Oletko nähnyt muiden harrastavan seksiä?

• Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti
kakkija
Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;27425933:
No mites sen paskomisen kanssa kävi?
Pidättelin. Vaihdettiin pian siinä baaria jonne sitten pääsinkin tarpeilleni.
Kaljapäissään tekee joskus mieli mennä paskalle vaikkei ole edes hätä.

"vieras"
En tuutulauluksi sanoisi, mutta muistan kyllä, että isovanhemmilla oli aktiivinen sukupuolielämä, enkä todellakana koe, että se, että opin mieltämään moisen osaksi terveen aikuisen elämää, olisi elämääni huonommaksi tehnyt.

:)
No ei kaikki kyllä pelkästään siksi, että kuulevat jatkuvaa paneskelua, ala pitää sitä osana terveen aikuisen elämää, vaan lähinnä yököttävänä. Vaatii varmaan muutenkin seksin suhteen vapautuneen ilmapiirin.

[QUOTE="vieras";27426677]No ei kaikki kyllä pelkästään siksi, että kuulevat jatkuvaa paneskelua, ala pitää sitä osana terveen aikuisen elämää, vaan lähinnä yököttävänä. Vaatii varmaan muutenkin seksin suhteen vapautuneen ilmapiirin.[/QUOTE]

Kuka on kuullut "jatkuvaa paneskelua"?
Kuulostaa aika inhalle.
En toivoisi omalle tai kenenkään läheisen kohdalle moista.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27426693:
Tarkkaan ottaen se kertsi menee näin:
Olitko se sinä?
Vai olinko se minä?
Kuka, mitä, häh?

Kuka mitä saunassa veteli ja ketä mitä häh?
Taisi olla Eero, kun kiuasta veti, mitä häh?
Olitko se sinä vai olinko se minä, ah, mitä häh?

Kuka mitä kuinka Eerolle sitten kävikään?
Taisi palaa munat siltä ihan aivan tykkänään.
Oliko se paha vai oliko se hyvä, ah, mitä häh?

Kuka mitä saunassa meteliä piti, mitä häh?
Taisi olla Eero, kun hirveesti huusi, mitä häh?

• Tykkää
Reactions: Isämies
[QUOTE="vieras";27426714]Kuka mitä saunassa veteli ja ketä mitä häh?

Olitko se sinä vai olinko se minä, ah, mitä häh?[/QUOTE]

Heh, nyt piti jo itsekin googletella. Biisin lyriikat löytyvät netistä ainakin kolmena hiukan toisistaan poikkeavina versioina. :) Osa ilmeisesti korvakuulolta ylös kirjattuna ja osa ehkä levyn sisäpussista tms. (hmm, vai olikohan niitä siinä "Sinulle äiti" -levyn sisäpussissa?).

Voiko keskustelu enää enempää eksyä aiheestaan? :D

asian vierestä
[QUOTE="vieras";27426714]Kuka mitä saunassa veteli ja ketä mitä häh?

Olitko se sinä vai olinko se minä, ah, mitä häh?[/QUOTE]

Aiheeseen heikosti liittyen; kaveri joskus lauloi kovaan ääneen kyseistä kipalette mutta sanat eivät luonanneet kun lauloi:

kuka saunassa meteliä piti HÄH?

Ihan tyhmä juttu, mutta tilanne oli niin koominen että vieläkin naurattaa, kun toinen niin paatoksella veti ja lisäksi todella huonolla lauluäänellä ja nuotin vierestä vaikka se vaatiikin sliippareiden kohdalla jo taitoa...

