* S i s u s t u s k u v i a *

[QUOTE="vieras";27460951]Junttiluola

Se kuvaa ehkä parhaiten suurta osaa kuvista.[/QUOTE]

Mulla se vissiin on. Pääasia että viihtyy luolassaan. En haluais lähteä pimeänä, sateisena aamuna polkemaan pyörällä - varsinkaan kun ketjut tipahtaa keskellä ei mitään.
 
vieras.....
Meiltä oli kuvia tuolla jossain alkupuolella. Tässä yksi lisää. Sain valmiiksi mun ikuisuusprojektin eli jonkun mummon vanha ompelupöytä. Oli ihan karmeassa kunnossa ja piti hiukan laittaa uuteen uskoon :) Tais pöytä maksaa kympin...?

Kuva nyt valitettavast pikkuseni muokattu, kun päätyi mun blogiin.

 
  • Tykkää
Reactions: Minni-hiiri
:O
[QUOTE="vieras";27460951]Junttiluola

Se kuvaa ehkä parhaiten suurta osaa kuvista.[/QUOTE]

Kun noin hienosti tiedät millanen on junttiluola niin kerroppa meille kaikille, että keiden kodit tässä ketjussa niitä ovat. Luulen, että sinulla se juntein on kun tiedät noin hyvin kyseisen asian.
 
"mä vain"
Musta on ihana katsoa persooallisia, tavallisia koteja ja varsinkin sellaisia, joissa asukkaansa viihtyy. Paljon mielummin kuin niitä valkoisia, mustavalkoisia, stailattuja, toisiaan kopioivia, kalseita, persoonattomia stailattuja blogikoteja.
 
  • Tykkää
Reactions: Minni-hiiri
[QUOTE="mä vain";27462139]Musta on ihana katsoa persooallisia, tavallisia koteja ja varsinkin sellaisia, joissa asukkaansa viihtyy. Paljon mielummin kuin niitä valkoisia, mustavalkoisia, stailattuja, toisiaan kopioivia, kalseita, persoonattomia stailattuja blogikoteja.[/QUOTE]

Minä tykkään "tirkistellä". Pimeällä kun kulkee lenkillä niin ihmisten kodit näyttää ihanilta :)
 
Nyt on semmonen juttu, että uskoin uusiin tapeteihin mätsäävän yli 30 vuotta sitten HobbyHallista tilatut verhot. Kaksi löytykin omista komeroistani, yks ukolta ja yks on kateissa.



Ehkä tuo ei tarviikaan toista tummaa verhoa. Ajattelin koota ne tampeilla sivuun.
 

Yhteistyössä