Kolme miestä ja liukuvoide?Kaksi miestä ja voide! Eiks sellanen lehvaki ollu joskus:O
*eiku se oliki kolme miestä ja voide
Kolme miestä ja liukuvoide?Kaksi miestä ja voide! Eiks sellanen lehvaki ollu joskus:O
*eiku se oliki kolme miestä ja voide
Tuli tuosta kaksi miestä ja voide mieleen hieman homoeroottinen elokuvaKolme miestä ja liukuvoide?
Sulla on vähän turhan vilkas toi mielikuvitusTuli tuosta kaksi miestä ja voide mieleen hieman homoeroottinen elokuva
En voi kieltääSulla on vähän turhan vilkas toi mielikuvitus
kaikkee sinäki kattelet.Tuli tuosta kaksi miestä ja voide mieleen hieman homoeroottinen elokuva
No siis mäki olin vähän et niinku TÄ:OAlkuperäinen kirjoittaja päätön;27455781:kaikkee sinäki kattelet.
En mie tuon genren leffoja kattele, ne ei ole minun alaa.. Ajatusmaailma vain on hieman kaksimieleinen joskusAlkuperäinen kirjoittaja päätön;27455781:kaikkee sinäki kattelet.
Oli jo. Se eka "valmistava pilleri vaikutti nopeammin kuin kukaan osasi odottaa.Mummeliisa menee mukaan kun hänen tyttärensä kaveri(?) tekee abortin.
No se on sitte ohi ja elämä jatkuu :hug:Oli jo. Se eka "valmistava pilleri vaikutti nopeammin kuin kukaan osasi odottaa.
(Ja ps. Katy ei ole ilkeä vaan hänellä neurologinen näköalapuute tms.)
Mikäs juttu tämä onKeittiksen kissalla on liian kireät housut. .
Jeps. Toivottavasti nuorenkin kohdalla noin.No se on sitte ohi ja elämä jatkuu :hug:
Kuvaketjussa erään palstalaisen housuja sanottiin liian kireiksi. Tämän jälkeen keittis laittoi kuvan kissastaan ja sanoi jotain että tälläkin on kireät housut. Juttu sitten jatkui, että totta, menevät ihan vakoa myöten, ja ovat vielä kaiken lisäksi eläinkuosiset.Mikäs juttu tämä on
Ehkä 2-3 kertaa vuodessa mulla on punaista huulipunaa. Se huulipuna on jo aika vanha, menee kohta varmaan pilalle, harmi, kun kuitenkin maksoi 33 eSuzieQ laulaa bändissä ja käyttää kirkkaanpunaista huulipunaa.
No kun en käy úseinkaan muualla kuin töissä, kaupassa ja bänditreeneissä, ja keikoilla yleensä 1-3 kk välein. Viihteellä ehkä korkeintaan 2-3 krt vuodessa. En mä viitti kauppareissulle laittaa tota hehkuvan punaista, voisi näyttää oudolta maastonvihreän parkatakin ja matalien mokkasaappaiden kanssa.No rupees käyttämään sitten ahkerammin niin ei mene hukkaan :vampire:
(Tiedän nyt että toi on vampyyri, mutta luulin pitkään että se oli joku pusuhuulikuva )
Koittakaahan nyt päättää mikä minä olen.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Viesti numero 3
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2201037-miksi-palstan-miehet-ovat-kaikki-ihme-patijoita/
Lilii lisänimetön
Lilii lisänimetön on kirjautuneena
Käyttäjän Lilii lisänimetön avatar
Palstamiehenä sanoisin, että tuo ilmenee vain tällä palstalla, täällä on vaan niin helppo päteä. Se tulee ihan puolivahingossa.
Sinä olet ihana:heart:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27456702:Koittakaahan nyt päättää mikä minä olen.
Intersukupuolinen?Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27456702:Koittakaahan nyt päättää mikä minä olen.
Olet myös kipinäherkkä.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27456740:Sitäkin, tietysti.
Ajatteletko tosiaan, että minun irl-seksuaalisuudellani on MITÄÄN tekemistä sen kanssa mitä tai miten täällä kirjoittelen?Intersukupuolinen?