"vieras"
  • Tykkää
Reactions: Mummeliisa
[QUOTE="vieras";27426947]Kiva, että on kivaa, ettehän te muuten varmaan kepsiksen kanssa täällä päivystäisikään.
"Päivin öin, löysin vöin..." tää on kans yhestä biisistä, tuli tässä kohdin mieleen.[/QUOTE]

Juuri noin.
Toivottavasti sinäkin sait edes hymyn hulillesi.

aisuri
Joo, kerran tulin tavallista aiemmin kotiin koska sairastuin työpäivän aikana ja naapurin mies painoi vaimoani olkkarin sohvalla. Eivät kuulleet että tulin kotiin eivätkä huomanneet että katselin ovensuusta. Poistuin vähin äänin kerrostalon pihalle autoon odottamaan. Menin uudestaan takaisin tunnin kuluttua. Mies oli jo poistunut mutta vaimon posket hehkuivat. En kommentoinut, painuin suoraan makkariin , heittäydyin sänkyyn ja suljin silmät.

Vaimoni ei vieläkään tiedä että näin vieraan naivan häntä kuin kiimaista narttukoiraa. Tapahtumasta on jo vuosia enkä tiedä useinko ja kauanko naivat vai naivatko edelleen.

Olen aisankannattaja ja heikko mies. Silti salaa minua kiihottaa mielikuva jonka tuolloin näin. Joskus pitää ihan vetää käteen ja muistella tapahtumaa.

[QUOTE="vieras";27426978]Toisella suupielellä vähän tapailin sellaista, ylimielistä hymyä.
Mutta njääh, ei nyt irtoa.[/QUOTE]

Miski ylimielistä?
Kivointa on ihan vain nauraa mukana - ja mieluiten eniten itselleen.

"hmm"
Kerran nuorena lähdin omassa kotisolussani bileiden jälkeen ulos varhain aamulla. Huoneeni oven ulkopuolella tuntematon pariskunta harrasti seksiä sohvalla. Olin sen verran päihtynyt vielä, että sanoin vaan, että älkää antako mun häiritä, otin sohvan vierestä takin, puin kengät siinä vieressä jalkaani, hymyilin kummallekin ystävällisesti ja poistuin ovesta ulos.
Kerran kesällä näin kun Aurajoen rannassa Tuomiokirkon edessä keskellä kirkasta päivää pariskunta harrasti lähinnä suuseksiä ihan avoimesti.
Samoin kerran näin Ruisrockissa kun joku nuoli puolisammunutta tyttöä kuraisessa maassa keskellä ihmismassaa.
Vain viimeksimainutusta jäi vähän inha olo, kun toinen oli niin tiedottomassa tilassa. Muut olivat lähinnä hupaiisia sattumuksia.

En muistaakseni ole nähnyt, itseni on kyllä yllätetty pariin otteeseen.

Joskus on kyllä samassa talossa harrastettu erittäin äänekästä seksiä.
Yläkerrasta kuului kamala lätinä ja huuto, me eksän kanssa luettiin kirjoja ja kohoteltiin kulmia. :D

[QUOTE="sann";27425974]Miten näit sen kikkelin, jos nainen oli päällä??[/QUOTE]

Tämä voi ehkä tulla järkytyksenä sinulle, mutta yhdynnässä kikkeli ei aina ole kaiken aikaa naisen sisällä, vaan se tulee välillä uloskin.

Itse olisin jäänyt siihen hakkaamaan tattia silmät päästä pullistuen kalmanvirneen kohotessa hikikarpaloisilta kasvoiltani.
Olimme samaa porukkaa, joten se olisi voinut kiristää välejämme, kun olisin kuitenkin jäänyt kiinni. Erektiossa olevaan penistä lukuun ottamatta en siksi toisekseen nähnyt mitään sellaista, mitä en olisi aiemmin nähnyt, sillä olimme aiemmin kaikki yhteissaunassa.

"northern soul"
Silloinen kamppis paneskeli jotain valiaikaishoitoa olkkarissa, kun tulin toista kotiin. Tulin tunnin normaalia aiemmin. En jarkyttynyt. Moikkasin ja pahoittelin ja sanoin, etta meen vaan ihan akkia tasta ohi.

Yhteistyössä