Minkä ikäisiä te imetätte?

"vieras"
Ei todellakaan ole periaatteessa parempi, mitä pidemmälle imetetään. 6-vuotiaan imetyksestä ei hyödy enää yhtään kukaan, päinvastoin tulee hyvä tuleva koulukiusattu ap:n lapsesta.

[QUOTE="vieras";27466128]Ei todellakaan ole periaatteessa parempi, mitä pidemmälle imetetään. 6-vuotiaan imetyksestä ei hyödy enää yhtään kukaan, päinvastoin tulee hyvä tuleva koulukiusattu ap:n lapsesta.[/QUOTE]

En ole kuullut että ketään pitkään imetettyä olisi siitä koulukiusattu.
Teilläpäin se asia toisin? Miksi?

[QUOTE="vieras";27466128]Ei todellakaan ole periaatteessa parempi, mitä pidemmälle imetetään. 6-vuotiaan imetyksestä ei hyödy enää yhtään kukaan, päinvastoin tulee hyvä tuleva koulukiusattu ap:n lapsesta.[/QUOTE]

1. Imetys ei muutu missään kohdin hyödyttömäksi
2. Miten pitkä imetys edesauttaisi että tulee koulukiusatuksi?
Yleensä se imetys loppuu ennen koulun alkua, siinä voi olla jopa päivien taukoja eikä todellakaan ole sellaista kuin pikkuvauvan imettäminen.

No hän saa mm sikainfluenssarokotukset maidostani, ei tarvitse narkolepsiapiikkejä tuputtaa meidän perheelle, ei!

[QUOTE="vieras";27466155]En ole koskaan nähnyt imetettyä 6-vuotiasta. Mutta voin kuvitella, että jos lasta kiusataan vääränvärisistä vaatteista, niin imetys antaa oivan maaperän.

Miten lapsi sun mielestä hyötyy 6-vuotiaana siitä, että äiti imettää?[/QUOTE]
Edelleenkin, rauhoittuu joka yö sekä saa kaikki rokotuksena jotka minä sairastan. ;) Te muut joudutte piikittelemään lapsia ties millä myrkyillä, minä vuodan rinnoistani maailman tärkeintä superjuomaa! :)

[QUOTE="vieras";27466155]En ole koskaan nähnyt imetettyä 6-vuotiasta. Mutta voin kuvitella, että jos lasta kiusataan vääränvärisistä vaatteista, niin imetys antaa oivan maaperän.

Miten lapsi sun mielestä hyötyy 6-vuotiaana siitä, että äiti imettää?[/QUOTE]

Lapset ja äidit erilaisia.
Vaikka minun lapseni ovatkin vieroittaneet itse itsensä viimeistään kolmevuotiaina en pidä mahdottmana että on toisenkinlaisia lapsia joilla toisenlaiset tarpeet.

Ja ei - minusta se, että joku opettaa lapsensa dissaamaan toisin pukeutuvia (tai toisin nimettyjä tai toisin imetettyjä tms) ei ole minkäänlainen syy muun maailman luopua itselleen parhaasti sopivista tavoista vain ettei joutuisi näiden kiusaamaan opetettujen uhriksi.

:)

[QUOTE="vieras";27466168]HÄH?! :LOL:

sori, tän on pakko olla provo. 6-vuotias heräilee öisin ja tukitaan suu imettämällä? Voi vittu, oikeesti.[/QUOTE]
No onko kamalan ihmeellistä että 6 vuotias näkee esimerkiksi painajaisia ja hätääntyy. Näkeehän niitä isommatkin lapset.

Yhteistyössä