Aloitin eilen seksittömän elämän, muita, kuinka toimii?

• Viestiketjun aloittaja nytloppu
  • Ensimmäinen viesti
Wanha Waemo
Juu, puolen vuoden jälkeen seksi väheni radikaalisti, en osannut silloin ajatella ongelmaksi, vaan ihan luonnolliseksi suhteen kehittymiseksi. Siitä sitten ollaan menty alaspäin tasasella tahdilla..

Emmätiedä onko tällä asialla nyt viisauden kanssa tekemistä hirveästi.
Puolen vuoden jälkeen? TÄYSIN tuhoon tuomittu suhde siis, ei mitään epäilystäkään. Miten se kipinä edes voi lopahtaa noin pian? Itselläni on yhteisiä vuosia miehen kanssa lähes 30 vuotta eikä tollasia ongelmia ole vielä ilmennyt. Ihmetyksellä olen monesti lukenut tätä plussan palstaa ja miettinyt missä mättää kun niin monet nuoret miehet ovat haluttomia. Mihin tää maailma on menossa...

"milla"
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27467683:
Haluatko kertoa miten? :)
No, jos nyt olen ihan rehellinen, niin mun on pakko suositella sulle Jeesusta. Koska Hän rakastaa sua enemmän kuin kukaan ihminen koskaan.
Usko antaa elämään sen tärkeimmän ja auttaa eteenpäin.

[QUOTE="milla";27467765]No, miten nyt asennetta muutetaan. Ite omassa päässä ja sydämessä alat ajatella, että olet yhtä arvokas ja tärkä ihminen kuin muutkin ja maailmassa on ihmisiä ja rakkautta sinulle niinkuin muillekin.
Itse olen joutunut kokemaan elämässä paljon pahoja juttuja ja viimeisessä miessuhteessa tulin hyväksikäytetyksi. Otan ne kuitenkin oppina ja kasvunpaikkana ja uskon, että vielä minäkin saan kokea rakkautta ja muuta hyvää.[/QUOTE]

Kyllä mä omassa päässäni niin ajattelenkin. Siis että olen yhtä tärkeä ja arvokas ja ansaitsen rakkautta niin kun muutkin. :)
Ja haaveilen kuinka joku päivä mäkin löydän jonkun joka rakastais mua tälläisenä kun mä olen.. :heart:
Ikää vaan alkaa tulla ja kaikkilla muilla on jo joku, niin välillä vaan tulee sellanen olo että miksi just mä joudun olemaan se joka joutuu elämään aina yksin..

Vuosaari
Tiukun äiti: ihan hullua. Nettiin vain sinkkuilmoitus ja jo on ukkoa toistakymmentä jonossa. Ja kun ottaa keveän asenteen tyyliin "tapaa ja tutustuu ihmisiin" niin se treffailu on hauskaa ja mukavaa, ja voi jopa johtaa johonkin. Sen voi sössiä turhan kovilla ennakko odotuksilla, eli pitää unohtaa ne "onko tämä nyt se oikea" ajatukset kun ensimmäiset vastaukset kolahtaa sähköpostiin.

Yhteistyössä