Mitä turhaa ja kaunista ostaisit jos olisi varaa eikä tarvitsisi miettiä eettisiäkään aspekteja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummeliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
PALJON lisää krijahyllytilaa.

floor+to+ceiling+bookcases.jpg

mutta näin alkuun...
- iso talo sisustettuna kalliilla designilla
- turkki
- luksuslaukku
- ökymaasturi
- moottoripyörä
- huvila Lapissa (ja tietenkin oma lentokone jolla voidaan aina hurauttaa sinne)

ja palatakseni todellisuuteen, lähdetään pikkuipanan kanssa ostamaan niinkin luksusta kuin vaippoja ja kasvorasvaa :)

Mää ostaisin niin ison talon että mulla olis vähintään 100 neliön kerros mun kirjoille. Joita tietenkin ostaisin ainakin saman verran ku tuossa mummeliisan laittamassa kuvassa. Ja toki mun kirjastohuonekerroksessa olis takka, ja paljon erilaisia nojatuoleja, sohvia ja säkkituoleja mistä voi valita fiilikseen sopivan lukunurkkauksen. Ja sitten olis kellarikerroksessa sauna ja uima-allas.

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
Vähemmän turha: kestävä tila-auto, jonka peräkonttiin mahtuu kunnolla tavaraa.
Sitten palkkaisin siivoojan, voisi aloittaa vaikka joulunalusviikolla, ikkunat kaipais pesua heti.

Turhake: tuo Mummeliisan linkittämä etelänmatkakohde ei ois huono.

• Tykkää
Turhaa ja kaunista? Hmmm.

Peppuimplantit pakaroihin. :D Ompelijan ja pukusuunnitteljan palveluksia.

Perulaisen katulapsen.

Nykytaidetta sekä talon, jossa riittävä galleria niille (ynnä ullakolla studio taiteiluun, kellarissa tatami/tanssistudio + musta huone). Ullakolta johtaisi liukuputki kellarin kylpyläosaston uima-altaaseen. Kattoterassilla olisi allasbaari auringonlaskun suuntaan. Talo sijaitsisi Chilessä tai Hawaijilla.

• Tykkää
Kesämökin mä ostaisin, jonkun pienen tuvan jostain isomman järven rannalta. Sellaisen jossa voisi syysmyrskyllä istua kynttilänvalossa takkatulen loimutessa taustalla.

Ei se nyt niin turhaa ole, mutta ostaisin sellaisen kauniin, ehkä antiikkisen, valkoisen, siron pöydän ja kaveriksi ghost-tuolin. Tulisivat työ-/opiskelukäyttöön. Läppärin ja koulukirjani sinne levittelisin.

no mä harvemmin mietin niitä eettisiä aspekteja.. raha tulee nopeemmin vastaan.

Ostasin vanhan pohjalaistalon eteläpohjanmaalta ja muuttaisin sinne. Remppaisin talon vanhaa henkeä kunnioittaen ja sit olis pari autoo ja koiria ja kissoja ja ja ja...

Onko eettistä, ehkä ei onko varaa? NO EI TODELLAKAAN:D

Sisustaisin kotia uusiksi; turhaa koska ei nykyisessäkään mitää vikaa ole.
Ostaisin kaikki uudet siivousvälineet; höyrypesurit ja -imurit, robotti-imurin, sen itsestään toimivan lattianpesu laitteen(Viledan, en muista nimeä), kaikkia ihania siivousaineita ja vempeleitä. Varmasti todella turhaa koska kait palkkaisin myös siistijän kotiin.
Miehellä lisää kaivinkoneita, poravaunuja, mönkijöitä,autoja ym. leikkikaluiksi ja pojille sähköautot.
Ja ihania laukkuja ja vaatteita ostaisin; ihan sama kuinka käytännöllisiä ne olisi leikkipuistossa.

Yhteistyössä