Minäkin olen aina ihan järkyttynyt, kun joku sekoittaa metsänpeiton ja Metsäpeikon! :O Nyt skarppiutta arvon palstailijat - etenkin kun juuri nuo kaksi nikkiä eivät juuri voisi kauempana toisistaan olla.Metsäpeikko! :attn:
Minäkin olen aina ihan järkyttynyt, kun joku sekoittaa metsänpeiton ja Metsäpeikon! :O Nyt skarppiutta arvon palstailijat - etenkin kun juuri nuo kaksi nikkiä eivät juuri voisi kauempana toisistaan olla.Metsäpeikko! :attn:
Mitä, ei kai, mulla on ruutiukosta jotenkin niin kiva kuva. Ruutiukko on niin hyvä nimikinruutiukko ei osaa kirjottaa niinpä-sanaa. Sanoista ei saa muutenkaan selvää. Siilitukkainen oikeistonatsi.
Mitä pahaa metsänpeitto on sulle tehnyt kun noin häntä haukut? :OAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27451557:etenkin kun juuri nuo kaksi nikkiä eivät juuri voisi kauempana toisistaan olla.
aloituksessa kysyttiin "mitä muistat palstalaisesta?", ja vastasin mitä ensimmäisenä tuli mieleen"Yleensä"?
MILLAINEN MIELI tuottaa tuollaisen arvion?
Haha, mihin nämä kommentit vielä menee......Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;27451563:Kukapa ei? Kukapa ei haluais Lispetille noin tehdä?
joojoo, Lunatichan maalas musta niin kauniin ja positiivisen kuvanMitä, ei kai, mulla on ruutiukosta jotenkin niin kiva kuva. Ruutiukko on niin hyvä nimikin
Noh, onneksi täällä on muitakin maalaustaitoisiajoojoo, Lunatichan maalas musta niin kauniin ja positiivisen kuvan
ja Lunis, se on niimpä
pääsit hiljattain työharjoitteluun mutta olet ollut viime aikoina huonossa hapessaNo kertokaas miustakin jotain, voin ite kertoo sen verran että älyttömän huonon ja lyhyen muistin omaan..
Hups :ashamed: Oon varmaan luullut että yks ja sama henkilö ;D Joo sorry metsänpeitolle, peikkoa mä tarkotin!Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;27451552:Ei olis hänestä uskonut. Eiks hän oo nainen? Ja muistaakseni hänen nicki kirjoitetaan pienellä...
No niimpä muuten teki.joojoo, Lunatichan maalas musta niin kauniin ja positiivisen kuvan
ja Lunis, se on niimpä
Joo-o, det stämmer
Mistä sut vois muistaa?
Taas meni väärin.Hups :ashamed: Joo sorry metsänpeitolle
Esim minä.Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;27451563:Kukapa ei? Kukapa ei haluais Lispetille noin tehdä?
Kukas sinä olet? opcorn:Minua ei näköjään muista kukaan....:wave:
Älä vanno. Kun tunnelma on oikea, tähdet ja planeetat harmoniassa ja kuuluu se kuuluisa "naks" kun kaikki asiat naksahtavat paikoilleen. Silloin se tapahtuu...Esim minä.
Voi kamalaAlkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;27451728:Älä vanno. Kun tunnelma on oikea, tähdet ja planeetat harmoniassa ja kuuluu se kuuluisa "naks" kun kaikki asiat naksahtavat paikoilleen. Silloin se tapahtuu...
Vaikka sulla on karvanen pimppa niin voisin mä vähän lipastaEsim minä.
Pysy loitolla tai kaivan jatimatikin povarista!Vaikka sulla on karvanen pimppa niin voisin mä vähän lipasta
PERJANTAI JUTUT
Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;27451728:Älä vanno. Kun tunnelma on oikea, tähdet ja planeetat harmoniassa ja kuuluu se kuuluisa "naks" kun kaikki asiat naksahtavat paikoilleen. Silloin se tapahtuu...