vastatka rehellisesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mii"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mii"

Vieras
kumassa tilanteessa eläisit mielummin:

1. olet salasuhteessa naimisissa olevan miehen kanssa. Teillä on lapsi yhdessä. Mies tulee kylään vaan päiväseltään parin tunnin ajan pari kertaa viikossa, ei nää lasta muulloin ja viikonloput pääsääntöisesti kotona toisen perheen luona. Noin 1-2krt/kk saattaa viikonloppuna tulla viettämään aikaa kanssanne noin 4-5 tunniksi, ja palaa kotiin vaimonsa luokse. Rakastat miestä koko sydämestä ja hän rakastaa sinua(ainakin sanoo niin). Seksi on maaaaahtavaa. soittelee/viestittelee kuitenkin päivittäin.

2.Elät kokonaan sinkkuna, ilman seksiä ilman ketään miestä. Sinulla ei ole mitään tukiverkkoa, olet yh. Et saa rakkautta mistään ja tiedät koko ajan että rakastamasi mies ottaisi sinut takaisin samanlaiseen suhteeseen kuin 1. vaihtoehdossa, mutta sinnittelet silti yksin ja luultavasti masennutkin. Tappelet lapsen tapaamisasioissa miehen kanssa jatkuvasti.

2. Koska tietäisin olevani rehellinen itselleni, enkä ripustautuisi olemattomaan toivoon. Sinkkuus ei ole lopullista, jos ei niin halua. Jos mies olisi tunnustautunut isäksi, olisi lastenvalvojan tehtävä sovitella tapaamiset, ei minun karvavisalla hoidettava homma.

1. vaihtoehto kuulostaa varsin säälittävältä, läheisriippuvaiselta tavalta elää. Lisäksi se olisi väärin muita miehen pettämiä kohtaan.

mutta 2.suhteessa oleva nimenomaan ei etsi toista suhdetta, tulee olemaan lopunelämää yksin, täysin yksin. On vaikea luottaa ja rakastuminen vie todella monta vuotta aikaa, hän ei siihen rumbaan enää alkaisi, eli jos valitsee 2 vaihtoehdon, on lopunelämää yksin, ilman miestä toki lapsi on

[QUOTE="mii";27449224]mutta 2.suhteessa oleva nimenomaan ei etsi toista suhdetta, tulee olemaan lopunelämää yksin, täysin yksin. On vaikea luottaa ja rakastuminen vie todella monta vuotta aikaa, hän ei siihen rumbaan enää alkaisi, eli jos valitsee 2 vaihtoehdon, on lopunelämää yksin, ilman miestä toki lapsi on[/QUOTE]

Onko kyseinen yh siis 98 vuotias keuhkosyöpäpotilas, jolle on annettu kolmen kuukauden eliaikaennuste? Siinä tapauksessa uskon tuon profetian, muussa tapauksessa silkkaa puppua.

Ehdottomasti 2.

En usko että masentuisin. Enkä usko, että ellen oikeasti haluaisi, en todellakaan tulisi olemaan loppuelämää ilman miestä. Ilman rakkautta ei ainakaan tarvitsisi olla, onhan olemassa perhe, ystävät ja se lapsi :)

Ykköseen en suostuisi, se olisi mulle alentavaa ja tosi väärin miehen vaimoa ja lapsia kohtaan joten ei kiitos. Kakkosessa ihmetyttää tuo "sinnittelet yksin" jne, huh huh jos mä en saisi jotain "rakastamaani" VARATTUA miestä niin en silti vain sinnittelisi yksin ja masentuisi miehen puutteeseen, enkä jäisi ilman rakkautta. Läheisriippuvaisuudesta kertoo kumpikin vaihtoehdoista.

lisättäkööt vielä että, olet ollut miehen kanssa kihloissa kun hän on menny naimisiin toisen naisen kanssa, oma lapsenne on vanhempi kuin vaimon kanssa tehdyt. Vaimo tietää jo tilanteesta, sillä olet soittanut hänelle. muuttaako nämä asiat tilannetta mitenkään?

[QUOTE="mii";27449292]lisättäkööt vielä että, olet ollut miehen kanssa kihloissa kun hän on menny naimisiin toisen naisen kanssa, oma lapsenne on vanhempi kuin vaimon kanssa tehdyt. Vaimo tietää jo tilanteesta, sillä olet soittanut hänelle. muuttaako nämä asiat tilannetta mitenkään?[/QUOTE]

Ei. Olet vain todella tyhmä kun tähän suostut.

Jotenkin muistelisin, että tälläinen täällä olisi jo ollut, mutta kyseessä taisi olla joku musta mies/ arabi tms.

