* S i s u s t u s k u v i a *

Minni-hiiri harmaana
[QUOTE="Anne";27553418]Juu ei tarvitse porata reikiä. Heitä verhot päällekkäin ja sopivan limittäin johonkin ja rapsi nipsut kiinni. Reunoista verhot yhteen, muuten nipsut limittäin ja takaisin kiskoille vaan![/QUOTE]
Mut kun mulla on verhotanko. Ja mun silmääni 'nipsuverot' ei näytä hyvälle.
Ongelmansa kullakin ;)
 
Keittiönoita
[QUOTE="vieras";27554367]Sohva oli paremman näköinen ennen käsittelyä, sori.[/QUOTE]
Jeps, värjätty lakana ei ole paras vaihtoehto kankaaksi. Mutta noin muutoin niin tuo valkoinen väri ei sovi lainkaan muihin kalusteisiin, joten runko oli maalattava ruskeaksi kuten muutkin olohuoneen kalusteeni.
 
Keittiönoita
Joo ei pitäs riehaantua, ennen kuin lukee kaiken... :whistle:
Tummemman ruskean olisin valinnut, mutta riippuu tosiaan muusta kodin värimaailmasta.

Sori vielä...
Mä olin kahden ruskean maalin välillä ja valitsin kieltämättä väärin eli sen vaaleamman... toinen näytti värikartassa liian tummalta. Mutta kunhan löydän ensin sopivan verhoilukankaan, niin harkitsen sohvan (ja myös kahden nojatuolin) maalaamista tummemmalla ruskealla.
 
  • Tykkää
Reactions: Minni-hiiri
Keittiönoita
[QUOTE="vieras";27555762]Läppäril ei näköjään ollut kuin jotain vanhoja yksityiskohtakuvia..


Makkarin tapeetti


Keittiön sivutaso


Kamarin lattia[/QUOTE]
Aivan ihania vaakoja!!!!
 
[QUOTE="aloittaja";27558378]Mulla muuten on jossain tuommonen pienempi lomakehyllykkö tjn...
Mutta MISSÄ se nyt on?![/QUOTE]

Ei auta kuin etsiä jos vaikka jossakin varaston pohjalla olisi. Tuo on ihan valtava ja siksi parempi tuolleen kuin seinälle kiinnitettynä.
 
"Millivanilli"
[QUOTE="harmaana";27369847]




[/QUOTE]

Nyt on pakko sanoa, että tuli oikein ahdistavat vibat tästä kämpästä.. Ihan kuin siellä olisi tosi huonoa fiilistä ollut tai on.
 

Yhteistyössä