[QUOTE="mii";27449357] tilanne ajautuu näissä aina siihen, että mies suuttuu minulle, vaikka toivon vain lohdutusta ja sanoo, että minulle ei mikään riitä ja että miksi en näe kuinka hän minua rakastaa ja mitä on suhteemme eteen tehnyt, lopulta minä anelen anteeksiantoa ja mies mököttää pari viikkoa... tää on todella raskasta..[/QUOTE]
Miehen mielestä olet siis liian vaativa, kun sinulle ei riitä olla salakakkosena ja "nauttia" miehen seurasta pari tuntia viikossa. Hän on mielestään tehnyt suhteenne eteen paljon, kun on mennyt toisen naisen kanssa naimisiin ja roikottaa sinua löysässä hirressä kärsimässä. Voi, miten ihanan uhrautuva ja vaivaanäkevä uros.. NOT! Mies ilmeisesti pitää sinua todella vähäpätöisenä paskana, jos hänen mielestään et ansaitse enempää.
Etsipä netistä tietoa sanoilla "läheisriippuvainen" ja "narsisti parisuhteessa". Olet niin syvällä tuossa suossa, että et ilmeisesti ole lähelläkään tajuta, kuinka törkeästi mies sinua kohtelee, ja kuinka törkeästi SINÄ itseäsi kohtelet kun suostut moiseen paskasäkin rooliin. Ei mies sinua rakasta voi luoja sentään, ei todellakaan.