Muiden seksiä todistamassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pirde"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pirde"

Vieras
Oletko ollut tilanteessa jossa olet nähnyt/kuullut muiden harrastavan seksiä? Vastapäisessä talossa ei oo verhoi yhessä ikkunassa ja ne vissiin haluu näyttää kaiken koko maailmalle. Joskus oon ollu kaveripariskunnilla yötä nii äänet kuuluu. Yläkerrasta kuuluu myös välillä ähkintää. Millasia kokemuksia muilla aiheesta? Minusta vähän kiusallista joutuu tommosiin tilanteisiin.

Nuorempana olin ulkomailla rannalla kävelyllä, kun huomasin kaksi ihmistä kyseisessä harrastuksessa. En jäänyt sen pidemmäksi aikaa katsomaan vaan lisäsin vauhtiani. En ymmärrä miksi pitää julkisilla, suosituilla paikoilla harrastaa, kyllä varmaan löytyisi joitain hiljaisia ja syrjäisiä paikkoja, jos nyt on pakko jossain ulkona harrastaa.

En oo koskaan nähnyt muiden sekstailevan, ääniä olen kuullut naapuriasunnosta
ja varmasti naapurit on aika useasti kuulleet miun / meijän äänet. :D

Muutamia kertoja ollaan rakasteltu verhot auki, mutta enpä tiiä onko vastapäisen talon
asukkaat nähneet mitään, eivät ainakaan ole tulleet valittamaan. :D

Hei, tulipas mieleen kun nuorena olin Espanjassa halvassa hotellissa.. Naapurihuoneessa oli pitkät öiset seksisessiot, nainen ulvoi feikkiorgasmejaan niin että koko kerros kaikui.

Välillä kuuluu ilmanvaihdon kautta puuha-ääniä, ja sit kerran junnuna kun oltiin etelänmatkalla, niin heräsin siihen että kaveri paneskeli viereisessä sängyssä poikakaverinsa kaa. Muuten kai melko hiljaista : p

Itse tosin sekstailin kerran silloisen poikakaverini kanssa tämän huoneessa kun sen kämppiksen mutsi ja sisko oli kyläilemässä seinän takana keittiössä. Sänky natis ja kolahteli seinään. Oli ilmeisesti kuulunut jotain kun olivat vähän huvittuneen näköisiä kun ja myöhemmin tultiin huoneesta punaposkisina ulos : p

Luonnon helmassa sammalmättäällä saman jannun kanssa kerran puuhasteltiin myös mutta ei tietääkseni ollut ketään näkemässä.

Aluksi muiden sekstailut tuntui hieman kiusallisilta, mutta kun on itsellä sekstailuhistoriaa kertynyt, niin ei paljon hetkauta enää. Kaipa sitä tosiaan nykyään ajattelee että kun sitä kuitenkin tekee kaikki.

[QUOTE="pirde";25293563]Oletko ollut tilanteessa jossa olet nähnyt/kuullut muiden harrastavan seksiä? Vastapäisessä talossa ei oo verhoi yhessä ikkunassa ja ne vissiin haluu näyttää kaiken koko maailmalle. Joskus oon ollu kaveripariskunnilla yötä nii äänet kuuluu. Yläkerrasta kuuluu myös välillä ähkintää. Millasia kokemuksia muilla aiheesta? Minusta vähän kiusallista joutuu tommosiin tilanteisiin.[/QUOTE]

Voihan tuo johtua kakkimisestakin...

Eräänä kesäpäivänä keskellä kirkasta auringon paistetta eräässä kaupungin puskasaa oli alkanut joidenkin tehdä vähän mieli - kohta tuota tapausta oli sit hääpari vieraineen toistamassa + paljon muita kesäpäivän viettäjiä...
Ja eipä "yleisö" tuota paria tainnut häiritä....

muistan kun olin tollainen 12 vuotias tyttö ja olin mun siskolla yö kylässä, ja se huone, jossa nukuin sijaitsi niiden makkarin seinän takana, välillä ei ollut edes ovea, niin selvästi kuului niiden touhut. ja kouluaikana, ärsytti, kun oppilasasuntolassa asu avopari, mun huoneen seinän takana ja se kolkutus kun ne harrasti seksiä, joka ilta suurin piirtein samaan aikaan.

Yhteistyössä