ärsy
eihän se ole kun ei oo vastannut mitään mutta olishan se nyt ihan asiallista kun kysytään niin vastata.
Miks miesten on niin vaikeeta sanoo se ettei ole kiinnostunut? vai onko mun kohalle osunut kaikki sellaset jotka ei uskalla suutansa avata ja kertoo totuutta,kerranhan se kirpasee mut olis ainakin sit saanut vastauksen.jos se on kiinnostunut niin noin kolme sekuntia
En osaa lukee miehiä nykysin enää ollenkaan. Kyllähän exän kans oli ihan selvä juttu heti,se kyl ilmotti heti samana iltana kun tavattiin et on kiinnostunut ja se oli sit sillä selvä mut nykysin en osaa kyllä yhtään lukee mitä miesten päässä liikkuu.Ei sun tarttis edes kysyä siltä.
Yleinen ongelma, oon törmänny samaan. Kai nykyajan miehet leikkivät vaikeasti tavoiteltavaa.Alkuperäinen kirjoittaja ärsy;27447885:En osaa lukee miehiä nykysin enää ollenkaan. Kyllähän exän kans oli ihan selvä juttu heti,se kyl ilmotti heti samana iltana kun tavattiin et on kiinnostunut ja se oli sit sillä selvä mut nykysin en osaa kyllä yhtään lukee mitä miesten päässä liikkuu.
haluisin että k alkava kookoohon loppuu vastais mutta omat mielipiteet! en tiiä miks ehkä kun haisit pahalle! (niinpä )Alkuperäinen kirjoittaja ärsy;27447792:eihän se ole kun ei oo vastannut mitään mutta olishan se nyt ihan asiallista kun kysytään niin vastata.
:hug: parisuhteet on haasteellisiaAlkuperäinen kirjoittaja ärsy;27448454:Se siiitä sitten kai,vittu kun tuntuu pahalta!! pitkästä aikaa luulin et löysin sen puuttuvan palasen ,olin jo ihan varma et tunne on melemminpuolinen...ja et meistä vois tulla vaikka mitä!! ei tullut...*itkettää*
No kato kun en ite tajunnut! En todellakaan aio nyt mitään uutta,tää sattuu ihan helvetisti!Uutta putkeen. Ei sitä kiinnosta, oon pahoillani .
Niin tuntuu olevan. Olis vaan ollut parempi ettei tää juttu olis ees edennyt tähän asti,satutin vaan itteeni. Tuntu vaan heti eka näkemältä et tässä jutussa olis voinut olla jotain paljon enemmän. En sitten vaan ilmeisesti osaa yhtää tulkita miehiä.:hug: parisuhteet on haasteellisia
einni naisten kanssa
ei se välttämättä ole sun tulikintakyvyistä kiinni, ehkä mies tahallaan antoi ristiriitaisia signaalejaAlkuperäinen kirjoittaja ärsy;27448682:Niin tuntuu olevan. Olis vaan ollut parempi ettei tää juttu olis ees edennyt tähän asti,satutin vaan itteeni. Tuntu vaan heti eka näkemältä et tässä jutussa olis voinut olla jotain paljon enemmän. En sitten vaan ilmeisesti osaa yhtää tulkita miehiä.
Onnistun vetämään lieroja puoleeni...mun vikahan se sillon on. Jostainhan ne näkee et tota on helppo vedättää.ei se välttämättä ole sun tulikintakyvyistä kiinni, ehkä mies tahallaan antoi ristiriitaisia signaaleja
meissä on monenlaisia lieroja
Alkuperäinen kirjoittaja ärsy;27448847:Ei,kyllä se jo vastas ja tää oli tulos. kyllä mä sen olin jo aavistanut mutta en ollut saanut suoraa vastausta ja nytkin se oli vähän kiertelevä mutta loppujen lopuks tää oli sit lopputulos.No,sattuuhan tää mut parempi sit kai näin enneku se olis mennyt pidemmälle ja sit vasta tapahtunut.Vaikka kyllä mä jo ihan retkussa olin siihen.
Nyt sit täytyy vaan yrittää unohtaa,tulee tosi outo viikonloppu.
aattele miten tää harmittaa niitä ei-lieroja joilla olis syli täynä rakkautta sua vartenAlkuperäinen kirjoittaja ärsy;27448751:Onnistun vetämään lieroja puoleeni...mun vikahan se sillon on. Jostainhan ne näkee et tota on helppo vedättää.
Tuntuuhan se ihan väärältä kun itse tiedän et olisin jollekin paras mahdollinen ja sit kaikki vaan pelleilee. No,tää kolahti muhun täysillä mut rytisten tultiin alas!
Niinpä! mut jos ei ymmärrä hyvän päälle ni oma moka. Nyt kun kaikki lierot vedättää niin sit jos sellanen ei-liero tulee vastaan niin sitten pilaan ite sen siksi kun ajattelen et se on liero.aattele miten tää harmittaa niitä ei-lieroja joilla olis syli täynä rakkautta sua varten