Lilii lisänimetön on mies. Luulin häntä aina naiseksi ja totuus asiasta paljastui minulle vasta noin viikko sitten, kun hän oli vastannut johonkin ketjuun palstamiehen näkökulmasta.
No ei ole mies.Lilii lisänimetön on mies. Luulin häntä aina naiseksi ja totuus asiasta paljastui minulle vasta noin viikko sitten, kun hän oli vastannut johonkin ketjuun palstamiehen näkökulmasta.
Olet kaunis ja mukava. Voiko naiselta enempää vaatia? :xmas:Ei minuukaan kukaan koskaan näissä ketjuissa muista Mutta empä ole hetkeen täällä ollutkaan.
Kyttäät kuvaketjuja ja tallennat koneelle palstanaisten kuvia, joita myöhemmin myös linkittelet tänne. Ihailet silmittömästi jokaista kaunista upeaa eteeristä jumalatarta, jonka täällä näet.Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;27450458:Itse olen näköjään onnistunut puhumaan sanahelinää jota kukaan ei muista.
Vai muistaako?
Reps Oravalla on tänä aamuna kyllä sana hallussa :'DAlkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;27450904:Kyttäät kuvaketjuja ja tallennat koneelle palstanaisten kuvia, joita myöhemmin myös linkittelet tänne. Ihailet silmittömästi jokaista kaunista upeaa eteeristä jumalatarta, jonka täällä näet.
Paitsi että se oli melkein suora lainaus hänen omista teksteistään. :xmas:Reps Oravalla on tänä aamuna kyllä sana hallussa :'D
Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;27446232:Metis on :heart:
Äksymaijalla on läväreitä mutta on silti söpö ja muodollisesti pätevä
Sangria on jumalatar (tai ainakin näyttää siltä)
Turkilmas on upea
Tytsi89 on kuin enkeli (langennut?)
Astrolabe on lumoava
Lispetti on eksoottisen kaunis ja seksuaalisesti vapautunut
Mummeliisa on energinen puuha(iso)äiti.
[lisää naispuolinen plussalainen tähän] on kaunis!
Sinun vaimosi petti sinua ja olit aikasi hyvin katkera ja halusit kostaa. Päädyit sitten tänne kehumaan kaikkia naisia.Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;27450458:Olet kaunis ja mukava. Voiko naiselta enempää vaatia? :xmas:
Itse olen näköjään onnistunut puhumaan sanahelinää jota kukaan ei muista.
Vai muistaako?
Lilii lisänimetön on introvertti joka käy töissä, lapset päiväkoti-ikäisiä. Asuvat Helsingissä (veikkaus oikeastiaan), asunto pieni. Peräti kaksio? Bonusveikkaus: on avoliitossa.
Oho, huomasin vasta nyt nämä kommentit.Heh.
Minä veikkaisin Espoossa asuvaa keskivertoa kalliimpaa asuntoa asuttavaa "Satsaajaa" jonka mielestä oma nousujohteinen ja aika hyväpalkkainen ura on lopulta ja pihjimmiltaan lähinnä harrastus ja parisuhe ja vanhemmuus sen sijaan se tärkein satsauskohde...
unohtamatta itseä ja koko skaalan myötä itselle(kin) nauramista.
TrueAlkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;27450904:Kyttäät kuvaketjuja
Not trueAlkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;27450904:ja tallennat koneelle palstanaisten kuvia, joita myöhemmin myös linkittelet tänne.
True againAlkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;27450904:Ihailet silmittömästi jokaista kaunista upeaa eteeristä jumalatarta, jonka täällä näet.
:|Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27450975:Sinun vaimosi petti sinua ja olit aikasi hyvin katkera ja halusit kostaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27450975:Päädyit sitten tänne kehumaan kaikkia naisia.
Onpas melko herttainen koston muoto. Noin kun kaikki kostonhaluiset petetyt ja jätetyt toimisivat niin kyllä maailma olisi paljon parempi.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27450975:Sinun vaimosi petti sinua ja olit aikasi hyvin katkera ja halusit kostaa. Päädyit sitten tänne kehumaan kaikkia naisia.
Kaikki on kiinni kontekstista (näköjään).Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;27451358:Onpas melko herttainen koston muoto. Noin kun kaikki kostonhaluiset petetyt ja jätetyt toimisivat niin kyllä maailma olisi paljon parempi.
Niinpä. Aina kannattaa siis lyödä varpaansa. Tai sitten ei.Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;27451368:Kaikki on kiinni kontekstista (näköjään).
Vähän kuin että löin aamulla varpaani kynnykseen ja päädyin sitten tänne palstalle...
Sinusta en kyllä muista mitään "oikeaa", vain mielipiteitä.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;27451366:Niin ja eipäs minusta kukaan muistanut mitään
Ihan hyväkin niin. En minä palstalla niin kauhean oikea halua ollakaan. Pääasia on, että olen aina oikeassa.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27451417:Sinusta en kyllä muista mitään "oikeaa", vain mielipiteitä.
Sul on mun luonto.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;27451435:Ihan hyväkin niin. En minä palstalla niin kauhean oikea halua ollakaan. Pääasia on, että olen aina oikeassa.
Metsäpeikko! :attn:Rollolainen asuu Rovaniemellä. Hänen miehellään on sepelvaltimotauti. Heillä on kaks jääkaappia ja kaks pakastinta. Tytär asuu omillaan ja kolme poikaa asuu kotona.
miauhilla on suunnilleen samanikäinen lapsi kun mulla. Hänellä ja hänen miehellään on velkaa.
BlackDahlialla on vauva ja muistan erityisesti jonkun kuvan jossa hänellä on vauva rinnan päällä :heart:
Metsänpeitto tallentelee palstalaisten kuvia.
SuzieQta on haukuttu kuvaketjuissa enkä kyllä ymmärrä miksi. Sydämellisen oloinen ihminen
Lispetti on bi-seksuaalinen.
BootyPeppi on kaunis ja hänellä on hyvä tyylitaju.
Madicken04:llä on kehitysvammainen lapsi. Hän tuntuu aina olevan ystävällinen kaikille
astrolabe käyttää paljon sivistyssanoja joita en ymmärrä :ashamed:
Keittiönoita tietää paljon koirista.
Ei olis hänestä uskonut. Eiks hän oo nainen? Ja muistaakseni hänen nicki kirjoitetaan pienellä...Metsänpeitto tallentelee palstalaisten kuvia.