[QUOTE="mii";27449292]lisättäkööt vielä että, olet ollut miehen kanssa kihloissa kun hän on menny naimisiin toisen naisen kanssa, oma lapsenne on vanhempi kuin vaimon kanssa tehdyt. Vaimo tietää jo tilanteesta, sillä olet soittanut hänelle. muuttaako nämä asiat tilannetta mitenkään?[/QUOTE]

Ei muuta muuten, mutta mies vaikuttaa entistäkin vastenmielisemmältä.

No ei! Jätkähän on ihan sika!
Ei tulis mieleenkään riippua "suhteessa" tollasen paskahousun kanssa.

Unohda se ja aloita uusi elämä. Varmasti löydät vielä uuden rakkauden! Vaikka se nyt tuntuisi maailmanlopulta, siitä erosta kyllä pääsee yli. Ja olo on paljon parempi ilman tuollaista "suhdetta".

Muuttaa, en haluaisi olla missään tekemisissä moisen kuspään kanssa.

[QUOTE="mii";27449178]kumassa tilanteessa eläisit mielummin:

1. olet salasuhteessa naimisissa olevan miehen kanssa. Teillä on lapsi yhdessä. Mies tulee kylään vaan päiväseltään parin tunnin ajan pari kertaa viikossa, ei nää lasta muulloin ja viikonloput pääsääntöisesti kotona toisen perheen luona. Noin 1-2krt/kk saattaa viikonloppuna tulla viettämään aikaa kanssanne noin 4-5 tunniksi, ja palaa kotiin vaimonsa luokse. Rakastat miestä koko sydämestä ja hän rakastaa sinua(ainakin sanoo niin). Seksi on maaaaahtavaa. soittelee/viestittelee kuitenkin päivittäin.

2.Elät kokonaan sinkkuna, ilman seksiä ilman ketään miestä. Sinulla ei ole mitään tukiverkkoa, olet yh. Et saa rakkautta mistään ja tiedät koko ajan että rakastamasi mies ottaisi sinut takaisin samanlaiseen suhteeseen kuin 1. vaihtoehdossa, mutta sinnittelet silti yksin ja luultavasti masennutkin. Tappelet lapsen tapaamisasioissa miehen kanssa jatkuvasti.[/QUOTE]

ei jätä sitä toista!jos ei jätä niin haluaa pimpettiä! eukon se ei oo se mitä haluaa!

tämä tilanne on siis totta ja kuten varmaan arvasittekin, olen tuo 1.tyypin nainen :( haluaisin olla tuo 2, mutta en sitten kuitenkaan oikeasti halua... en tiedä miten pitäisi edetä tässä tilanteessa... tänäänkin suutuin miehelle ja rupesin tivaamaan, että jos hän rakastaa minua, miksi ei tee asialle mitään ja nää meitä enemmän ja ole yötä kanssamme, mene naimisiin minun kanssani tai muuta luokseni... tilanne ajautuu näissä aina siihen, että mies suuttuu minulle, vaikka toivon vain lohdutusta ja sanoo, että minulle ei mikään riitä ja että miksi en näe kuinka hän minua rakastaa ja mitä on suhteemme eteen tehnyt, lopulta minä anelen anteeksiantoa ja mies mököttää pari viikkoa... tää on todella raskasta..

Jos olisin tietoisesti valinnut, avoimin silmin, ykkosvaihtoehto kavisi. Kylla rakkaus on yksinaisyytta ja masennusta parempi. Tosin salailu ei minulle kavisi, vaikka miehen voisinkin jakaa.

Miten sä jäit roikkumaan siihen vaikka se meni naimisiin toisen kanssa? Miten se muka voi rakastaa sua ja mennä toisen kanssa naimisiin? Haloo! Herää jo.Lapsesikin saa kamalan kuvan siitä miten naista voi kohdella. Etenkin jos lapsesi on tyttö niin on tärkeää ettei hän saa tuollaista mallia omaan elämäänsä. Sä et voi olla tosissasi. Oletin koko ajan ainakin puoliksi että tämä on provo. Maailma on miehiä täyttä ja ilman on parempi kuin roikkua tollasessa. Sehän käyttää sua vaan hyväkseen!

Minusta asia on ihan kiinni siita, mita haluaa. Jos on tyytyvainen ykkostilanteeseen, asia on ok (paitsi ehka vaimon kannalta). Jos haluaa enemman, kuin mies on valmis antamaan, pitaa tehda toisenlainen ratkaisu. Itselleenhan sita elaa ja on vastuussa.

Ei kukaan muu voi tietaa, mika juuri sinulle on sopiva ratkaisu.

Melkoinen häntäheikki!

Tekisin kaikkeni, jotta löytäisin tasoistani luotettavaa seuraa ja kanssakäyminen häntäheikin kanssa rajoittuisi vain lapsen tapaamisten järjestelyyn. Jos kuitenkin tuntisin olevani toivottoman yksinäinen, häntäheikinkin juttuseura saattaisi kelvata. Sänkyyn en kuitenkaan hänen kanssaan menisi, jos mitenkään järjissäni pysyisin.

Yhteistyössä