Kauankohan kestää et mies vastaa onko kiinnostunut?

• Viestiketjun aloittaja ärsy
  • Ensimmäinen viesti
no kuule
Alkuperäinen kirjoittaja ärsy;27447885:
En osaa lukee miehiä nykysin enää ollenkaan. Kyllähän exän kans oli ihan selvä juttu heti,se kyl ilmotti heti samana iltana kun tavattiin et on kiinnostunut ja se oli sit sillä selvä mut nykysin en osaa kyllä yhtään lukee mitä miesten päässä liikkuu.
Yleinen ongelma, oon törmänny samaan. Kai nykyajan miehet leikkivät vaikeasti tavoiteltavaa.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja ärsy;27447792:
eihän se ole kun ei oo vastannut mitään mutta olishan se nyt ihan asiallista kun kysytään niin vastata.
haluisin että k alkava kookoohon loppuu vastais mutta omat mielipiteet! en tiiä miks ehkä kun haisit pahalle! (niinpä )

ärsy
Se siiitä sitten kai,vittu kun tuntuu pahalta!! pitkästä aikaa luulin et löysin sen puuttuvan palasen ,olin jo ihan varma et tunne on melemminpuolinen...ja et meistä vois tulla vaikka mitä!! ei tullut...*itkettää*

Alkuperäinen kirjoittaja ärsy;27448454:
Se siiitä sitten kai,vittu kun tuntuu pahalta!! pitkästä aikaa luulin et löysin sen puuttuvan palasen ,olin jo ihan varma et tunne on melemminpuolinen...ja et meistä vois tulla vaikka mitä!! ei tullut...*itkettää*
:hug: parisuhteet on haasteellisia

einni naisten kanssa

Alkuperäinen kirjoittaja ärsy;27448682:
Niin tuntuu olevan. Olis vaan ollut parempi ettei tää juttu olis ees edennyt tähän asti,satutin vaan itteeni. Tuntu vaan heti eka näkemältä et tässä jutussa olis voinut olla jotain paljon enemmän. En sitten vaan ilmeisesti osaa yhtää tulkita miehiä.
ei se välttämättä ole sun tulikintakyvyistä kiinni, ehkä mies tahallaan antoi ristiriitaisia signaaleja

meissä on monenlaisia lieroja

ärsy
ei se välttämättä ole sun tulikintakyvyistä kiinni, ehkä mies tahallaan antoi ristiriitaisia signaaleja

meissä on monenlaisia lieroja
Onnistun vetämään lieroja puoleeni...mun vikahan se sillon on. Jostainhan ne näkee et tota on helppo vedättää.
Tuntuuhan se ihan väärältä kun itse tiedän et olisin jollekin paras mahdollinen ja sit kaikki vaan pelleilee. No,tää kolahti muhun täysillä mut rytisten tultiin alas!

ärsy
[QUOTE="Sara";27448781]Kauan sä oot odottanut vastausta? Ootko varma,että mies on puhelimen päässä? Jos on vaikka töissä eikä saa pitää puhelinta lähettyvillä.[/QUOTE]

Ei,kyllä se jo vastas ja tää oli tulos. kyllä mä sen olin jo aavistanut mutta en ollut saanut suoraa vastausta ja nytkin se oli vähän kiertelevä mutta loppujen lopuks tää oli sit lopputulos.No,sattuuhan tää mut parempi sit kai näin enneku se olis mennyt pidemmälle ja sit vasta tapahtunut.Vaikka kyllä mä jo ihan retkussa olin siihen.
Nyt sit täytyy vaan yrittää unohtaa,tulee tosi outo viikonloppu.

"Sara"
Alkuperäinen kirjoittaja ärsy;27448847:
Ei,kyllä se jo vastas ja tää oli tulos. kyllä mä sen olin jo aavistanut mutta en ollut saanut suoraa vastausta ja nytkin se oli vähän kiertelevä mutta loppujen lopuks tää oli sit lopputulos.No,sattuuhan tää mut parempi sit kai näin enneku se olis mennyt pidemmälle ja sit vasta tapahtunut.Vaikka kyllä mä jo ihan retkussa olin siihen.
Nyt sit täytyy vaan yrittää unohtaa,tulee tosi outo viikonloppu.
:(

Alkuperäinen kirjoittaja ärsy;27448751:
Onnistun vetämään lieroja puoleeni...mun vikahan se sillon on. Jostainhan ne näkee et tota on helppo vedättää.
Tuntuuhan se ihan väärältä kun itse tiedän et olisin jollekin paras mahdollinen ja sit kaikki vaan pelleilee. No,tää kolahti muhun täysillä mut rytisten tultiin alas!
aattele miten tää harmittaa niitä ei-lieroja joilla olis syli täynä rakkautta sua varten

ärsy
aattele miten tää harmittaa niitä ei-lieroja joilla olis syli täynä rakkautta sua varten
Niinpä! mut jos ei ymmärrä hyvän päälle ni oma moka. Nyt kun kaikki lierot vedättää niin sit jos sellanen ei-liero tulee vastaan niin sitten pilaan ite sen siksi kun ajattelen et se on liero.
Jos vaan nyt yrittäis unohtaa vaikkka vaikeeta onkin ja eläis hetken ilman lieroja ja ei-lieroja.

Yhteistyössä