Joko täällä on keskusteltu Pipsan uusimmista tissikuvista?

• Viestiketjun aloittaja WhyohWhy?
  • Ensimmäinen viesti
Peyote
mutta eihän pipsalla ole kuin 145 lukijaa? miten se blogi on siis suosittu?
Se on paljon. Lisäksi lukijamäärä ei paljasta sitä, paljonko blogia todellisuudessa luetaan. Sen näkee vain pipsa sieltä itse.

Jos blogi on haukuttu, siihen on hankalampaa saada virallisia lukijoita, mutta vierailijoita sillä varmasti riittää. Tuo lista lukijoista on jäävuoren huippu.

"juuja"
Voihan olla, että Pipsa käy itsekin tekemässä näitä avauksia, jotta saisi kävijöitä blogiinsa ja sitä kautta sitten taas mainostajien kiinnostuksen.

Ja tämä ei ole pahalla sanottu, nykypäivän markkinointiahan se on :)

Höh. Mä odotin näkeväni TISSEJÄ mutta tuollahan oli pelkkiä liivejä. Olen pettynyt. Kauhee hehkutus ja sit siellä ei näy edes paljasta pintaa. :( Enemmän tissejä näkee Menkkahaukan kadunvarsimainoksissa, joten en nyt ymmärrä mistä tässä pitäisi olla järkyttynyt.

peyote
[QUOTE="juuja";27445925]Voihan olla, että Pipsa käy itsekin tekemässä näitä avauksia, jotta saisi kävijöitä blogiinsa ja sitä kautta sitten taas mainostajien kiinnostuksen.

Ja tämä ei ole pahalla sanottu, nykypäivän markkinointiahan se on :)[/QUOTE]

Voi olla. Kyllä negatiivinen, salanimellä harmaana tehty aloitus takaa sen, että joka iikka avaa blogin. Positiivinen aloitus omalla nikillä ei mun kokemuksen mukaan tuo vieraita kuin murto-osan

vituttaa
haluaisinpa tietää paljonko tuolla blogilla on lukijoita. täytyy olla enemmän kuin 145. pieni googletus toi monenlaisia tietoja vaan mikä on oikea. 90000/15000/21500/54300

heh..
Kyllä mäkin pidin tissiblogia hetken aikaa, ennen ja jälkeen rintojen pienennysleikkauksen. En mä sillä huomiota hakenut, vaan pyrin antamaan mahdollisimman rehellisen & yksinkertaisen kuvan ko.toimeenpiteestä sellaisen henkilön näkökulmasta joka sen on oikeasti käynyt läpi. En nyt sitten tiä, mahdoinkohan sittenkin olla huomiohuora kun tungin tikattuja, mustelmasia rupisia tissejä nettiin? Voi itku :'(

"vieras"
Kyllä mäkin pidin tissiblogia hetken aikaa, ennen ja jälkeen rintojen pienennysleikkauksen. En mä sillä huomiota hakenut, vaan pyrin antamaan mahdollisimman rehellisen & yksinkertaisen kuvan ko.toimeenpiteestä sellaisen henkilön näkökulmasta joka sen on oikeasti käynyt läpi. En nyt sitten tiä, mahdoinkohan sittenkin olla huomiohuora kun tungin tikattuja, mustelmasia rupisia tissejä nettiin? Voi itku :'(
Kauheeta, kai siellä oli edes varoitus aikuisille tarkoitetusta sisällöstä?

heh..
[QUOTE="vieras";27446046]Kauheeta, kai siellä oli edes varoitus aikuisille tarkoitetusta sisällöstä?[/QUOTE]

Ei, mutta ko.postauksissa oli aina varoitukset ja linkki salasanan takana olevaan kuva-albumiin :p

Ja oli tarkoitus sanomani että mahdollisimman yksityiskohtaisesti, ei yksinkertaisesti

jeboou!
Alkuperäinen kirjoittaja Voi yök;27468626:
Oon itekkin 15 kg ylipainoinen, rinnat G 85..Pipsa on varmaan 100 kg ylipainonen, rumat tissit..pelkkää läskiä koko akka, voi luoja :D Kauheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
jooo!! ja akka viel väittää et sillä on mies. en usko ennenku näen!

Yhteistyössä