "katselemaan"? :)[/QUOTE]

Ensi viikolla aktiivisemmin, joskus keskiviikon tietamilla, kun olen paasyt perille ja vahan sopeutunut aikavyohykkeeseen. Tai niin olen ainakin suunnitellut. Mutta sita ennen ehka satunnaisesti, jos ehdin/jaksan/viitsin/pystyn. ;)

"hmmm"
Näetkö ennenäkyjä? Mietin vaan kun itse näen mutta aivan liian myöhään ja onnettomuuksista yleensä :(, mutta en siis ehdi estää niitä. Niin osaisitko sanoa miten sitä kykyä voisi kehittää niin että näkisi jo aiemmin?

[QUOTE="hmmm";27459542]Näetkö ennenäkyjä? Mietin vaan kun itse näen mutta aivan liian myöhään ja onnettomuuksista yleensä :(, mutta en siis ehdi estää niitä. Niin osaisitko sanoa miten sitä kykyä voisi kehittää niin että näkisi jo aiemmin?[/QUOTE]

Tavallaan naen joskus, mutta eipa niista kaytannon hyotya ole, jos nakee tai tietaa tsunamin iskevan rantaan toisella puolella maapalloa.

Enemmankin skannaan ihmisia, heidan tuntemuksiaan, terveyttaan, olotilaansa. Kuten olen usein sanonut, olen peili. "Naen" tai tunnen sen, minka ihminen haluaa nayttaa, sen hetkisen fiiliksen. Lievitan joskus kipujakin. Sen sellaista...

Ainoa tapa, jonka tiedan, jolla voi vahvistaa taitojaan on harjoittelu, harjoittelu ja harjoittelu. Kun oppii tuntemaan itseaan, voi oppia muutakin. Niinhan se kaikessa on. :)

Ja tehokkaimmat opit eivat tahtaa esim. juuri nakemiseen, vaan kasvuun ihmisena. Ja siina sivussa tulee muutakin.

"hmmm"
Mä näen siis sellaista että vaikka joku kolari tapahtuu ja sit se tapahtuu minuutin sisään tms. siis sellaista mitä ei voi tietää tapahtuvan mutta näen sen sisimmässäni tapahtuvan.

Jos ihmisella on tapana alitajunnassaan kehitella erilaisia skenaarioita ja jokin niista toteutuu, unohtuvat muut skenaariot ja tulee varmuus siita, etta ennusti jonkin asian. Joskus kay nainkin...

Mutta uskoan siihen, etta ihminen tietaa ja aavistaa enemman, kuin yleisesti tunnustetaan. Eli voi hyvinkin nakea tulevan kolarin tms.

En tieda, onko tuollaisen taidon aktiivisesta kehittamisesta hyotya tai miten voisi aikaistaa nakya.

Huomisesta alkaen yritan paivystaa tassa ketjussa... kunhan jetlagista vahan toivun - ja naihin sivuihin tulee lisaa vauhtia, jumittavat aika huolella!

Olo on aika zombimainen yli vuorokauden matkustuksen jalkeen. Eilen illalla paikallista aikaa paasin kotiin, nyt vain taistelen vasymysta vastaan ja yritan paasta illalla nukkumaan suht normaaliin aikaan, niin eikohan tama tasta uomiinsa asetu.

nyt todella olisi jollekin näylle tai tunnelmalle tarve, oma asioiden sisäistäminen ei riitä.
Erikoinen tunnelma. Oli yo, taivaankansi liikkui keskipisteensa ympari ja valoa tihkui sen reunojen alta, eli maan pinnan ja taivaanrannan valissa oli kapea, kirkas valo. Taivaankantta pitkin kulki ensin karhua muistuttava valoelain, mutta se muuttui hevoseksi ja sen kulku keveni.

Tunnelma oli raikas, kirpea, puhdas,

• Tykkää
Reactions: nokkimus

Yhteistyössä