"vieras"
eemin ja nooan äiti pitää mielellään yllä mielikuvaa että opiskelisi lääkäriksi, imettää lapsiaan pitkään ja kyseli pienemmälle pojalle nimeä palstalla.
Ainoo mitä muistan susta on se, että oot jokaisessa tällaisessa ketjussa useampaan kertaan kyselemässä, että "muistaako kukaan ja eikö kukaan oo musta mitään mieltä ja miksei kukaan muista?"Alkuperäinen kirjoittaja Eemin & Nooan äiti-87;27456841:Jos joku muistaa must jotain, niin saa toki kertoo.
On.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27456851:Ajatteletko tosiaan, että minun irl-seksuaalisuudellani on MITÄÄN tekemistä sen kanssa mitä tai miten täällä kirjoittelen?
En läheskään joka ketjus.Ainoo mitä muistan susta on se, että oot jokaisessa tällaisessa ketjussa useampaan kertaan kyselemässä, että "muistaako kukaan ja eikö kukaan oo musta mitään mieltä ja miksei kukaan muista?"
No tarpeeksi monessa sanoakseen, että jokaisessa.Alkuperäinen kirjoittaja Eemin & Nooan äiti-87;27456911:En läheskään joka ketjus.
No ei tosiaankaan. Palstailen suht. harvoin, joten ei oo edes mahdollist...No tarpeeksi monessa sanoakseen, että jokaisessa.
No kirjoitat kuin vähä-älyinen ja haluat että kaikki muistaa sun olevan leikki-ikäisen imettäjä (ehkä kohta jo koululaisen?).Alkuperäinen kirjoittaja Eemin & Nooan äiti-87;27456928:No ei tosiaankaan. Palstailen suht. harvoin, joten ei oo edes mahdollist...
Pari kuukautta sitten lomamatkalla? Tai ainoa keino oli saada itseä ilmi sukulaisille?Mistä tulee tuo viiltely? En ole koskaan viillellyt itseäni paitsi kerran vuonna 2002.
Täsä harvinaisen osuva analyysi. Lunatic, tuo laitokselta kadonnut.Lunatic is my sister ellei vallan laitokselta kadonnut kakosimalli
Hittolainen, eihän tuommoisia kerrota netissä. Jotain rajaa.Katylinalla on vahvoja mielipiteitä, vaikuttaa välillä ilkeältä.
Mummeliisa menee mukaan kun hänen tyttärensä kaveri(?) tekee abortin.
Keittiönoidalla on paljon aikaa palstailla.
Fortunatella on avatarina haisuli.
Astrolabe ja Data eivät ole kriisissä vaikka huhu muuta kertoikin.
BlackDahlia leikkasi vähän aika sitten hiuksensa.
Mummelin minäminäminä -ajattelulla on vain taivas rajana jos sekään...Hittolainen, eihän tuommoisia kerrota netissä. Jotain rajaa.
Olen kyllä huomannut.Mummelin minäminäminä -ajattelulla on vain taivas rajana jos sekään...
Nimenomaan mielikuvaa. Sun kirjoitustyylin ja juttujen perusteella en haluis joutua sinun hoiteisiisi.Alkuperäinen kirjoittaja Eemin & Nooan äiti-87;27456878:Mielikuvaa? Imetys ja nimen kysely oikeen.
Tais olla niin että tässä tapauksessa Mummeliisa kirjoitteli, ihan pyynnöstä, toisen puolesta.Olen kyllä huomannut.
Joo, mutta pakko sanoa, että jos alaikäinen tyttö olisi menossa aborttiin ja pyytäisi tunnistettavaa henkilöä kertomaan siitä palstalla, missä tiedetään ko. kirjoittajasta melkein kaikki, niin toivoisin harkintaa. Siis ainakaan minä en kirjoittaisi asiaa tänne. Mutta en kyllä paljoa muutakaan. 16v (?) ei osaa vielä arvioida mikä kaikki kannattaa jakaa ja minne.Tais olla niin että tässä tapauksessa Mummeliisa kirjoitteli, ihan pyynnöstä, toisen puolesta.
Whaaaaat?!?!Lunis alittoi aikoinana esille sellaista henkilökohatista tietoa, jonka julkaiseminen sai minut nostaaan hattua korkealle.
Booty kokkaa ja ompelee - kumpaakin upeasti.
Keittis on pakanauskoinen ja hot. En vain minä vaan mieheni(kin) ihastui häneen kun näki filmillä.
As Ifillä on Chefillä on kauniit kodit.
Maira ja Tiiru ovat kauniita ja lempeitä - niin sisältä kuin ulkoakin.
Tiirun äiti oli viime vuonna Miss Isoäiti.
Monalla on harvinaisen terve suhtautuminen elämään ja suloinen sielu.
... ja nyt vasta hoksasin että kirjoitan kuvauksia eikä niinkään sattumusten muisteluja.
Ja eläinkuosit on niiiiiin lääst siisön, ettei meidän Tikru suostu enää palstakuviinKuvaketjussa erään palstalaisen housuja sanottiin liian kireiksi. Tämän jälkeen keittis laittoi kuvan kissastaan ja sanoi jotain että tälläkin on kireät housut. Juttu sitten jatkui, että totta, menevät ihan vakoa myöten, ja ovat vielä kaiken lisäksi eläinkuosiset.
Nii, no jooAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27457372:Joo, mutta pakko sanoa, että jos alaikäinen tyttö olisi menossa aborttiin ja pyytäisi tunnistettavaa henkilöä kertomaan siitä palstalla, missä tiedetään ko. kirjoittajasta melkein kaikki, niin toivoisin harkintaa. Siis ainakaan minä en kirjoittaisi asiaa tänne. Mutta en kyllä paljoa muutakaan. 16v (?) ei osaa vielä arvioida mikä kaikki kannattaa jakaa ja minne.
No en todellakaan.Metsänpeitto tallentelee palstalaisten kuvia.
no en mää nyt itse niitä sentään leikellytKatylinalla on vahvoja mielipiteitä, vaikuttaa välillä ilkeältä.
Mummeliisa menee mukaan kun hänen tyttärensä kaveri(?) tekee abortin.
Keittiönoidalla on paljon aikaa palstailla.
Fortunatella on avatarina haisuli.
Astrolabe ja Data eivät ole kriisissä vaikka huhu muuta kertoikin.
BlackDahlia leikkasi vähän aika sitten hiuksensa.
Luulenpa, että alkaa olla pakko luovuttaa ja muuttaa tämä oma, aika monta vuotta ollut nikki toiseksi.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27451557:Minäkin olen aina ihan järkyttynyt, kun joku sekoittaa metsänpeiton ja Metsäpeikon! :O Nyt skarppiutta arvon palstailijat - etenkin kun juuri nuo kaksi nikkiä eivät juuri voisi kauempana toisistaan olla.
Ei ei ei! Mutta erotu peikosta laittamalla selkeämpi avatarkuva? Joku mikä jää mieleen tai joku mikä korostaa sukupuoltasi. Eipä sitten enää luulla siksi kaikkia naisia jumaloivaksi ukkeliksi.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;27457493:Luulenpa, että alkaa olla pakko luovuttaa ja muuttaa tämä oma, aika monta vuotta ollut nikki toiseksi.