Se on paljon. Lisäksi lukijamäärä ei paljasta sitä, paljonko blogia todellisuudessa luetaan. Sen näkee vain pipsa sieltä itse.mutta eihän pipsalla ole kuin 145 lukijaa? miten se blogi on siis suosittu?
Ei tuo kerro mitään siitä moniko blogia lukee päivittäin.mutta eihän pipsalla ole kuin 145 lukijaa? miten se blogi on siis suosittu?
Joskus ei vaan pysty hillitsemään itseään, vaikka kuinka epäitsekäs pyrkii olemaan.Ja hyvää hyvyyttäsi teet haukkuavauksia muiden tekemisistä?
Kauheeta, kai siellä oli edes varoitus aikuisille tarkoitetusta sisällöstä?Kyllä mäkin pidin tissiblogia hetken aikaa, ennen ja jälkeen rintojen pienennysleikkauksen. En mä sillä huomiota hakenut, vaan pyrin antamaan mahdollisimman rehellisen & yksinkertaisen kuvan ko.toimeenpiteestä sellaisen henkilön näkökulmasta joka sen on oikeasti käynyt läpi. En nyt sitten tiä, mahdoinkohan sittenkin olla huomiohuora kun tungin tikattuja, mustelmasia rupisia tissejä nettiin? Voi itku :'(
Sitä ei varmaan tiedä muut kuin Pipsa.haluaisinpa tietää paljonko tuolla blogilla on lukijoita. täytyy olla enemmän kuin 145. pieni googletus toi monenlaisia tietoja vaan mikä on oikea. 90000/15000/21500/54300
Mutta mistäs sellaisen iloisen mielen sitten sais..Iloinen mieli korvaa puuttuvat tissit
jooo!! ja akka viel väittää et sillä on mies. en usko ennenku näen!Alkuperäinen kirjoittaja Voi yök;27468626:Oon itekkin 15 kg ylipainoinen, rinnat G 85..Pipsa on varmaan 100 kg ylipainonen, rumat tissit..pelkkää läskiä koko akka, voi luoja Kauheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Muistasin, että se on sanonut sen miehen olevan komea ja sporttinen..mää en todellakaan usko.. Tai voihan se olla, mutta muiden mielestä se ois kauhee..tuommoisen lihavan mielestä on kaikki komeita ja sporttisiajooo!! ja akka viel väittää et sillä on mies. en usko ennenku näen!
jooo!!! taatusti ei oo mikää hoikka ja komee mies samanlainen läskiMuistasin, että se on sanonut sen miehen olevan komea ja sporttinen..mää en todellakaan usko.. Tai voihan se olla, mutta muiden mielestä se ois kauhee..tuommoisen lihavan mielestä on kaikki komeita ja sporttisia