Sulle "nytloppu",Noi sun jutut kuullostaa NIIN tutuilta meillä!Me ollaan kyl vanhempia kun te,mut samoista asioista mä oon kärsiny jo vuosikausia.Mä oon yrittäny puhua miehelle monen vuoden ajan tästä meijän yhteiselämästä.Mut mä oon jo aikalailla lupounu toivosta,mä en enää jalsais yrittää.Meillä on 4 lasta ja erota en kuitenkaan aio,ainakaan mun tahdosta.Mä oon vaan niin väsynyt yrittämään enää mitään.Mä oon pyytäny läheisyyttä,kosketusta,vieressä nukkumista jne.Vähän aikaa sitä tapahtuu,mut AINA kaikkipalaa ennalleen;mies siirtyy toiseen sänkyyn,karttaa mun kosketusta,ei haluu rakastella kun enintään kerran kuussa..Ja mä oon ihan hajalla.Mä oon naitten vuosien varrella puhunu siitä,että rakkaus ei voi pysyä ennallaan,saatikka lisääntyä,jos sen etten ei tehä mitään,mut mun puheet menee kuuroille korville..Ja mä oon todellakin rakastanu miestäni ja kestäny tän kaiken,mut myt mä oon alkanu huomata et muhun on alkanu hiipiä sellanen kamala välinpitämättömyys.Mä oon huomannu et en mä anää jaksa itekkään yrittää,must on alkanu tulla kylmä mietäni kohtaan.Jä mä oon tosi surullinen tästä tunteesta.Enää mua ei itketä iltaisin sängyssä,kun meen yksin nukkumaan,et taasakan se ei tullu mun viereen..Tuntuu et sekin olis ollu parempi tunne,kun tää kalvava kylmyys.