* S i s u s t u s k u v i a *

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27410314:
Makkarissa on tällä hetkellä myllerrys... pari mustaksi maalattua pikkulipastoa on siellä kuivumassa. Kunhan saan sen kuntoon, räpsin uudempia kuvia.
Makkarissa on myllerrys täälläkin. Yritän vaan pitää kissan sieltä pois :)

Vanhojen tuolien verhoiluun sain oivan ohjeen kankaankulutuksen laskemisesta: ota ruutupaperi, yksi ruutu on 10cm. Tällä ohjeella laskin myös makkarin maton koon; olisin ostanut ihan liian ison maton.
 
Viimeksi muokattu:
Keittiönoita
Makkarissa on myllerrys täälläkin. Yritän vaan pitää kissan sieltä pois :)

Vanhojen tuolien verhoiluun sain oivan ohjeen kankaankulutuksen laskemisesta: ota ruurupaperi, yksi ruutu on 10cm. Tällä ohjeella lakin myös makkarin maton koon; olisin ostanut ihan liian ison maton.
Mulla on myös olohuoneen yhden seinän maalaus menossa. Pesukoneessa yhden kankaan värjäys. Jos jossain vaiheessa jaksaisi päällystää sohvaan tyynyt.
 
  • Tykkää
Reactions: Minni-hiiri
*huokailee*

En tietenkaan loytanyt kuvia, en viitsi lainatulla kannykallakaan napsia, silla USB-piuhaa ei ole. Ja oikeasti on motivaatio hieman hukassa taman tonon kanssa. Sitli laitan ainakin makkarini kuosiin. :D

Ainakin olen saanut seinat oikean varisiksi ja peilit kiinnitettya. Sankykin on uusi, vaikkakin uskomattoman tylsa. Olisin halunnut ottaa kayttoon yopydan ja kirjoituspoydan kanssa samaa sarjaa olevan iankaikkisen vanhan perintosangyn, mutta siihen oli vaikeaa loytaa uutta runkopatjaa. Mutta sangyn tarvitsin.

Taidankin ihan kohta puoliin jatkaa missiotani, Karhu pitaa saada seinalle. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Minni-hiiri
Vaihtoehto sekin, haluaisin kyllä siirtää toisen kaapin lapsen huoneeseen, mutta se tulee todennäköisesti hajoamaan matkalle. Jos hommaisi jonkun ison kaapin lapsen huoneeseen liukuovilla, sen kanssa ei olisi niin tarkkaa siitä että minne ovet aukeavat yms.
:LOL: Mulle on käynyt näin! Siinähän seisoin lautakasan keskellä ja ukko kurvas kiukkuisena pois paikalta... mustaa jälkee vaan jäi renkaista!
 
Kiitos inspiraatiosta! Nyt on kirjahylly siirtynyt ja muodostanut taakseen tyonurkkauksen, vahan jouduin kylla auttamaan itse. :saint: Ja seuraavaksi roinat takaisin hyllyille, exan omaisuus odottamaan lajittelua ja siirtoistutusta ja sitten on kirjoituspoydan vuoro ja sitten paasenkin toteuttamaan itseani Karhun kiinnittelyssa seinalle.

Jos hyvin kay, voin yrittaa napata lapparilla jonkun kuvan. Joskus.
 
  • Tykkää
Reactions: Minni-hiiri
"hmmm"
[QUOTE="Jeba";27419960]


Viimein saatiin meidän 2,5 vuotiaalle oma huone kuntoon ja käyttöön! Arvatkaa vaan onko pikku neiti ylpeä :)[/QUOTE]

Hieno huone, mutta missä lelut: duplot, kirjat, palapelit, nuket, astiat yms.
 
Huh... Karhu on seinalla rumpujen kanssa, alttari uuusittu ja sanky oikeassa asennossa. Helvetillinen ryonalaja keskella lattiaa odottamassa sijoittumistaan tahan todellisuuteen.

Kayn heittamassa Tyttaren nro 1 kampilleen kaupungille ja ehka - siis ehka - saan jatkettua tata alytonta projektiani.
 

Yhteistyössä